Alla vs TKOTRT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
"V2:Slutat"

Så sluta snacka om massa skrot du inte har någon koll på. Sov gott, hoppas vi slipper dig här.




Gällande J III så deffade jag också några av deras byar, men vad spelar det för roll? TC du kan inte döma någon, det ändå du är bra på är att snacka. Då menar jag "bra" som i kvantitet, inte kvalitet. Du snackar mycket helt enkelt. Att du ens försöker hävda dig i en diskussion med Andreapirlo som faktiskt har något bakom pannbenet är ju näst intill skrattretande.



God jul!

"Vi"? den enda jag vet än så länge är du...så vilka vi:p?

Ni gjorde bara det för att per hade ett dåligt humör?:confused:
TC kritiserar iaf inte vad alla har o tycka....:cool:
 

DeletedUser

Guest
"Vi"? den enda jag vet än så länge är du...så vilka vi:p?
TC kritiserar iaf inte vad alla har o tycka....:cool:

Jag tror att Fintarn menar de flesta som finns här på forumet. Kanske inte TC, TSK och Nallen. Men iaf resten. Eller jo, nallen också.

Vad ska man göra på ett PoP forum om man inte ska göra just det; kritisera andras tankar och idéer (=stammar)?

Härligt att se att Per kommit ut i forumet lite mer :)
 

DeletedUser

Guest
Fintarn verkar vara på ett bra humör :) men han har ju egentligen rätt också, är väl lite väl mycket snack utan att man vet vad som är vad faktiskt, säger inte att jag inte bidrar med skitsnackandet då jag säkert stått för en större del av den ;)

Men detta är i PoP delen så att försöka snacka ner de olika stammarna och framhäva sin egen är väl vad vi sysslar med va?? fast vi kan ju göra det på ett snyggt sätt och skippa alla tråkigheter :)
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet så har väl flera från Lad som har varit med i 20 gått till NumeN?
Och då kan ni ju inte va precis så säkra på att dom till 100% ställer upp?
för att mer än hälften är från solace. Men vad vet jag, ni kanske hade en stark relation där med.

Solace+20 blev LaD, LaDe, LaCr.

La-familjen har som många andra stammar något som kallas allianser, därav TKOTRT.

Allianser pratar och sammarbetar = Skapar ett vänskapligt band.

Vem har sagt att vi i La inte kunde bli vänner med TKOTRT efter mergen?:S

Edit: Vill du ha en bildbeskrivning kan du skriva till mig igm så får du min msn så kan jag göra ett bildspel.
 
Senast redigerad av en moderator:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Solace+20 blev LaD, LaDe, LaCr.

La-familjen har som många andra stammar något som kallas allianser, därav TKOTRT.

Allianser pratar och sammarbetar = Skapar ett vänskapligt band.

Vem har sagt att vi i La inte kunde bli vänner med TKOTRT efter mergen?:S

Edit: Vill du ha en bildbeskrivning kan du skriva till mig igm så får du min msn så kan jag göra ett bildspel.

Du glömde en viktig del ;).

KGB + KGB1 + Solace + 20 = LaD, LaDe, LaCr
 

DeletedUser

Guest
Går ett rykte om att vissa tror det är frid fortfarande, vissa gnuggar händerna och använder detta tills sin fördel.
 

DeletedUser

Guest
Har hört ett rykte om att NalleKalle snart kommer att få mkt kex levererade till sina byar :eek:
 

DeletedUser

Guest
Du glömde en viktig del ;).

KGB + KGB1 + Solace + 20 = LaD, LaDe, LaCr

Och du glömde att Kgb kom in efter åt?

Vänta lite, för att förenkla det hela ska jag göra en skala:
(rank uppifrån och ner)

Onödig post

Onödigare post

Onödigast post

Danney och hans små kommentarer vilket han tror att folk bryr sig om?

No hard feelings.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Och du glömde att Kgb kom in efter åt?

Vänta lite, för att förenkla det hela ska jag göra en skala:
(rank uppifrån och ner)

Onödig post

Onödigare post

Onödigast post

Danney och hans små kommentarer vilket han tror att folk bryr sig om?

No hard feelings.

Fail? KGB kom innan. Bra att du kan din historia lilla du.


Solace och KGB mergade, KGB1 bildade SolacD (Solace Demons) och sen kom 20.

Ska du försöka dissa någon så snälla gör det rätt. Och att du dessutom är med i LaCr gör det bara värre.
 

DeletedUser

Guest
Fail? KGB kom innan. Bra att du kan din historia lilla du.


Solace och KGB mergade, KGB1 bildade SolacD (Solace Demons) och sen kom 20.

Ska du försöka dissa någon så snälla gör det rätt. Och att du dessutom är med i LaCr gör det bara värre.

Ok, jag erkänner att jag ahde fel med att dom kom senare, men jag erkänner dock inte att du hade rätt.

Kgb+solace= Solace.

Så du menar att om LaD skulle merga med numen tänker du skriva att KGB+Solace+20+UrbanT+spelare som tidigare varit stamlösa har nu mergat med NumeN.

Nej, så skriver man inte. För att dom blev en stamm innan mergen och då existerar inte KGB. Men om KGB hade varigt en stamm under mergen hade de varigt en annan sak.

Men ok, låt oss hypotetiskt sätt säga att du ahr rätt, ska man då skriva att Solace + alla spelare som joinade efter att solace blev en stamm mergade med 20?
 

DeletedUser

Guest
((KGB + KGB1 + Solace) + 20 - NumeN) + UrbanT = LaD och LaCr.

Så! Nu blev det rätt! :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ok, jag erkänner att jag ahde fel med att dom kom senare, men jag erkänner dock inte att du hade rätt.

Kgb+solace= Solace.

Så du menar att om LaD skulle merga med numen tänker du skriva att KGB+Solace+20+UrbanT+spelare som tidigare varit stamlösa har nu mergat med NumeN.

Nej, så skriver man inte. För att dom blev en stamm innan mergen och då existerar inte KGB. Men om KGB hade varigt en stamm under mergen hade de varigt en annan sak.

Men ok, låt oss hypotetiskt sätt säga att du ahr rätt, ska man då skriva att Solace + alla spelare som joinade efter att solace blev en stamm mergade med 20?


Jag blev inte ägd iaf ;). Vi kan enas om att Pirlos uträkning visar hur det var ;).
 

DeletedUser

Guest
"V2:Slutat"

Så sluta snacka om massa skrot du inte har någon koll på. Sov gott, hoppas vi slipper dig här.

Gällande J III så deffade jag också några av deras byar, men vad spelar det för roll? TC du kan inte döma någon, det ändå du är bra på är att snacka. Då menar jag "bra" som i kvantitet, inte kvalitet. Du snackar mycket helt enkelt. Att du ens försöker hävda dig i en diskussion med Andreapirlo som faktiskt har något bakom pannbenet är ju näst intill skrattretande.

God jul!


Det där med att döma var bara nått jag skrev fort, ska väl ändras men har glömt det...


Sen så säger du att jag snackar mycket, senaste gången jag kollade så var ett forum till för att snacka i men det kanske bara är jag.

Kan tyvärr inte kommentera nått om ditt svar ang min och Prilo diskussion då jag inte kommer ihåg nått av den och inte orkar läsa igenom.
Men jag kan säga att jag har en diskussion med vem jag vill om vad som helst(om de går med på det) utan att du ska komma och kommentera det...
 

DeletedUser

Guest
Det där med att döma var bara nått jag skrev fort, ska väl ändras men har glömt det...


Sen så säger du att jag snackar mycket, senaste gången jag kollade så var ett forum till för att snacka i men det kanske bara är jag.

Kan tyvärr inte kommentera nått om ditt svar ang min och Prilo diskussion då jag inte kommer ihåg nått av den och inte orkar läsa igenom.
Men jag kan säga att jag har en diskussion med vem jag vill om vad som helst(om de går med på det) utan att du ska komma och kommentera det...

Självklart FÅR du snacka, men att komma med massa skitsnack gällande saker du INTE har NÅGON SOM HELST insyn i eller vet någonting om är bara idiotiskt.
 

DeletedUser

Guest
Så när jag säger att jag också har hört att ex antal stammar deffade JIII och andra säger samma sak, så snackar jag skitsnack??:)
 

DeletedUser

Guest
Så när jag säger att jag också har hört att ex antal stammar deffade JIII och andra säger samma sak, så snackar jag skitsnack??:)

Nej, då är det bara helt jävla onödigt eftersom andra redan sagt det.

När du å andra sidan uttalar dig om LaD's allianser och relationer till andra stammar baserat på spekulationer, som för den delen inte verkar ha mycket till skalle att få spelrum i, då "snackar du skitsnack".
 

DeletedUser

Guest
När man spekulerar så betyder det att man gissar mm.

När jag då säger att LaD KANSKE har en ally med KOL så spekulerar jag.
Skulle jag säga att jag vet att LaD har en ally med KOL och det inte stämmer, då snackar jag skit snack.



Självklart tänker jag inte ytra mig om vad andra stammar har för realtioner utan gissar mer som säkert många gör, om dom nu inte sitter i nån av de stammarna som ämnet handlar om.
 

DeletedUser

Guest
När man spekulerar så betyder det att man gissar mm.

När jag då säger att LaD KANSKE har en ally med KOL så spekulerar jag.
Skulle jag säga att jag vet att LaD har en ally med KOL och det inte stämmer, då snackar jag skit snack.



Självklart tänker jag inte ytra mig om vad andra stammar har för realtioner utan gissar mer som säkert många gör, om dom nu inte sitter i nån av de stammarna som ämnet handlar om.


Nu snackar du skit ;)
Nä det kanske dom har vad vet jag :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp