alla mot alla

DeletedUser

Guest
Nu är det dags. Nu får vi lägga allt åt sidan för nu är det här det som gäller.

Från fienden:
--------------------------------------------------------------------------------
Nu drar kriget igång. Alla måste läsa detta och jag hoppas att alla nu är förberedda.
Som ni förstår kommer detta att bli tufft och vi får nu visa att vi är värda att vara på topp 20 listan av stammar i denna världen.
Vilka kommer det då att stå mellan:

R-GOTH + R.GOTH kommer att ha TDA som huvudmål. Det är den stammen som har vart jobbiga och aroganta mot oss vid adlingar av byar mm.

R~GOTH kommer att ha TDA 2 som huvudmål. De kommer också ha en liten stam = DAK som de inte är samms med...

I detta kommer också -=AT=- blanda sig i. De kommer att stå på vår sida och de kommer att ha som huvudmål D.S.I och även TDA.

Alla krig börjar på måndag kl: 18.00. Inte förre detta....

Detta innebär att alla som har dessa stammar som grannar kan råka ut för attacker. Man behöver inte bara attackera TDA från våran stam utan man kan också attackera ex TDA2. Men vårt första mål är TDA.

Viktigt är att hålla sig uppdaterad hela tiden i forumet. Även att man skickar en massa fejk före och efter anfall och även på andra spelare i stammarna vi attackerar.

Ett smart sätt för att inte adla på byar ionödan är att prata med sin granne. Tala om att du skall ta den byn du har tänkt och då blir den automatiskt din. Detta gäller alla som är med ikriget. Våra systerstammar + AT. Bra för att få kontakt med era grannar och hjälpa varandra med fejks osv... Tänk på att lösa konflikter smidigt med era grannar, vi ska inte lägga tid och kraft på små problem. Det kommer att finnas många fina byar att adla upp....

Attack mål kommer rulla ut under Natten.
-------------------------------------------------------------------------------

Karta över kriget


äntligen händer det nått i detta spel, så jäkla trött på att stor ska äta liten, men nu ska stora äta stora:p ser fram mot va som komma skall:D

hoppas nu alla andra stammar som inte nämns i detta mail att de sluter upp å slåss mot de stammar de har nått otalt med, oss eller de andra i mailet, ja vill se ett totalt världskrig. anfall mig anfall AT anfall r-gothstammarna:D

vi kommer ha fullt upp me varran så passa på:D
 

DeletedUser

Guest
mmm vad ska man säga ser ju ut o vara planerat väl :confused:

KOM IGEN GOTTARNA
 

DeletedUser

Guest
Spännande!

Lite synd att dom anfaller 4 stammar som är typ i krig med varandra och kanske lite stukade just nu men vi får se till att försöka göra det bästa av situationen.

Så det är alltså det här som gäller:

-=AT=- vs D.S.I

R-GOTH + R.GOTH vs TDA

R~GOTH vs TDA 2 + DAK

Någon som vill dementera eller som tycker att dom saknas i den här uppställningen?

Personligen hoppas jag V.V.V håller sig utanför det här. Det blir nog mer spännande då.

/andjo327 (D.S.I)
 

DeletedUser

Guest
tror det är så ja...o om jag fattar det rätt så ska AT kriga med oss med (TDA):eek:
 

DeletedUser

Guest
Alltid roligt med ett stort krig i en del av världen. får se vem som går vinnande ur dessa strider men jag kan bara tänka mig en vinnare, men jag vill inte berätta vilken stam som jag tror på :p
 
Topp