Alla krig

DeletedUser

Guest
Hej,jag har inte lyckats hitta alla krigstillkännagivanden i forumet och jag skulle vilja att ni som vet vilka som krigar att ni skriver det här nedan.

Och om kriget är slut kan ni gärna skriva hur det gick osv.
 

DeletedUser

Guest
Om Du är intresserad av vilka krig som pågår är twstats en bra källa. Du hittar länken på www.tribalwars.se.

Där ser du vilka stammar som noblar byar av varandra och du kan sammanställa resultat stam vs stam för att se hur krigslyckan böljar fram och åter.
 

DeletedUser

Guest
Om Du är intresserad av vilka krig som pågår är twstats en bra källa. Du hittar länken på www.tribalwars.se.

Där ser du vilka stammar som noblar byar av varandra och du kan sammanställa resultat stam vs stam för att se hur krigslyckan böljar fram och åter.

Du är lustig :)

Jag vill mest veta vilka DöD krigar så energiskt emot, de har ju en ganska hög OB trots allt ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi deklarerar krig genom att kriga, det betyder alltså att dom vi krigar emot vet om det med 100% sannolikhet och allt forumbjäfs får andra sköta istället. Ser hur det går till i andra trådar i ämnet och vi är inte intresserade av massa svammel från en massa löst folk som vi egentligen skiter fullständigt i. Sköter den biten ingame via PM istället med dom berörda och det räcker gott.
 

DeletedUser

Guest
Vi deklarerar krig genom att kriga, det betyder alltså att dom vi krigar emot vet om det med 100% sannolikhet och allt forumbjäfs får andra sköta istället. Ser hur det går till i andra trådar i ämnet och vi är inte intresserade av massa svammel från en massa löst folk som vi egentligen skiter fullständigt i. Sköter den biten ingame via PM istället med dom berörda och det räcker gott.

Kommer det någon DöD-stam i v4? Blev lite intresserad här! :p
 

DeletedUser

Guest
Kommer det någon DöD-stam i v4? Blev lite intresserad här! :p

tveksamt, vi har haft upp det litegranna för diskussion men jag tror dom flesta av oss gamlingar har lite för ont om tid helt enkelt tyvärr, återstår att se dock, man vet ju aldrig :) 3 barn+Fru+heltidsjobb+socialt umgänge osv=begränsad TWtid, vore ju annat om man var en arbetslös slashas som bara satt på röven och noblade gråa bys hela dagarna, vem vet, då hade man kanske dingat 1miljon vid detta laget.
 

DeletedUser

Guest
helt klart pågår hyfsat rejäla attacker mot STIM44. Hur mycket samordnat det är har jag ingen aning om . Men hittills ser det ut som en one-way-streak.
 

DeletedUser

Guest
Jan Banan vs. Gamla R.E spelare, nuvarande X3M ser ut att vara ett intressant krig ;)
 

DeletedUser

Guest
helt klart pågår hyfsat rejäla attacker mot STIM44. Hur mycket samordnat det är har jag ingen aning om . Men hittills ser det ut som en one-way-streak.

Nejdå, de har tagit flera byar av oss i A.I.E av spelare som lagt ner o spela såsom M...W och Ares- God och STIM44 ger fint motstånd. Dock så har A.I.E stigit över 300k senaste dygnet så det är klart att vi just nu ligger i ganska rejält för att ta oss fram i bebyggelsen hos både 44an, 45an och deras farmarlag. Låt ihärdigaste man vinna!
 
Topp