alexanderolsen - Svikare

DeletedUser

Guest
Nej, jag tycker det är löjligt att man ska säga åt alla att bannlysa en spelare..Fegt,
 

DeletedUser

Guest
Okej haha men hoppas ingen lyssnar på agge eller vad han heter..Jag vill inte bråka men det vill tydligen han? eller?

Ska be alex att förlåta dig men då vill jag att du oxå ska förlåta han för denna löjliga grej..Varför kicka du inte han bara om du inte höll med om att han var ledare?
 

DeletedUser

Guest
vf skulle ngn lyssna på agge ? =)

vi lyssnade lika mkt på honom/henne som på dig när du bad oss sluta skriva och ta bort tråden ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag feg? det var ju alex som hoppade in i bad och dem deffar upphonom fastän jag har sagt att han är flykting! och jag vill inte bli adlad redan... men om tråden tas bort är ok för mig men tycker admin att detta bör vara kvar så vist ^_^ jag håller koll på alex dag och natt (men vi har slutat bråka för tillfället) och snart så kommer han ut ur sin lilla håla (bad)...

(han tack :D och om du vill se nått roligt mudnor titta i spegeln)
 

DeletedUser

Guest
Jag feg? det var ju alex som hoppade in i bad och dem deffar upphonom fastän jag har sagt att han är flykting! och jag vill inte bli adlad redan... men om tråden tas bort är ok för mig men tycker admin att detta bör vara kvar så vist ^_^ jag håller koll på alex dag och natt (men vi har slutat bråka för tillfället) och snart så kommer han ut ur sin lilla håla (bad)...

Misstänker att det är tvärtom när det gäller deffen, han ser faktiskt inte ut att ha några svårigheter om du skulle anfalla... ;)
 

DeletedUser

Guest
Ähhss... jag skulle lätt klå alex ^_^ jag har moralen på min sida... bara be om massa deff så gör han slut på sina trupper åt mig uknow
 
Topp