alexanderolsen - Svikare

DeletedUser

Guest
Så här är det...

Jag och en viss tibbe600 hade en jätte bra stam som växte bra och hade bara aktiva spelare... sen bjuder vi in alexanderolsen och han vill starta en akademi för stammen efter lite övertalning säger vi ja och han startar den.

Akademin växer fint och den når snart 40k poäng! snart säger alexanderolsen att han är ledare över stammen och jag argumenterar att det faktist är tibbe och jag som är det. då kommer han med argumentationen (stavas?) Jag är ledare för stammen! (till tibbe) och - honom kan man ju inte tro på!

Ni har säkert hört vad en "Wombat" är för nåt om ni kollar i v7 forumet.. vist det är inte lika farligt som att adla äns ledare men att förolämpa ledaren! Och för vadå!? han har ej gort något fel och hålt alla löften som han hade sagt! Så jag ber alla som läser i detta forum att banlysa honom från era stammar om ni vill ha pålitliga spelare i er stam! för han har ju inte gort något annat än fel!
 
Senast redigerad av en moderator:

HockeyFreak

Member
Reaktionspoäng
0
Hade kanske brytt mig om det detta hade hänt någon top 20 stam men jag har aldrig hört talas om dig eller din stam, förlåt men jag bryr mig inte :p
 

DeletedUser

Guest
väldigt bra att veta !
ska tänka på detta i framtiden...
 

DeletedUser

Guest
Jag bryr mig inte riktigt om du vet vem jag är (även om det är ett plus ^_^) jag vill bara inte att alexanderolsen ska få nått lätt framför sig i sitt spelande... därför postade jag detta i forumet.

och nu säger han att han ska banna mig!
 

DeletedUser

Guest
men hörrudu, det är ju såhär med :)
V6 är världen för TW's slum !
det är förrädare, ligister, spioner och "förolämpare" överallt ? :D
det är precis vad som ger V6 sin charm ! ;) <3
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
men hörrudu, det är ju såhär med :)
V6 är världen för TW's slum !
det är förrädare, ligister, spioner och "förolämpare" överallt ? :D
det är precis vad som ger V6 sin charm ! ;) <3

HAHAHAHAHAHA

spelade med alexanderolsen på v.4 under en tid. mycket trevlig figur att spela med :)
 

DeletedUser

Guest
men hörrudu, det är ju såhär med :)
V6 är världen för TW's slum !
det är förrädare, ligister, spioner och "förolämpare" överallt ? :D
det är precis vad som ger V6 sin charm ! ;) <3

Jag som tyckt att v6 varit förvånandsvärt helig..
 

DeletedUser

Guest
haha jo, vi kör på det ;)
V6 är världen för de skenheliga !
 

DeletedUser

Guest
Nu är ni dumma:D han menar inget annat än att han vill adla den som "pratar" mer än han borde i stammen.. Inget konstigt med det så kör hårt!
 

DeletedUser

Guest
jag har förlåtit honom men så fort han är ute ur bad då ska han få på måpå :mad:

LÄNGTAR!! <3:D
 

DeletedUser

Guest
låter bra :)
du har förlåtit honom för att han är med i en bättre stam, men om han inte är med där är han inte förlåten. duktigt. ..
 

DeletedUser

Guest
Va i hel är detta!! Man lägger för i helvete inte ut att alla ska bannlysa en spelare för att han tror att han är ledaren..

Jag är hans bror och tycker inte om det som står i början..

Ta bort denna skit tråd tack! :mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Lugna ner dig kapten Haddock, det är ju faktiskt ganska kul... :p
 

DeletedUser

Guest
Ganska kul? Är inte detta personligt på hopp? Jo!! Kan någon ta bort tråden? eller måste man anmäla skiten? :mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Det är inget personligt påhopp, Hade det klassats som det hade många spelare vart bannade nu. Har sett flera liknande trådar i andra världs delar.

Ps, Du har fina byar :D
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Detta är riktigt kul o läsa, Man får ju se vilka personer det handlar om och hans agerande och om den personen inte "Förlåter" honom, vad han tänker göra för något? :D
 

DeletedUser

Guest
Jo jag vet att jag har fina byar,..kolla v4 ahhaa men allvar, jag tycker inte det är kul att se sådana trådar om min bror.
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Hade detta inte handlat om din brorsa så skulle du lätt ha kul o läsa om alla andra eller är det jag och alla andra som tycker det förutom du? :D
 
Topp