Alé Få Koma!

DeletedUser

Guest
Denna stam verkar vara läskig!!!!
Hoppas att det finns vita snela hestar bara!!! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hela V.11 kommer joina Abels styre!
Det är nu dags att sätta stopp för detta!

Jag tar härmed på mig att skapa en motståndsrörelse, vi lär bli cirka 4-5 personer mot dessa 200-300 personer, som samtliga lär lära sig Abels taktik. Jag tror på vinst för oss, vilka är med mig? =)

Jag är med dig ;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle bli så glad om du gick igenom med detta Abel.:awsm:

Jag är en usel ledare, det enda jag är bra på är att få ihop en stam men sen finns det ingen som vill leda den och alla blickar mot mig :rolleyes:

SÅ DÄRFÖR BEHÖVE JAG LEDARE!!! många stycken som kan vara me!

Och nikhita du har inget val du är redan uppskriver, precis mellan yoda och Luke Skywalker
 

DeletedUser

Guest
Hela V.11 kommer joina Abels styre!
Det är nu dags att sätta stopp för detta!

Jag tar härmed på mig att skapa en motståndsrörelse, vi lär bli cirka 4-5 personer mot dessa 200-300 personer, som samtliga lär lära sig Abels taktik. Jag tror på vinst för oss, vilka är med mig? =)


håller emd..och jag har en stam som kommer utmana i poängen.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag är en usel ledare, det enda jag är bra på är att få ihop en stam men sen finns det ingen som vill leda den och alla blickar mot mig :rolleyes:

SÅ DÄRFÖR BEHÖVE JAG LEDARE!!! många stycken som kan vara me!

Och nikhita du har inget val du är redan uppskriver, precis mellan yoda och Luke Skywalker

Jag kan leka moderator i min stam ! :D
 

DeletedUser

Guest
Jag är en usel ledare, det enda jag är bra på är att få ihop en stam men sen finns det ingen som vill leda den och alla blickar mot mig :rolleyes:

SÅ DÄRFÖR BEHÖVE JAG LEDARE!!! många stycken som kan vara me!

Och nikhita du har inget val du är redan uppskriver, precis mellan yoda och Luke Skywalker

Jag har ju redan anmält mig som ledare över offtopic delen av ditt forum men jag gillar diplomati också om du vill ^^
Jag kör nått som jag väljer att kalla "flaskhalsdiplomati" eller "det halvfulla glaset", det går till på det sättet att jag sköter diplomatiska saker när jag har tagit mig ett par öl för då utrycker man sig offtare bättre :awsm:


Btw hur ser medlemslistan ut nu? :p
 

MR. Nice Guy

New Member
Reaktionspoäng
0
vad ska vi börja då Nordväst,Nordost,Sydväst,Sydost, hehe ser fram i mot denna mass invite stamen :D
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar "i centrum av min stam" synd att man inte kan ta den i början ;/
 

DeletedUser

Guest
Men abel du lovar väl mig att vara med :D
Jag skrev ju det för länge sedan:awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp