AjaX tänker tvätta .XI.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mabben95

Member
Reaktionspoäng
0
SKRIVET AV MrRisling:

En budbärare nalkas MrRislings kaninhål och ler lite åt hans lilla ursäkt till by.
Vår hjälte tittar upp från sitt arbete och går budbäraren till möte.

Budbäraren - Ni kallas härmed till stammöte i JockDeRocks högkvater, det är den enda bygnad i stammen som är stor nog att rymma alla er ledare.

MrRisling nickar jakande till detta och kastar sig upp på en av lagermännens oxkärror (han har ju inte fått sina kavalerister ännu så det fins inga hästar i byn att rida till mötet på.) Han beger sig den skumpiga färden mot JockDeRocks by omgiven av en eskort av spjutmän.
Väl framme vid mötet har ledningen insett att dom inte får plats i högkvateret eftersom det är lite för litet så dom får samlas på den leriga samlingsplatsen.
De stolta ledarna för stammen Abel, ic3princ3 och nraxob ställer sig upp på ett par välta lårar och abel tar till orda.

Abel - Det har kommit till min vetskap att flera mäktiga stammar med flera tusen poäng tillsammans skall starta krig med oss när nybörjarskyddet har släppt. Vi måste vara vaksamma och försiktiga så dom inte attackerar oss med sina horder av spjut och sina legioner av yxor. Ja vad vet jag nån av dem kanske till och med har några lätta kavallerister.
Vad tycker ni vi ska göra?

MrRisling tar ett steg framåt och säger - Jag tycker vi skall skicka våra egna massiva armeer mot dem, vi skall farma dem så hårt att dom alldrig hinner bygga adelsmänn. Vilka stammar är det vi skall möta?

Nraxob ler lite åt sin krigares iver och svarar - Stammarna vi skall möta är tvättmedelstillverkarna i AjaX, de svarta ryttarna i BR, D/Ks demoniska härskaror, moraltanterna i Ethics, lorderna i L.O.TW, utbölingarna i OC, latinsnackarna i SQS, himelsfamiljen TKOH, och stammarna TZK, UD, W.F.H och WL, dom har gått ihop i en ohelig allians där dom till och med delar forum allihopa bara för att dom vill farma oss.

Samlingen med ädlingar drar chockat efter andan och en av dem viskar fram en bön till nino med skräck i rösten. Samtidigt faller ett stilla regn mot himmelen som om själva crew gråter för den dödsdömda stammen.

Ic3princ3 säger med en allvarstyngd röst - Vi måste vara före dem med att skicka ut den första farmstyrkar, jag behöver en frivillig att föra ut vår krigsförklaring i forumet.
MrRisling sträcker upp handen och säger med allvarsfull röst - Jag ger dem budet i allmänna forumet!
Ledar trion nickar sitt godkännande och upplöser mötet.



Så nu är jag här hos er kära läsare med budet.
Vi i den stolta stammen .XI. förstår självklart att vi är dödsdömda då vi har alla dessa elitstammar emot oss men vi kommer möta dem med yxan höjd.
Härmed förklarar .XI. "krig"(farma farma farma ) med stammarna AjaX, BR, D/K, Ethics, L.O.TW, OC, SQS, TKOH,TZK, UD, W.F.H och WL.
Må bästa stammar farma mest

Mvh//MrRisling propagandakanin och receptionist .XI


Då var det så här det börja, världen har funnits i några dagar men det är alltid kul med krig.:)

Efter denna fina texten här ovan kom till vår känndom så går jag ut nu och jag gör ingen stor grej men AjaX förklarar officiellt krig mot stammen av noobs kallad .XI. .

Må bäste farmare vinna!:D
 

DeletedUser

Guest
.XI. har ju redan förklarat er krig. Därför är det väl lite sent för er att göra de?..

Sen för det andra står det inget på Ajaxs profil att du är ledare så jag hopppas bara att du inte är det och att dom hatar dig grovt på grund av allt ditt skitsnack här
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Epic fail @ mabben95

Ditt lol... om du överhuvudtager läst krigsförklaring som gick ut igår så hade du eventuellt förstått att ni stod med på listan...
 

DeletedUser

Guest
Har denna tråd nått egentligt syfte ?
Dom har ju som sagt redan förklarat krig mot er :S

Håller med B3ngtarne, hade jag varit ledaren i Ajax hade du varit kickad för lnge sen ;)
 

DeletedUser

Guest
Usch vad jag ser alla mina stavfel när jag läser det i någon annans meddelande :p
Men det blev ju snyggt ändå :)
 

mabben95

Member
Reaktionspoäng
0
Vår stam fick reda på denna krigsförklaring för ca sådär 20 minuter sen.

Den kom igår vaaaa?:confused:

Vi tänker iallafall krossa .XI. noobsen :rolleyes:
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
bör inte MrR's texter vara fridlysta ?

ban på alla bajtare som kommer o spammar här ...
 

mabben95

Member
Reaktionspoäng
0
Vi fick reda på den genom en av våra allierade för 20 minuter sen.

Vilken post bil använder ni?:confused::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vi fick reda på den genom en av våra allierade för 20 minuter sen.

Vilken post bil använder ni?:confused::rolleyes:

Eftersom att du använder uttrycket "vi" tycker jag det bara e kul att du har suttit o kommenterat ämnet hela dagen :eek:
Finns ett par till från dom drabbade stammarna som oxå har kommenterat det så, där ser man deras kommunikation :p
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
Vi fick reda på den genom en av våra allierade för 20 minuter sen.

Vilken post bil använder ni?:confused::rolleyes:

hmm ., du har suttit o kommenterat i tråden där MrR förklarar krig mot er ? du säger att ni ska kriga, men ändå fattar du inte att han har förklarat krig och måste själv skapa en "egen" där du snor hans förklaring ? bra jobbat.
 

DeletedUser

Guest
Därför det verkar som nästan ALLA som inte tillhör ajax börjar gå EMOT er här...
 

DeletedUser

Guest
Nämner inga namn för jag orkar inte räkna upp. Men om du kollar tillbaka så verkar många tveka iallafall.
 

mabben95

Member
Reaktionspoäng
0
Och om du tittar tillbaka så var det mest folk från .XI. som tyckte det var onödigt med tråden :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp