Aie-imp

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Härmed förklarar stammen AIE officiellt krig mot stammen IMP då det börjar bli förtrångt i väst! Tycker vi ska visa gott exempel på att man kan kriga utan alla påhopp och bullshiet som vanligtvis finns i krig. Må bäste stam vinna!
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till o drick mycket gott o starkt under de blodiga slagen, mellan de blodiga slagen, äh f*n... drick konstant under ert krig.
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Det Kruxet försöker säga är att han tycker att alla borde dricka hela tiden...

Lycka till i ert krig...
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Tackar de tidiga kommentarer, dock så har kriget börjat till fördel för IMP och co


Sida 1:
Stammar: AIE
Sida 2:
Stammar: ImP, ImP-A

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 3
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 25,926
Skillnad: 25,926

chart
 

DeletedUser

Guest
Då det är sjukt dött på forumet så kommer jag med lite "färska" stats. Det har varit dött i 48 timmar. Kallar ni detta för krig?


Sida 1:
Stammar: ImP, ImP-A
Sida 2:
Stammar: AIE

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 0
Skillnad: 5

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 42,745
Sida 2: 0
Skillnad: 42,745

chart
 

DeletedUser

Guest
Det ser ut som det var bra att AIE förklarade krig (sin egen undergång) och gjorde de offentligt med :D haha
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Det ser ut som det var bra att AIE förklarade krig (sin egen undergång) och gjorde de offentligt med :D haha

Tänker fortsätta med att behandla er med respekt även fast "vi är påväg mot vår undergång" Säger väl grattis att ge er på de minsta spelarna i stammen, de minst aktiva. Bra jobbat! Ytterst starkt! Mina byar bjuder annars på Öl och mat
 

DeletedUser

Guest
5 byar och undergång? skärp er

Undrar vilka er du pratar om eller om det helt enkelt var en felskrivning. Det jag gjorde var helt enkelt bara att kom med lite "färska" stats och konstaterade att "kriget" var lika dött som det var här på forumet.
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Undrar vilka er du pratar om eller om det helt enkelt var en felskrivning. Det jag gjorde var helt enkelt bara att kom med lite "färska" stats och konstaterade att "kriget" var lika dött som det var här på forumet.
Menade inte ditt inlägg utan Vulcanic Explosion som tydligen tagit ut segern redan efter 5 byar
 

DeletedUser

Guest
Då statsen är så pass tråkiga och orörliga så väljer jag att summera AIEs insats i kriget änsålänge:
24 adlade barbarer
3 förlorade byar
(sedan krigets start)
 

DeletedUser

Guest
När du endå inne och "summerar" kan du väl kolla på resten av v23`s prestationer....

Ska ta och summera ImP och ImP-A då det är de stammarna som tråden gäller. Ge mig 2 sek bara :)

ImP:
24 adlade byar
15 gråbyar
4 plockade från fiendestammar
0 Förlorade

ImP-A
2 adlade byar
0 gråbyar
1 från fiendestam
0 Förlorade

Ska tilläggas att ni i AIE har plockat 34 byar totalt (4 st från andra stammar, 6 st från stamlösa).
 
Senast redigerad av en moderator:

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Då du själv säger att detta krig är tråkigt så kan du likaväl börja räkna ut i alla andra krig som pågår, hur många barbs och liknande som blivit adlade.
 
Topp