Adya förklarar kr...

DeletedUser

Guest
Nej, detta blir ingen krigsförklaring. Åtminstone inte på det sättet, för jag står inte ensam.

Jag och Xarxez kommer lämna SMISK för att göra en egen stam. Krigsförklaring mot Sprit och 4:20 kommer släppas, visst, vi kommer inte komma långt. Det vet vi...men detta är trots allt en svensk server, svenska lagar och rättigheter borde upprätthållas, yttrandefrihet är något som finns här i Sverige.
Så länge vi inte får yttra oss om basic saker utan att vi ska riskera en j-vla massa inks så blir det såhär.

Smisk har inget med detta att göra, Xarxez och jag lämnar helst dem utanför detta.

En stam är nu gjord. Se detta som en allmän krigsförkaring, Jäger, Katsumi samt några andra som verkar inneha nyckelroller i de båda stammarna kommer att få krigsförklaringar via PM.



Vi vill samtidigt ta och säga adjö, V9 har varit rolig att spela, tills dessa hulliganer, blodsugande hypcrits tog över.

Adya och Xarxez kommer inte finnas på V9 länge till (till Ramayne's lycka?).




Puss o kram önskar en galen taliban!
 

DeletedUser

Guest
haha xD så roligt man kan få ha det ibland xD lycka till och glad taliban :)
 

DeletedUser

Guest
Nej, detta blir ingen krigsförklaring. Åtminstone inte på det sättet, för jag står inte ensam.

Jag och Xarxez kommer lämna SMISK för att göra en egen stam. Krigsförklaring mot Sprit och 4:20 kommer släppas, visst, vi kommer inte komma långt. Det vet vi...men detta är trots allt en svensk server, svenska lagar och rättigheter borde upprätthållas, yttrandefrihet är något som finns här i Sverige.
Så länge vi inte får yttra oss om basic saker utan att vi ska riskera en j-vla massa inks så blir det såhär.

Smisk har inget med detta att göra, Xarxez och jag lämnar helst dem utanför detta.

En stam är nu gjord. Se detta som en allmän krigsförkaring, Jäger, Katsumi samt några andra som verkar inneha nyckelroller i de båda stammarna kommer att få krigsförklaringar via PM.



Vi vill samtidigt ta och säga adjö, V9 har varit rolig att spela, tills dessa hulliganer, blodsugande hypcrits tog över.

Adya och Xarxez kommer inte finnas på V9 länge till (till Ramayne's lycka?).




Puss o kram önskar en galen taliban!

lol

tufft att förklara krig när man ligger utanför adelsavståndet :p


//pilis
 

DeletedUser

Guest
Ta det lugnt, jag har adelståg i en by, nämn någon lämplig by du vill jag ska adla, vill gärna ge dig det nöjet.
 

DeletedUser

Guest
Visst äääär jag. Mina blonda lockar verkar VÄLDIGT attraktivt för gamla tanter.
 

DeletedUser

Guest
Äsch, kör lite suicide-attacker på Ramayne's byar istället. Be 4:20 om hjälp, de borde vara nära nog(?).
 

DeletedUser

Guest
YAy !!

Jag elskar Sprit <3

Jag har 18 inks :D

18inks närmare tw paus <3


Men Bedarö nu får du ju skärpa dig... Bloodymary har jag inte ens snackat med (tror jag?) och han leder över dig med 14 inks...


Kan ni inte göra världsrekord?

Tistel har ju sitt med 4k inks?

nu kan ni klå det!

Vi hejjar på er!!!

Eran käre Taliban smiley!! :D

Btw Fuck dat adels avstånd and 1:20 law!!!

Gaffel fattar du inte att ni gör Spritarna och 4:20 ledsna?

Nu ska dom få våra Pimpade byar också ska ni jävlas med dessa onyktra gubbar o tanter!?!


Fyfan!

ALLAH IS THE ALLMIGHTY GOD OF ALL GODS!
TO ALLAH WE PRAISE OUR SINDS, TO ALLAH WE GIVE OUR LIFE!

LETS THERE BE AMERICAN KÖTT!
 

DeletedUser

Guest
oooh, fick utlösning när du skrev det. En värld utan er två hade varit rena paradiset! :awsm:

En/ett värld/forum utan er 2 stammar som bestämmer vem som är omogna och vilka som inte är (som ofc ni kallar alla i sprit / 4:20 för) är också skönt :D

Men sen vem säger inte att jag stannar kvar o skriver? :O

Ni kan aldrig adla mig på forumet cuz I got Godmode activated! :D
 
Reaktionspoäng
0
Nej, detta blir ingen krigsförklaring. Åtminstone inte på det sättet, för jag står inte ensam.

Jag och Xarxez kommer lämna SMISK för att göra en egen stam. Krigsförklaring mot Sprit och 4:20 kommer släppas, visst, vi kommer inte komma långt. Det vet vi...men detta är trots allt en svensk server, svenska lagar och rättigheter borde upprätthållas, yttrandefrihet är något som finns här i Sverige.
Så länge vi inte får yttra oss om basic saker utan att vi ska riskera en j-vla massa inks så blir det såhär.

Smisk har inget med detta att göra, Xarxez och jag lämnar helst dem utanför detta.

En stam är nu gjord. Se detta som en allmän krigsförkaring, Jäger, Katsumi samt några andra som verkar inneha nyckelroller i de båda stammarna kommer att få krigsförklaringar via PM.



Vi vill samtidigt ta och säga adjö, V9 har varit rolig att spela, tills dessa hulliganer, blodsugande hypcrits tog över.

Adya och Xarxez kommer inte finnas på V9 länge till (till Ramayne's lycka?).




Puss o kram önskar en galen taliban!

I LoL'd

P.S lycka till.

Moralen kan nog hjälpa er.

Samt avståndet.

Men iaf , sött av er.

Puss & kram.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kan ni skicka några attacker så man vet vilka man ska attackera? Orkar inte lägga energi på att leta upp era byar.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till. Ert mod kommer att bevisa er krigsvilja. Respekt....
 
Topp