Admin på v6?

Ska admins få spela på samma värld de administrerar?


  • Totalt antal röstare
    6
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
ifall jag inte minns fel så var abel admin på v6?

Och ifall jag inte minns fel så är det emot reglerna att han då spelar på världen?
Känns lite som om han inte kan deras egna regler?
Tycker inte de är okej att en admin spelar på samma värld han modererar.
 

DeletedUser

Guest
Är väldigt fel att abel får spela på v6 och vara admin på v6. Även fast han kanske inte fuskar så kan han läsa stammars interna forum etc.

Jag röstar för att få bort abel från värld 6.
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker han borde avgå som admin på v6, avgå som mod helt och erkänna sin enorma tabbe, eller ta bort sitt acc på v6.
 

DeletedUser

Guest
Låter helt sjukt att han ska få vara admin samt spela på den här världen.

Bort med abel som admin eller bort med abel som spelare, han får välja.
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
FarmerMaster, kan du kanske motivera din röst?
Du har rätt att tycka som du vill, men det skulle vara kul och få veta varför du röstade ja, då de han gör är emot reglerna, och det finns en anledning varför de är det.
 

DeletedUser

Guest
Är ju rätt mysko att dom låter abel utav alla vara admin och lira på en värld samtidigt, borde bara vara äldre mods som alex eller Nino som borde få göra såhär. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Att abel spelar på världen stämmer inte,
det kontot han har, är för att när ni rapporterar buggar så ska han ha nått att testa de själv på innan han kan ge er svar.

Det är alltså inget aktivit konto.
 

DeletedUser

Guest
Att abel spelar på världen stämmer inte,
det kontot han har, är för att när ni rapporterar buggar så ska han ha nått att testa de själv på innan han kan ge er svar.

Det är alltså inget aktivit konto.

Poäng: 94
Rank: 1656
Opponenter besegrade: 8 (1.)
Stam: SWE

Varför är han då med i en stam? :confused:
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
det har ju 100+ pts redan.
Alltså måste han ha farmat.

Plus att han har spikat en by eller gått på en spik, för han har OB.
Alltså har någon spelare förlorat på de abel gjort.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Låser denna tråd då abel's karaktär är på rätt plats. Alla mods har vare sig en användare i de världar de moddar. Just för att kunna titta upp buggar. Samma som jag, du vet ju inte vad jag heter på V6 just nu. Ingen gör. Kan ha dödat dig ett par gånger kanske. Tyvärr lider alltid någon av buggtestande. De är sådant man får acceptera helt enkelt. Abels konto kanske kommer vara aktivit i ett par dagar till, sedan så är buggtest perioden slut.
 

DeletedUser

Guest
okey innan dess så ska självklart jag skriva.

det är sant att jag har ett konto på v6, men att jag spelar på det är lite fel.
Det är sjukt mycket lättare att kolla in stammar och spelare via spelet så det är därför jag har ett konto på v6. jag har inte alls stora poäng och ressurserna står oftast röda så jag stör ingen. jag hade 50 invites så gick med i en liten stam för att bli av med inviterna och breven för att gå med.

det där med ob var att spelaren under mig slutade (jag hade inget med det att göra) så skickade iväg en trupp för skojs skull och där fanns visst några spjutman. samtliga som skrivit till mig har jag svarat att jag kommer bara spela en vecka och det är vad jag tänkte från början. det är alltid första veckan där flest tickets på spelare och stammar kommer och har man då ett konto man kan kolla upp det med så går det mycket snabbare och smidigare så jag kan hjälpa fler personer. att det skulle väcka sån här ilska var ju verkligen inte någonting jag hade räknat med.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp