Adelståg med chrome

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Går det att skicka adelståg med chrome? Och i så fall, hur?
 

DeletedUser

Guest
Det går att skicka adelståg med alla webbläsare, det beror dock på hur snabbt och bra adelståg man vill ha.
 

DeletedUser

Guest
Går att få till rätt bra tåg me Chrome. Pilla lite i Shortcut Manager bara.
 

DeletedUser

Guest
Men okej, ifall du vill skicka adelståg med Chrome, gör såhär.

  • Gå in i samlingsplatsen och skriv in koordinaterna till byn du ska skicka på.
  • Skriv in antal trupper du vill skicka med.
  • Högerklicka på fliken.
  • Klicka på "Dublicate". Kommer inte ihåg vad den heter på svenska dock. Den ligger iaf under "Refresh".
  • Då kommer den kopiera den exakta sidan du hade från början.
  • Här kan du ändra trupperna i de andra flikarna ifall du vill.
  • Tryck sedan på attack i varje flik, så att du sedan behöver trycka på "OK".
  • Nu går du till första fliken.
  • Nu ska du trycka på "OK" knappen och snabbt byta sida, vilket du gör med Ctrl+Tab. Kom ihåg att inte hålla i Ctrl när du klickar på "OK", då kommer det inte funka.
  • Tryck "OK", byt tab, tryck "OK", byt tab.
  • Där var adelståget skickat. Inte världens snabbaste. Men det är ett adelståg.
 

DeletedUser

Guest
Okej tack, vet givetvis det går skicka i opera. Dock laggar opera mindre för mig än va chrome gör så vill hellre lära mig skicka snabbt där =)

tråd kan låsas
 

DeletedUser

Guest
Okej tack, vet givetvis det går skicka i opera. Dock laggar opera mindre för mig än va chrome gör så vill hellre lära mig skicka snabbt där =)

tråd kan låsas

Jaha, så opera laggar mindre och därför vill du lära dig skicka tåg från Chrome? Det låter ju logiskt :)
Nerå, förstod att det bara blev lite fel, va ba tvungen ;)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Bara jag som kör old school eller "pre-skript" teknik eller?

Fyra flikar med olika anfall fixade, ctrl + tab och ok på varje flik. Med snabba fingrar funkar det prima och mina tåg brukar ligga runt 0,7 från första adeln till sista.
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Får mina på 0.250 sek. Men det betyderl ju inte att det är omöjligt att snipa
 

DeletedUser

Guest
Ladda ner extensionen Shortcut Manager till Chrome, så kan du skicka på samma vis som med Opera efter lite pill
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Det är väl omöjligt att få adelståg och landa på samma millisekund va? alltså 0.000?
 

DeletedUser

Guest
Det är väl omöjligt att få adelståg och landa på samma millisekund va? alltså 0.000?

Skickar du attackerna från samma by så ja. Varför? Jo varje server har "ms-gap" som varierar mellan 50-150ms / attack. Alltså det kan som minst i dessa fall vara 50-150ms mellan 2 attacker. Går det snabbare fixar servern det så det blir rätt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp