Adelsman, prickar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag vill se vart det finns adelsmän just nu. Jag trycker på översikter och väljer kombinerad, där finns det tre olika pricka för adelsmänen, antingen en grå, brun eller grön.
jag förstår inte alls vad dessa prickar står för och finner ingen logisk förklaring heller, någon som vet?

btw, jag vet att det går att se på "trupper" men det är inte lika lättöverskådligt.
 

DeletedUser

Guest
Det står väl hur många adelsmän som finns i varje by för tillfället :D
 

DeletedUser

Guest
jag tror färgerna står för:
-finns i byn
-finns inte i byn
-finns i byn men är ute för tillfället

är inte helt säker men jag har för mig att det var så..
 

DeletedUser

Guest
jag tror färgerna står för:
-finns i byn
-finns inte i byn
-finns i byn men är ute för tillfället

är inte helt säker men jag har för mig att det var så..

trodde jag också men det kan inte stämma.
Kollade nu och jag hade grå prick i tre byar, i den ena var adelsmanen ute på uppdrag i den andra hade jag en i byn och i den tredje ingen alls.
 

DeletedUser

Guest
Tror det är byggnaden akademi dom menar. Kolla längre till höger så ser du hur många adelsmän det finns i varje by.
 

DeletedUser

Guest
Posta en screenshot så får jag se om jag fattar.

Om du väljer "översikter" och sedan "kombinerad"(endast om du har premium!) så ser du hur många trupper du har utav varje enhet i respektive by, men dock inte när det gäller adelsmanen, där är den markerad med någon av dessa tre olika prickar vilka jag inte fattar vad dem betyder.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Om du väljer "översikter" och sedan "kombinerad"(endast om du har premium!) så ser du hur många trupper du har utav varje enhet i respektive by, men dock inte när det gäller adelsmanen, där är den markerad med någon av dessa tre olika prickar vilka jag inte fattar vad dem betyder.

Det är därför jag vill se en screenshot, jag har siffror för mina adels.
 

DeletedUser

Guest
Fanns tydligen inga prickar för akademin. Nu blir jag väldigt undrande vad som menas :S
 

DeletedUser

Guest
Danney dom snackar om v1 eller nått sånt just nu.. inte v2..
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet Urris men varför skulle Kombinerad sidan se olika ut på v1 och v2?
 

DeletedUser

Guest
Nu när jag ser bilden Värd 1, (jag länkar ej) så måste man ändå få svaret? Är det så här:
grön=fullt
brun=uppgraderas
svart(ingen prick)=varken full eller uppgraderas, they will bee still

Tror ej det.

Känns som en lite konstig funktion om ingen vet vad det står för :p
 

DeletedUser

Guest
På V1 är det prickar iaf, vet inte med andra världar, aldrig heller förstått mig på dem, ganska irriterande :/
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp