Adelsmän.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
När man tar över en by. försvinner adelsmannen man använt då? eller försvinner dem i varje attack. om inte. kan man ta fler än en by med bara 1 adelsman:confused:.

Tack på förhand.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Den försvinner när du tar byn så om du precis har tagit över din första by måste du köpa två nya guldmynt och sen adelsmannen. Antalet guldmynt ökar med varje by du tar över.
 

DeletedUser

Guest
ok. men om man attackerar med 4 adelsmän. kommer alla eller bara en att försvinna?:)
 

Rodryn

New Member
Reaktionspoäng
0
Om du attackerar med 4 adelsmän (i olika vågor) så försvinner bara den som tar över byn...

Säger detta, fast jag antar att du redan vet det, men bättre att vara säker :D
Du ska aldrig attackera med mer än en adelsman i samma anfall, sänd dom med några sec mellanrumm om du har flera av dom...
 

DeletedUser

Guest
hehe visste faktist inte det. jag har rätt mycket erfarenhet om allt... förutom adling då :p tack för hjälpen.
 

DeletedUser

Guest
Var det inte du som sa att du var så smart för din ålder?

Ta en titt på Hjälp guiden om du nu är så smart så du kan läsa vad som står =/
 

DeletedUser

Guest
:mad:DU JAG ÄR SMART FÖR DIN ÅLDER!!! OM DU LÄST HJÄLP AVSNITTET LITE NOGGRANNARE HADE DU KANSKE SETT ATT DET INTE STÅR NÅGOT OM ADELSMÄN MER ÄN VAD DE KOSTAR-TID FÖR FLYTTNING OCH TID FÖR PRODOCERING+ SÅ STOR DET: Med en adelsman tar du andra byar...
OCH OM DU SJÄLV LYSSNAT MER I SKOLAN KANSKE DU HÖRT ATT DE INTE UTBILDAR OM TRIBAL WARS!!! OCH DÅ BLIR MAN TVUNGEN ATT LÄRA SIG PÅ EGEN HAND OCH DETTA LÄR JAG MIG MED HJÄLP AV ATT FRÅGA ANDRA! DÅ FICK JAG SVAR OCH NU VET JAG!!!! ÅHH VAD JAG BLIR SUR PÅ FOLK SOM TROR DE VET BÄST SJÄLVA:mad:. phuu... Var bara tvungen att lätta mitt hjärta lite:p MEN KOM ALLDRIG OCH SÄG ATT JAG ÄR DUM!! GHAAA:mad:
 

DeletedUser

Guest
Har inte sagt att du var dum...

Och det hjälper verkligen inte att skriva med stora bokstäver. Blir väldigt svårt att läsa och det klassifierar jag som dumt. I alla fall som irriterande.

Varför tar du inte bara och frågar på erat stamforum för jag antar att du är med i en..



Ps. får du alltid som du vill? (Hej! jag är smart för min ålder och skit bra på allt!
- Pappa pappa en snubbe på ett spel var elak! oooh)




Och som jag sa, så kunde du säkert listat ut det utan att skrivit här och stört mig så jag måste skriva onödiga kommentarer!
 

DeletedUser

Guest
Du verkar själv ganska dum eftersom du inte kan läsa stora bokstäver... eller somnade du på den lekionen eller?:p

Anledningen för att jag inte frågar på vårat stamforum är att vi är en relativt ny stam och jag har mest poäng. 2 och 3an förstår inte svenska. och jag skulle ta det som komplimang att få svara på en fråga och visa sig duktig.

Och för att avsluta. Nej jag får inte som jag vill. Någon som därimot alltid verkar få som de vill är du.

Och det var ju ditt fel att du tog upp den. frågan var redan besvarad och inget mer behövde skrivas men ändå så kommer du och säger:

''Idag 17:10
fearme Var det inte du som sa att du var så smart för din ålder?

Ta en titt på Hjälp guiden om du nu är så smart så du kan läsa vad som står =/ ''


SÅ SLUTA ATT SÄGA ATT DET HÄR VA ONÖDIGT FÖR DET VAR DU SJÄLV STARTADE DET!!!:mad:

jag får väl översätta det där till små bokstäver så att du ska förstå det alla andra förstår:

så sluta att säga att det här va onödigt för det var du själv som startade det
 

slordimon

Member
Reaktionspoäng
0
Vill hålla mej utanför det här, men jag håller iaf med fearme om att det är jobbigt att läsa versaler..
 

DeletedUser

Guest
-_- (suck) din profil stämmer faktist (''almänt irriterande person'':p) Jag vill förståss inte bli bannad heller men är det inte lite dumt att försöka starta ett bråk igenom att skriva på en redan klar frågetråd? Är det inte rätt självklart för er att ett sådant onödigt svar resulterar i ett annat onödigt motsvar?
 

DeletedUser

Guest
Men herre Jesus i himlen.. kan du inte komma med något bättre? Du upprepar samma sak som jag sa, precis som ett litet barn brukar göra. Kom med något nytt.



Och för att göra som du - Sov du på lektionerna?
Man använder stor bokstav vid egennamn, länder osv. och inget man skriver en mening med. Det gör man på lekis.


Medans jag håller på - läste du igenom min post?

Jag - Och som jag sa, så kunde du säkert listat ut det utan att skrivit här och stört mig så jag måste skriva onödiga kommentarer!
Du - så sluta att säga att det här va onödigt för det var du själv som startade det

Alltså så var det precis vad jag sa. Upprepa inte saker så där utan vidare.
 

DeletedUser

Guest
Kommer du och säger att inte det va du som började nu?:eek: . Anledningen att det kanske blir upprepande är kanske för att du ska förstå!! Man kan använda stor bokstav när man skriker eller vill utrycka något starkt. vilket jag ville.

du kanske ser det som upprepande men jag ser ditt exempel som ett svar!

Och bara för att jag inte orka argumentera om en så här onödig sak så kommer inte jag svara eller läsa om du skriver något ytterligare onödigt.

(äntligen någon som tar slut på det här.)

PS: jag svarar om det inte är onödigt.
 

DeletedUser

Guest
Men läs för fan igenom min post!

Jag sa att du inte skulle skriva sådana här frågor vilket resulterar i att jag skriver onödiga svar..!

Sen kommer du och anklagar mig för att ha anklagat dig om att jag har sagt att det var du som skrev onödiga kommentarer. Jag sa att det var jag som skrev onödiga svar för guds skull..
 

DeletedUser

Guest
ok det här va ganska onödigt med jag tycker att här krävs ett svar ändå.

detta kanske är upprepande men du verkar inte förstått.

Är det inte onödigt att skriva att man blir tvungen att skriva onödiga svar på en redan klar post??? Du kunde ju för... ja guds skull inte behöva skriva det svaret!!!!!!:mad: FATTAT??? åhh vad jag är sur på dig:eek:


PS: Man får inte svära i forumet!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Men nu är det du som är "Dum" (andra tråden) för det är du som fortsätter när jag har erkännt att kommentaren var onödig som du så gärna uttrycker det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp