Aces VS 1872

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Allt började igår kväll när jag farmade som varje kväll då jag fick ett PM från [player]shc29[/player]. Sötnosen undrade ifall jag hade skype undrade ifall jag kunde adda honom. Det ena ledde till andra och till slut kom det fram vad han ville… Han snackade i morse-kod och jag fick tillbringa minst en kvart för att försöka förstå honom.

http://i.gyazo.com/f45eb081ce9b9020913bda8c7f46517e.png
(Allt inom svarta ramen är skrivet av 1872 ledning)

Hela situationen var skrattretande. Trodde ni verkligen att ni kunde värva ledaren samt skaparen av [ally]ACES[/ally]? La upp detta i ledningschatten och jag bestämde mig för att se hur fula ni egentligen var. Det visade sig att ni var redo på att göra vad som helst för att få mig att upplösa [ally]ACES[/ally]. När jag började denna värld så lovade jag mina medlemmar att vi skulle vara den bästa och mest hedervärda stammen på v27. Jag trodde att det skulle vara ett svårt jobb, men nu när jag ser så skämmer ni ut alla som spelar TW. Det är här folk kommer för att spela och umgås på skype, vissa trollar och vissa tar detta seriöst. Men det viktiga är att TW får oss alla att sträva mot samma mål. Det är inte så vanligt nuförtiden att ett gäng helt okända människor samarbetar så bra som man gör här för att vinna. Man offrar och torskar trupper för folk man aldrig träffat.

Att N00bs som er ska komma och förstöra denna gemenskap som spelet skapar gör mig så arg. Jag kommer ihåg när vinst på världar handlade om den stammen som var bäst på kriga och inte den stammen som samlat på sig mest poäng genom merge och fulspel.

Det är dags att rensa TW på sådana äckliga spelare och avsluta deras karriär här. Härmed förklarar [ally]ACES[/ally] krig mot TANK eller [ally]1872[/ally] eller vad fan ni än heter. Att ni ens har mage att tro jag skulle förråda min egen stam är ju bara skrattretande. Jag bifogade vår konversation till varenda spelare i stammen och alla har sett vilka fula spelare ni egentligen är. Här ska det rensas.

[unit]axe[/unit]Ta upp yxorna och vässa era svärd. För nu ska vi F*cking kriga.[unit]axe[/unit]

Hälsningar

[player]D.Ace[/player] tillsammans med hela fking stammen [ally]ACES[/ally]

https://www.youtube.com/watch?v=47k6aFbAKcs

PS: Gamma e full, drogo f***ckar ur, Hoftis e förvirrad, kamphund kämpar, Semon failar tåg, Simon trollar sönder och kan någon SNÄLLLA FÖRKLARA FÖR MIG VARFÖR ALLT ÄR HUSSES FEL!?!?!?!?!?!


Alla i stammen e f*cked upp,så var försiktiga!!!!



För de som är intresserade så finns alla konversationer mellan mig och 1872 tillgängliga. Vill ni se så dra iväg ett PM bara till D.Ace

GLHF
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
inte en dag för tidigt att 1872 får något att bita i!
 

DeletedUser

Guest
Heja Heja Aces bort med de äckliga merge älskarna!!!!! :awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
Respekt till D.Ace som står rakryggad och inte backstabbar sin egen stam!

Önskar Aces lycka till och jag kommer följa detta krig noga ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker nog lite synd om Shc29 nu hahahahahah, kan inte kännas speciellt gött
 

DeletedUser

Guest
Många hårda ord från Aces som aldrig kommer klara detta själva.
Håller T-K-T Aces i handen och är alliansen som stöttar eller?
 
Topp