Aces mot världen

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Kära vänner och fiender.

Eftersom på senaste tiden så har känts som att alla i v27 har haft PMS och är sura hela tiden så tänkte jag att vi tänkte ge er en chans att slå till igen. Vi utmanar vilken stam som helst på LOL och CS GO. :D Vinnaren får äran och skryta här i externa i evigheter. Folk har glömt att detta är ett spel och att alla ska ha roligt tillsammans. Så utmana oss och ge oss stryk i ett spel där ni kanske har en chans att vinna ;) Vi i Aces är redo för er!:awsm:


Föranmälan görs här så att alla får se vilka stammar som vill möta oss :) Ni ska va helst ett lag på 5 spelare innan ni kan göra en anmälan.


Hälsningar

Aces
 
Senast ändrad:

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Oj måste missat det fan :thinking:

Ska försöka fixa detta!

Några andra som vill Utmana oss? Kom igen var inte rädda!
 

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Fixar det, någon mer? Måste ju finnas folk från Do eller 1872 som vill ge igen ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag antar Aces utmaning här och nu. Själv eller med ett lag så kommer jag att segra. Ankan är den bästa på riften.

Jag lirar på EUW, men jag ska fixa över en av mina smurfar till EUNE för den här skiten...
 

DeletedUser

Guest
Fixar det, någon mer? Måste ju finnas folk från Do eller 1872 som vill ge igen ;)

Varför skulle vi vilja ge igen? Du snackar som att du gjort oss någon skada :p
Btw, Ahmed sluta snacka som att ni vunnit kriget..

OnT: Ska försöka få CS:GO att fungera på min dator, är riktigt dålig på CS dock.. Typ som FBL på TW <3
 
Senast redigerad av en moderator:

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Varför skulle vi vilja ge igen? Du snackar som att du gjort oss någon skada :p
Btw, Ahmed sluta snacka som att ni vunnit kriget..

OnT: Ska försöka få CS:GO att fungera på min dator, är riktigt dålig på CS dock.. Typ som FBL på TW <3

Du får se snart att vi kommer för att utdela örfilar på det gamla och hederliga sättet <3

Spelar gärna med eller mot dig Ahmed och din co Simon :)

Gör upp ett lag och Skriv här när ni är redo för smisk , både på TW och på LOL.


Vill säga till alla att vi spelar mest på EUNE så försök att samla ett lag där.
 
Topp