Account

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Min kompis vill gärna ha en account på värld 4, är det nån som skänker bort nån?
 

DeletedUser

Guest
ge mig hans email så kan jag regga ett åt hnm om han inte vet hur d funkar :)
 

DeletedUser

Guest
Jag kan tänka mig att ge han ett account med 26 poäng eller vad som är minsta nu men det har 233 lagringar.!:p

Bästa jag kan erbjuda:)
 

DeletedUser

Guest
Asså, han hade en med 5000, sen blev han adlad, och han vill inte starta om.
 

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Asså han hade alltså ett med 5k. Stackars han jag har förlorat 140k poäng på ett par dar inte fan ber jag om nåd för det :)
 

Joyun

New Member
Reaktionspoäng
0
En sak fattar jag inte... de flesta av er här på forumet snackar om att sluta upp med pajkastning o förnedring o bla bla men denna "mogenhet" gäller kanske bara mot spelare som lirat ett tag eller vad?

Killen som frågar om hjälp kanske inte spelat tw så länga och vet inte hur allt fungerar, för honom kanske 5000 poäng är mycket? Jag kan ärligt säga att det tog mig flera veckor innan jag kom upp i de poängen från 0 - 5000 och det vet jag att det gjorde det för er alla när ni började i V4... så sluta upp med kaxigheten bara för att ni alla spelat ett tag och tror att ni är något med era poäng.

Seriöst, han är väl lika mycket spelare som vilken som helst av er andra eller? Erfarenheten av ett spel påverkar inte detta. Ber han om hjälp, antingen skit i att posta eller hjälp honom.

Hur skulle ni reagera om ni blev bemötta på samma sätt när ni var nybörjare? Troligen inte fortsätta spela ifall ni blev bemötta som idioter iaf.

Och nej jag är ingen nybörjare själv som försöker försvara "mig själv o andra nybörjare", kolla upp mig på stats så ser ni.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp