access denied - twstats

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag kommer in på http://www.twstats.se men jag kan inte använda mig av sökfunktionen.

Det enda som händer är att jag kommer till en sida med texten.

"The owner of this website has banned requests matching your browsing signature (d5efc106-mh1)."

och att sidan är "Acceleration and Protection by CLOUDFLARE" och försöker jag skriva till dom så får jag upp samma meddelande igen.


Är det någon som har koll på varför jag inte får använda mig av sökfunktionen?
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Händer samma sak för mig men du kan klicka dig fram till den stammen spelaren är med i eller om spelaren inte är med i någon stam så får du leta upp spelaren med hjälp av rankingen. Förstår du ?;)
 

DeletedUser

Guest
Sista länken fungerade.

Fast jag känner igen det här med att vara blockerad av CLOUDFARE. Tror jag är blockerad av dom på en eller ett par andra sidor. Sidor som jag egentligen inte bryr mig speciellt mycket om utan bara försökt komma in på när jag letat efter info om något. Samma info som jag kunnat hitta på en massa andra sidor...

Det har fått mig att fundera på om jag har någon form av virus eller liknande som dom känner av och därför blockerar mig.
 

DeletedUser

Guest
Detta hände flera medlemmar, även team-medlemmar, dock så kan inte vi i teamet göra något åt TW-stats då det är en tredjepart som äger det :).

Som sagt, om länk nummer 2 funkar, använd den :).

Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp