Academy of BMF - lite inte på dessa pojkar/flickor

DeletedUser

Guest
Tänkte jag kunde komma och hata lite. Har aldrig något att hata men då alla har den uppfattningen av mig kan jag lika gärna hata här också :)

hata hata hata.. grr jag hatar ..

EPIC :)

först och främst, helt onödigt svar!
för det andra, så är detta för att visa övriga spelare vilket ful spel dom sysslar med!
för det tredje, så växte jag så snabbt som dom ville att jag skulle göra för att få gå med ;)
för det fjärde, ett webbaserat forum även kallat diskussionsforum är till för att diskutera och komma med åsikter.

tror fler folk gynnas utav mitt topic än vad folk gynnas utav din kommentar.

haters gonna hate...


Min kära Fagalot!

Jag var helt enkelt besvärlig och otrevlig mot dig innan med mitt svar. Jag ber om ursäkt för det ifall om du tog illa upp utav det jag sa eller hur jag beteede mig. Jag tyckte INTe att det var helt onödigt men Alla har sina bra och dåliga dagar och Jag visserligen hade mitt dåliga dag när jag svarade.

Jag anser inte att din position är något fel, Helt enkelt har du många barbarbyar och även spelarbyar som du kan hur enkelt som helst satsa på. En stam som vill ha endast poäng men inte trupper är en riktig dålig stam. Det borde alla kunna veta men eftersom du är så pass ny så lär jag dig första regeln i TW (Poäng dödar inte, Trupper gör det).

Jag är med i stammen BMF vilket gör att när jag ser detta, öppnar faktiskt mina ögon och ser faktiskt verkligenheten av vad som verkligen pågår i våran akademi. Detta är självklart när jag kommer att ta upp efftersom jag håller FULLSTÄNDIGT med dig att hur de agerade och vad de krävde från dig är helt ofattbart. Det är absurd med andra ord. Detta kommer inte att ske så länge jag är kvar,
(Förhoppningsvis om de inte slänger ut mig för att jag tar upp detta i forumet :)

Jag hoppas verkligen att du stannar där du just är och förhoppningsvis inte händer heller med dig något då jag tycker om alla goa och snälla killar som börjat spela TW :)

Välkommen annars

MVH
QuE BaLL
 

fagalot

Member
Reaktionspoäng
0
starkt gjort att komma och skriva detta och jag själv har bra och dåliga dagar ^^. Jag har inget emot BMF stammen, har bland annat varit i kontakt med eran ledare som inte blev så glad och skulle åtgärda detta som även sa att det för tillfället inte ens skall vara något poäng krav i akademin. Det är eran akademi helt enkelt som antagligen har fått lite hybris, tänker inte nämna namn här på forumet men fick det här meddelandet efter att jag faktiskt fått en av dom att hålla med mig, till och med erbjöd mig att vidarebefordra allt som har med saken att göra för att bevisa att det är dom som agerar helt fel och att inte jag borde få lida på grund utav det: "Gör du det, kommer dock inte ändra på mig eftersom medlemmar meddelar att du är illa ute." lite grovt hot för att sedan ha en spelare som attackerar mig max en gång om dagen enligt min åsikt.

trevligt att se att ni i BMF faktiskt tar till er informationen och vill ändra på eran dotter stams korrupta beteende. du kan även hälsa eran stamledare att jag kan vidarebefordra alla meddelanden/rapporter för att göra ert jobb så lätt som möjligt för er :).

Men han som ligger på mig nu och han som även gjorde mig till ett farmoffer samtidigt som jag höll på att uppfylla stammens krav kommer att få smaka på en 360 karma spark.

MVH
Fagalot
 
Senast ändrad:

WeirdPsycho

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag har ingen aning om vilka det är som du har haft kontakt med, Fagalot. Dock låter det väldigt konstigt att du skulle ha fått ett sådant löfte. Skicka gärna ett PM till mig och berätta vem du snackat med!

/Din granne, WeirdPsycho
 

fagalot

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har ingen aning om vilka det är som du har haft kontakt med, Fagalot. Dock låter det väldigt konstigt att du skulle ha fått ett sådant löfte. Skicka gärna ett PM till mig och berätta vem du snackat med!

/Din granne, WeirdPsycho

det skall jag göra, vill passa på att nämna att jag inte vill dra alla i eran stam över en kant, det är 3 spelare från eran stam som är involverade i det hela.
 
Topp