Absurt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ursprung Spelare: okänt
By: Barbarian by (504|450) K45
Destination Spelare: Robin Hood
By: Sherwood (373|575) K53
Ankomst: 21 01 08 16:04:17
Ankomst om: 44:39:31

Sedan när anfaller byar utan ägare, just mig, 44h bort? Det dök just upp på min anfallslista.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Han dom hade byn skickade antagligen trupperna random för att han skulle starta om eller liknande.
 

DeletedUser

Guest
Så om en by övertas eller övergivs och den tidigare ägaren har skickat trupper, då fortsätter dessa?

Följdfråga: Borde jag då inte se anfallet från första början? Jag såg ett anfall från en som skulle börja om, men det avbröts när hans by försvann. Har det återupptagits nu? Kommer de andra anfallen från byar som övergivits också återupptas? Vad händer om jag blir noblad då?
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Så om en by övertas eller övergivs och den tidigare ägaren har skickat trupper, då fortsätter dessa?

Följdfråga: Borde jag då inte se anfallet från första början? Jag såg ett anfall från en som skulle börja om, men det avbröts när hans by försvann. Har det återupptagits nu? Kommer de andra anfallen från byar som övergivits också återupptas? Vad händer om jag blir noblad då?

då kommer spelaren okänd bli en mäktig spelare ifall han kan nobla alla till höger o vänster :eek:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp