AAoD vs WFE & SAAR

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det var ju exakt vad vi i RF gjorde ;) Var ju doomed o dö men ist för o fega ur och ge upp kämpade vi vidare och ni slängde ju tom med era deffbyar på oss för att göra off i dem så säkra var ni på att ni skulle vinna, och ja det gick bra för er, men efter ett tag slutade ni adla av oss, stod 0-0 vissa dygn. Så det lönade sig att kämpa för vi lever trots allt idag.

Sen fanns det inge roligare än när AM försökt rekrytera RF i backstabb mot AAoD ottaliga gånger både från ledare och medlemmar med argumentet (användes i ett av breven jag fick se) "Vi vinner mot AAoD och de vet om det" och sen så fort kriget bryter ut så ger ni upp och säger "Vad skulle vi kämpa för? Vi hade ju ingen chans" :rolleyes:
(Har förmodligen sagt det förrut och kommer förmodligen säga det igen ;) )

Ska ja berätta en hemlighet?

Vi i am försökte rekrytera alla stammar mot AAoD, vi försökte tillochmed rekrytera AAoD medlemar, spioner etc.

Helt ärligt, de gjorde vi. Konstigt om vi inte försökt besegrat den största stammen eller?

Ja menar, please va spelar de för roll nu. Am förlorade, ja. Men de va då inte mot något sketet RF lul. Dummis, vem var de som hade enorm front mot RF? tror jag byggde upp ett nytt mainkluster på era byar ^^ (jo, min center blev tamefan i RF, err f.d RF menade jag)

Hur många i AM adlade av RF när de va 0-0? Tja, var det jag och 2 till? vi höll iaf statsen till 0-0 på 3 pers mot er stam. Nåväl, ni blev ju rensade av resterande medlemar. Men saken är, vi fick ett par avhopp och mina adlar förstärkte mina kluster. Jag ska va helt ärlig, de var så förbannat svårt och ta era byar ett tag. Fattade inte varför rens gick igenom och adlar dog etc etc. Jag är inget pro, men jag vet mycket väl att de inte var en människa bakom det kontot.

(Nej sparks, att från gå minus med massvis med byar till att sen blocka alla adlar, de är tyvärr inte männskligt och ifall de nu är så tycker jag förbannat synd om den jävln som satt och blocka mina adlar som kom tamefan hela tiden. - Ja att dra adlar som kommer 05 och få dem blockade med fåtal sekunder efter rens, omg :p)

Jag var den som såg till att statsen blev 0-0 mer eller mindre när ja börja internadla. De var inget enormt sug att erövra k35, de var liksom "snart kommer AAoD...RF vägrar fred..." så vi satt där dom 2 sissta veckorna och försökte med diplomatin. Men det är svårt när man spelar med p12or eller som dummbullen och co. Whine whine, nu så kan vi spöa am ! Woohoo. Ni förstod aldrig riktigt dedär va? men vi visste/vet att ni ska merga er med AAoD.

Så för att avsluta detta. AAoD var bra, lika bra som oss. Tyvärr var dem ett par tusen byar för många än oss. Därav deras vinst. Skillsen AAoD och RF var inte det som avgjorde. (katapulterna och timmar framför ett spel som redan är avgjort från början) avgjorde kriget.

Grattis. Sen om det blir en rolig vinst och kommentar "vi vann v10" kan ni komma fram till. Finns ju betydligt roligare sätt än att lira 2 år på något som är 100% vinst, men vem vet.

Sen till kommentarerna angående varför AM inte hjälpte Npnb eller va dom hette. AM var så små i jämförelse med RF, så vi hade ingen kraft att ge. Krig mot flera fronter inom våra egna områden ger inte en stam någon möjlighet att skicka hjälp. Nog för att ja inte spelade vid den tidpunkten men jag är väl medveten om hur mycket fiendebyar AM hade. (alla mina byar bestod i pricip av fiender)

Betydligt lättare och vara ärlig när man skiter i spelet anar jag. Nåväl, inget whine bara min åsikt.

Dummbullen, jag hoppas du släpper tw och går vidare med dina studier.
 

DeletedUser

Guest
Mer än hälften av AM's spelare är medelmåttor.

Ingen i AAoD är det, det är skälet till att vi lyckades.
 

DeletedUser

Guest
För det första, det var ingen hemlighet, vi visste att ni försökte rekrytera alla mot AAoD.
Och tro inte att RF är så sketet _^

"(Nej sparks, att från gå minus med massvis med byar till att sen blocka alla adlar, de är tyvärr inte männskligt och ifall de nu är så tycker jag förbannat synd om den jävln som satt och blocka mina adlar som kom tamefan hela tiden. - Ja att dra adlar som kommer 05 och få dem blockade med fåtal sekunder efter rens, omg :p)"

Eller? Inte så sketet va? Lite intresserad av vem du attackerade tbh :thinking:

"Hur många i AM adlade av RF när de va 0-0? Tja, var det jag och 2 till? vi höll iaf statsen till 0-0 på 3 pers mot er stam. Nåväl, ni blev ju rensade av resterande medlemar. Men saken är, vi fick ett par avhopp och mina adlar förstärkte mina kluster. Jag ska va helt ärlig, de var så förbannat svårt och ta era byar ett tag. Fattade inte varför rens gick igenom och adlar dog etc etc. Jag är inget pro, men jag vet mycket väl att de inte var en människa bakom det kontot."

Makes no sence? Isåfall var vi var 0 stycken som höll 0-0 mot er stam då vi inte fick några incs över huvud taget? Och vi fick också ett par avhopp, det inser du väl? Vår självklara ledare slutade bla. Och om det inte är en människa bakom kontot? Vad är det då? :s Vi satt inte direkt och programmerade botar så vi kunde sova på nätterna :rolleyes:
Låter mer som ett konto något oland1 hade koll på <3

"Men det är svårt när man spelar med p12or eller som dummbullen och co. Whine whine, nu så kan vi spöa am ! Woohoo. Ni förstod aldrig riktigt dedär va? men vi visste/vet att ni ska merga er med AAoD."

Jag är inte mer p12a än dig, och "co" ? Rofl? vilka är company? Jag var väl trots allt den enda som betedde mig som en p12a :confused:
Och ja det är klart vi blir glada när vi kan ta tillbaka våra byar, men vi trodde aldrig att det var våran förtjänst utan vi visste att ni förberedde inför ett krig mot AAoD.
Sen visste inte ens vi att vi skulle merga med AAoD så hur kunde ni veta? Ni kan fråga anyone i ledningen vid den tiden, hade inte blivit nämnt över huvud taget :rolleyes:
Vi krigade mot våra fiender som backstabbat oss, utan att ge någon tid att försvara oss medans vi faktist i praktiken låg i krig med Fa-cbc :crybaby:
Varför skulle det vara "roligare" att alliera oss med våra dödsfiender och backstabba dem vi älskade mest (ah, kan låta lite dramatiskt, men men)

"Så för att avsluta detta. AAoD var bra, lika bra som oss. Tyvärr var dem ett par tusen byar för många än oss. Därav deras vinst. Skillsen AAoD och RF var inte det som avgjorde. (katapulterna och timmar framför ett spel som redan är avgjort från början) avgjorde kriget."

Om ni tror att ni var lika bra som AAoD men att det var poängen som var skillnaden så vill jag bara ge er ett stort gapskratt.. Snart kommer väl ni och säger att ni är .se's bästa stam också :rolleyes:
Vill också tillägga att ingen i RF har tagit åt sig äran i att ha utrotat AM, men vi vann fortfarande, right? :)

"Dummbullen, jag hoppas du släpper tw och går vidare med dina studier."

Du verkar ha ungefär lika svårt att släppa tw som jag ;)
 

DeletedUser

Guest
Så för att avsluta detta. AAoD var bra, lika bra som oss. Tyvärr var dem ett par tusen byar för många än oss. Därav deras vinst. Skillsen AAoD och RF var inte det som avgjorde. (katapulterna och timmar framför ett spel som redan är avgjort från början) avgjorde kriget.

Hehe Henrik där kom det ROLIGA igen :p"Så för att avsluta detta. AAoD var bra, lika bra som oss." För låt men jag tycker det är så jäv*** kul när du säger det där :D Om ni va lika bra som AAoD är så vaför vann dom kriget då? (eller krig och krig, har svårt att säga krig när det håller på i 2-3 dagar?)

Och Henrik kom inte och säg (AAoD hade mycket mera byar och poäng än oss annars hade vi vunnit för vi är bättre) eller något liknande.
För varför hade AAoD mer byar och poäng än AM? jo därför för dom slog ut Nbnp med flera och många andra. Och på det sättet får man vell ee jäv*** massa byar om jag inte har fel?:confused: Och med det kan man säga AM var aldrig tillräkligt bra för att göra något som AAoD har gjort. Och där har du nu alltså förklaring till att ni förlora det (långvariga) kriget.

Ps: jag tror ingen i -=RF=- är en p12 som du säger:p kanske bara Dummis som värkar vara det då men han räknas inte ^_^

mvh kemppe
 
Senast redigerad av en moderator:

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Hehe Henrik där kom det ROLIGA igen :p"Så för att avsluta detta. AAoD var bra, lika bra som oss." För låt men jag tycker det är så jäv*** kul när du säger det där :D Om ni va lika bra som AAoD är så vaför vann dom kriget då? (eller krig och krig, har svårt att säga krig när det håller på i 2-3 dagar?)

Och Henrik kom inte och säg (AAoD hade mycket mera byar och poäng än oss annars hade vi vunnit för vi är bättre) eller något liknande.
För varför hade AAoD mer byar och poäng än AM? jo därför för dom slog ut Nbnp med flera och många andra. Och på det sättet får man vell ee jäv*** massa byar om jag inte har fel?:confused: Och med det kan man säga AM var aldrig tillräkligt bra för att göra något som AAoD har gjort. Och där har du nu alltså förklaring till att ni förlora det (långvariga) kriget.

Ps: jag tror ingen i -=RF=- är en p12 som du säger:p kanske bara Dummis som värkar vara det då men han räknas inte ^_^

mvh kemppe



snälla kom inte och säg att vi i AM var dåliga -.-.

Nästan alla stammar nån svag punkt, men det du menar är att dem flesta i AM var dåliga :S.
tror inte att en från rf ska kommentera nått sånt -.-
Om nånting är halvdan här är det väll ända rf (och wfe)

och kommentera inget om kriget SNÄLLA, har redan sakt vf det gick "2-3" dagar.
Fråga till dig då kempe, hur gick det för rf dem första veckorna mot AM :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
snälla kom inte och säg att vi i AM var dåliga -.-.

Nästan alla stammar nån svag punkt, men det du menar är att dem flesta i AM var dåliga :S.
tror inte att en från rf ska kommentera nått sånt -.-
Om nånting är halvdan här är det väll ända rf (och wfe)

och kommentera inget om kriget SNÄLLA, har redan sakt vf det gick "2-3" dagar.
Fråga till dig då kempe, hur gick det för rf dem första veckorna mot AM :rolleyes:


När har jag sakt att AM är dåliga? kan du va snälla att vissa mig vart isåfall:confused: Jag sa att ni inte va lika bra som AAoD och det och dåliga är vell endå 2 olika saker? rätta mig om jag har fel;)

Jodå det va vell ingen drömstart vi fick kan man säga :p Det var vell dummbullen och luxaxix som gjode det största jobber i -=RF=- den tiden, Men 2 andra av våra spelare tog imot mycket också men va tyvär inte då tillräkligt deffade så dom åkte ju på regält med pisk. Men själv fick jag inte en enda ink under hela kriget och endå hade jag några byar där framme så lite besviken blev jag ju.

Och nu 2 frågor till dig då, hur har det gått för AM nu då:confused::sneaky: Och hur gick det för AM efter dem där veckorna då eran off tog slut. som tidigare Dummbullen har sakt så stod det 0-0 ett jäv** tag.
 
Reaktionspoäng
0
snälla kom inte och säg att vi i AM var dåliga -.-.

Nästan alla stammar nån svag punkt, men det du menar är att dem flesta i AM var dåliga :S.
tror inte att en från rf ska kommentera nått sånt -.-
Om nånting är halvdan här är det väll ända rf (och wfe)

och kommentera inget om kriget SNÄLLA, har redan sakt vf det gick "2-3" dagar.
Fråga till dig då kempe, hur gick det för rf dem första veckorna mot AM :rolleyes:

Joo ni var riktigt dåliga,kanske inte spelarna men tillsammans var ni det.
 

DeletedUser

Guest
snälla kom inte och säg att vi i AM var dåliga -.-.

Nästan alla stammar nån svag punkt, men det du menar är att dem flesta i AM var dåliga :S.
tror inte att en från rf ska kommentera nått sånt -.-
Om nånting är halvdan här är det väll ända rf (och wfe)

och kommentera inget om kriget SNÄLLA, har redan sakt vf det gick "2-3" dagar.
Fråga till dig då kempe, hur gick det för rf dem första veckorna mot AM :rolleyes:

För att er ledare slutade?
Lux slutade för oss men vi gav inte upp ..

Sen så säger iaf inte jag att ni är dåliga, men säger ni att ni är lika bra som AAoD tw-mässigt så tänker jag skratta åt er ^_^
 

DeletedUser

Guest
Ska ja berätta en hemlighet?

Vi i am försökte rekrytera alla stammar mot AAoD, vi försökte tillochmed rekrytera AAoD medlemar, spioner etc.

Helt ärligt, de gjorde vi. Konstigt om vi inte försökt besegrat den största stammen eller?
Hemlighet? Det där visste vi redan från början att ni försökte med, gillade era försök, och alla pm som era ledare skrev ut till stammar lite här och där och till olika spelare i olika stammar. För att få med dom över, för att skaffa info o,s,v. Gick inte så bra... eller hur :)

Fattade inte varför rens gick igenom och adlar dog etc etc. Jag är inget pro, men jag vet mycket väl att de inte var en människa bakom det kontot.

(Nej sparks, att från gå minus med massvis med byar till att sen blocka alla adlar, de är tyvärr inte männskligt och ifall de nu är så tycker jag förbannat synd om den jävln som satt och blocka mina adlar som kom tamefan hela tiden. - Ja att dra adlar som kommer 05 och få dem blockade med fåtal sekunder efter rens, omg :p)
Haha, du kanske vet hur man spelar offensiv, men deffensivt spelande har du nog inte fått chansen att lära dig (Du ger ju upp om det blir för tufft). Och säg inte att det är pga er ledare... så trött på det där snacket han har ju inte ens fått ungen som han ska få, var ju flera månader kvar. Ni orkade helt enkelt inte, erkänn det istället.. eller är det för svårt att erkänna sig besegrade?

Jag slår vad om att om vi inte hade attackerat er hade inte Anduran lagt ner och ni hade även fortsätt spela på den här världen ända till den dagen som vi hade bestämt att attackera er. Då hade ni lagt ner. Förstår du min poäng?

Anduran la inte ner för att han skulle få barn, han la ner för att insåg att ni inte hade en chans emot oss. Ni var dömda att förlora redan innan. Och vi var den bättre stammen, har de bättre spelarna och jag vet så mycket väl om det. Jag ska berätta en hemlighet för dig Henrik, att läsa ert forum under de dagarna som ni försökte bevisade hur era medlemmar agerade. Det skulle deffas inått land. Folk skrek om deff. Folk tog inte till sig vad som skulle göras, och alla era order failade.

Notis... Även jag satt och tog adlar utav dig som kö åt RF spelare ibland. Var inga som helst problem när du skickade tåg med flera sek mellan rum. Så att det inte skulle vara mänskligt är skrämmande.. Bevisar på hur dålig du är när du tror att du är "almighty". :)

Så för att avsluta detta. AAoD var bra, lika bra som oss. Tyvärr var dem ett par tusen byar för många än oss. Därav deras vinst. Skillsen AAoD och RF var inte det som avgjorde. (katapulterna och timmar framför ett spel som redan är avgjort från början) avgjorde kriget.
Det är våra skills och vår ork att spela skiten ur er som gjorde att ni gav upp. Ni fick det för jobbigt när hela er front hade tusentals anfall emot er. Att inte kunna erkänna sig besegrad och kunna säga "ni var bättre än oss" är rätt så patetiskt Henrik. Men fortsätt istället på er väg med att säga "Vi gav upp för att vår ledare ska få barn, men hade ni inte attackerat oss hade vi spelat vidare" :rolleyes:

Grattis. Sen om det blir en rolig vinst och kommentar "vi vann v10" kan ni komma fram till. Finns ju betydligt roligare sätt än att lira 2 år på något som är 100% vinst, men vem vet.
Vi slipper i alla fall säga som ni från AM... "vi spelade v10 ett år men förlorade sen på 3 dagar genom att ge upp för att vår ledare ska få barn om några månader".
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
När har jag sakt att AM är dåliga? kan du va snälla att vissa mig vart isåfall:confused: Jag sa att ni inte va lika bra som AAoD och det och dåliga är vell endå 2 olika saker? rätta mig om jag har fel;)

Jodå det va vell ingen drömstart vi fick kan man säga. Det var vell dummbullen och luxaxix som gjode det största jobber i -=RF=- den tiden, Men 2 andra av våra spelare tog imot mycket också men va tyvär inte då tillräkligt deffade så dom åkte ju på regält med pisk. Men själv fick jag inte en enda ink under hela kriget och endå hade jag några byar där framme så lite besviken blev jag ju.

Och nu 2 frågor till dig då, hur har det gått för AM nu då:confused::sneaky: Och hur gick det för AM efter dem där veckorna då eran off tog slut. som tidigare Dummbullen har sakt så stod det 0-0 ett jäv** tag.

Ledare sluta = bad oss bli barbs(smart nog att se att detta skulle inte gå bra) = nästan alla slutade ;)

offen tog inte slut ;), visparde den till Aaod ;), men dock vi fick inte använda den totalt

CyborgPirateNinjaJesus sa:
Joo ni var riktigt dåliga,kanske inte spelarna men tillsammans var ni det.
Am hade ett bra team work, även omdet inte syntes.

Dummbullen sa:
För att er ledare slutade?
Lux slutade för oss men vi gav inte upp ..

Sen så säger iaf inte jag att ni är dåliga, men säger ni att ni är lika bra som AAoD tw-mässigt så tänker jag skratta åt er

ne det påstod du inte alls :rolleyes:
och det sista fattar jag ej vad du menar xP
 

DeletedUser

Guest
Skulle uppskatta om Humlan kan ge lite varningar ev straffpoäng åt vår käre loriens eftersom han spammat sönder min tråd om något helt annat än ''AAoD vs WFE & SAAR''.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle uppskatta om Humlan kan ge lite varningar ev straffpoäng åt vår käre loriens eftersom han spammat sönder min tråd om något helt annat än ''AAoD vs WFE & SAAR''.

om du läser andras inlägg också så ser du att det var inte bara jag...

ber om ursäkt för det iallafall. Till tråden , dock inte till fatto
 

DeletedUser

Guest
Om det finns orsaker som jag kanske missar att dra någon i örat så vill jag att man rapporterar inläggen med motivering. Ytterligare ett inlägg i samma tråd där jag missat hjälper inte. Dock har jag näven o kortpåsen nu och om det inte blir lhyfs här inne så r det röda, inte gula kort jag kommer att vifta med. Detta är det enda gula kort jag utdelar. Efter denna post är det skarpt läge.

/Humble
 
Topp