AAoD vs WFE & SAAR

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Spakz, ni var bättre. ursäkta om jag är dålig på och berätta det. Men vi är inte kvar, ni är det (rätt snabbt och inse vilka som var bättre?!) Allt jag säger är att vi aldrig hade någon chans att vara lika bra som er (byantal - Ja garvar åt er som tror att byantal inte avgör ett krig rofl)

Låt säga AM hade 3500 aktiva byar med trupper. AAoD och RF har ca 9000 (rundar neråt på båda) AAoD kan då med enkelthet lägga 1 rens per by, ställ in katas på farm. Redan där är moralen förstörd hos motståndarna. Vi har redan konstaterat att AM inte bestod av skickliga spelare(?vem de nu va som sa det)

Så, AM lägger sig på 3 dagar. Smart drag/feghet eller aldrig ge upp = ära/dumhet. Välj själv, men jag tar hellre och går vidare än sitta 3 månader och nolifar och för att sen förlora. (förstår ni poängen? Jag är inte nån idiot som inte förstår när spelet är över - vissa, som faktiskt vill ha såna här situiationer, fine. Men jag avskyr dem)

Sparkz, jag vet att ni satt kö åt RF. Ni var vår ally, men jag VISSTE inte en chans att RF från gå -25 var da till att plötsligt börja ta byar/snipra och ha sig. De fungerar inte så. De bara gör det inte. Ja, mina tåg i början var slarviga(men vem fan sitter och timar när ingen i rf gjorde motstånd? - youtube och "ops, skulle timar, nåväl ingen i RF stoppar mig ""

Sparks vi var allierade/iap eller va de va och du satt och kriga mot oss. guldvärt och se den kommentaren. Kommer ihåg "nej vi håller våra diplomatiska relationer" LOLOLOLOLOLOLOLOL ju precis. (va de efter ni bröt ;):p - kyss mig nånstanns, tror inte för 5 öre ifall du ska säga så)

AM var noobs, medelmåttor. Vad jag vet så stod vi igenom flertal krig och utan AAoDs ingripande hade RF vart ett minne. (Garanterat, hade ni aldrig brutit våra relationer hade vi aldrig börja tänka på er förnst vi hade betydligt fler byar och alla fiender eliminerade)

Så kom nu förfan inte och säg att AM var helt värdelöst. Vi tog an alla fiender i områdena vi hade, RF "oh ni helige krigsmaskiner" plötsligt tog stop och gick minus mot AM - ja vem fan hade trott det ellerhur?

Jag tycker ändå AM visade enorm styrka under vårt år tillsammans. Vi nybörjare /som stammen bestod av i stordel faktiskt gjorde de ändå skapligt bra, för våra förutsättningar. Ge oss det iaf. (alla har ju inte gett upp ännu)

AAoD och RF besegrade AM, ja. Umm hur ska jag göra det tydligare? (vi släpper att det var 11500 vs 4500 byar, sånt är bara smådetaljer right. Och AMs truppföråd va tömda, ja menar hallå. Vem vill veta såna detaljer ^^ )
 

DeletedUser

Guest
Sparks vi var allierade/iap eller va de va och du satt och kriga mot oss. guldvärt och se den kommentaren. Kommer ihåg "nej vi håller våra diplomatiska relationer" LOLOLOLOLOLOLOLOL ju precis. (va de efter ni bröt ;):p - kyss mig nånstanns, tror inte för 5 öre ifall du ska säga så)

Kan ju kanske finnas en anledning till kriget eller hur? kan va att AM va så osmarta att dem går till -=RF=- och försöker få med dem på en gangbanga AAoD? tror du tror du då -=RF=- håller käf**** om va AM planerar? klart att AAoD får reda på det?
Du är allt för smart du Henrik ^_^
 

DeletedUser

Guest
Kan ju kanske finnas en anledning till kriget eller hur? kan va att AM va så osmarta att dem går till -=RF=- och försöker få med dem på en gangbanga AAoD? tror du tror du då -=RF=- håller käf**** om va AM planerar? klart att AAoD får reda på det?
Du är allt för smart du Henrik ^_^

Eller hur ..
Ni går ut öppet och säger att ni ska backstabba AAoD och sen klagar ni på att AAoD "backstabbar" sina iap :confused:
 

DeletedUser

Guest
Spakz, ni var bättre. ursäkta om jag är dålig på och berätta det. Men vi är inte kvar, ni är det (rätt snabbt och inse vilka som var bättre?!) Allt jag säger är att vi aldrig hade någon chans att vara lika bra som er (byantal - Ja garvar åt er som tror att byantal inte avgör ett krig rofl)
Låt mig små le. Du menar alltså att om en stam har mer byar än en annan så vinner den? Du vet säkert det här som jag tänker berätta med. Men bara för att en stam har mer byar, och då menar jag möjligen flera tusen mer byar så betyder det inte att de kommer vinna kriget. Det krävs att spelarna bakom accen som äger dessa byarna vet hur man hanterar kontot och vad man gör i krig. Annars är det som att adla barbs som får ryck ibland. Så JO en mindre stam kan absolut slå ut en betydligt större stam.

Förhoppningsvis instämmer du i det här. Annars blir jag förvånad.

Sparkz, jag vet att ni satt kö åt RF. Ni var vår ally, men jag VISSTE inte en chans att RF från gå -25 var da till att plötsligt börja ta byar/snipra och ha sig. De fungerar inte så. De bara gör det inte. Ja, mina tåg i början var slarviga(men vem fan sitter och timar när ingen i rf gjorde motstånd? - youtube och "ops, skulle timar, nåväl ingen i RF stoppar mig ""
Nej Henrik vi var aldrig allierade när jag satt kö åt RF spelare. Vi hade redan innan brutit vår allians till en IAP. Angående dina tåg som du skickade när jag satt kö, så var det mer emot slutet av kriget innan vi steg in i bilden som jag satt kö. Ditt tjöt om "du sa att ni aldrig bröt diplomatiska kontakter bla bla" <- du vet att vi redan hade börjat deffa vår front mot er när jag började sitta kö ? Eller var det inte ni som hade så många spioner och så himla bra koll. =)

AM var noobs, medelmåttor. Vad jag vet så stod vi igenom flertal krig och utan AAoDs ingripande hade RF vart ett minne. (Garanterat, hade ni aldrig brutit våra relationer hade vi aldrig börja tänka på er förnst vi hade betydligt fler byar och alla fiender eliminerade)
Det i fetstil, sanningen, ni hade många noobs, medelmåttor. Flertalet krig är era patetiska små krig mot stammar i rimmen som tex jag och flera av mina medlemmar redan hade adlat ut? Som ett exempel Hades.

Så kom nu förfan inte och säg att AM var helt värdelöst. Vi tog an alla fiender i områdena vi hade, RF "oh ni helige krigsmaskiner" plötsligt tog stop och gick minus mot AM - ja vem fan hade trott det ellerhur?
Jag kommer alltid anse att AM var som en stor bubbla som skulle spricka om det kom ett för stort motstånd, och nog har jag rätt i att det var just det som skedde. Ni la ner och mestadels av stammen avslutade sina konton. Så NEJ Henrik, ni är inte grymma och kunde kriga m.m. Det ni bevisade på den här världen är i följande ordning:

* Adla barbs
* Rekrytera spelare om och om igen från fiender ni mötte
* Skicka ut pm till folk runt er för att få in mer folk i stammen
* Attackera stammar och sen ta in hälften av deras spelare till er egna stam
* Gå på stammar/spelare som andra stammar redan hade rimmat, tex Hades (Min forna stam D-P rimmade dessa)

Men om vi nu ska fortsätta diskutera om det här, så kontakta mig via pm Henrik.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0

tänker bara citera en del som jag tror du vet redan vf vi gjorde ;).

adla barbs, dåligt?+?...........Ne

vf just vi adlade barbs i början/mitten var för att skapa kluster.
Och med kluster så går det så mkt snabbare att skicka runt deffen i byarna. lr hur ;)

Dock denna taktik fick vi ju inte använda så mkt mot Aaod, men -=RF=- fick känna på det lite. (om jag inte har helt fel)
 

DeletedUser

Guest
tänker bara citera en del som jag tror du vet redan vf vi gjorde ;).

adla barbs, dåligt?+?...........Ne

vf just vi adlade barbs i början/mitten var för att skapa kluster.
Och med kluster så går det så mkt snabbare att skicka runt deffen i byarna. lr hur ;)

Dock denna taktik fick vi ju inte använda så mkt mot Aaod, men -=RF=- fick känna på det lite. (om jag inte har helt fel)

Det enda jobbiga med det var att det inte var nå roligt och adla byar därför att de bara var 4k stora -.-
 

DeletedUser

Guest
Nog med bullshit som inte ens tillhör topic, sparkz kan du inte slänga upp lite statestik? Jag är för lat för att kolla upp det själv :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: AAoD
Side 2:
Tribes: WFE, SAAR

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 455
Sida 2: 133
Skillnad: 322

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 0
Skillnad: 38

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,136,858
Sida 2: 1,108,192
Skillnad: 3,028,666

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 371,421
Sida 2: 0
Skillnad: 371,421

chart
 
Topp