[AAF] - Håller mig kort.

Tobbahla

Member
Reaktionspoäng
0
En ny dag gryr..
Och ur intet uppstår AAF - "Asinus Asinum Fricat".

Anledningen till lämnandet av [G] är kort och enkelt..
Inaktiviteten och brist på det som fanns i [G] för flera månader sen, som till sist fick bägaren att rinna över..

Nu hoppas jag på [AAF]´s vägar att kunna ge 18D en lite värdigare motståndare än min forna stam, förväntar mig inget mirakel.. men...
Yo! Jag är uttråkad.

Jag förväntar mig absolut inte att 18D kommer avsluta sina attacker, vi finns här väntandes..

MVH [AAF].
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tänkte slänga ett inlägg i 18D vs G tråden att vi klassar er som flyktingar..men kan lika bra göra det i din tråd.

Hoppas vi får många fina danser nu på vårkanten.
 

Puffve

Member
Reaktionspoäng
0
Positivt att du meddelar att ni "är"(verkligen?) stridsvilliga, till skillnad från andra stammar som ploppar upp från de förlorande stammarnas medlemmar(Hej TTG! ;))

Dock alltid tråkigt att se en stam splittras inför sanningens ögonblick... Förstår er uppgivenhet dock, ni HAR ingen channs.

Kämpa väl, det kan rädda få av er! :eek:

Annars,

R.I.P.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till får man väl säga.

Inte för att det lär hjälpa;)
 

DeletedUser

Guest
Positivt att du meddelar att ni "är"(verkligen?) stridsvilliga, till skillnad från andra stammar som ploppar upp från de förlorande stammarnas medlemmar(Hej TTG! ;))

Dock alltid tråkigt att se en stam splittras inför sanningens ögonblick... Förstår er uppgivenhet dock, ni HAR ingen channs.

Kämpa väl, det kan rädda få av er! :eek:

Annars,

R.I.P.

måste säga att det är aldrig kört förräns man förlorat sista byn puffve och vi som fortfarande är i G står på tobbahlas sida för alltid. [AAF] är ingen ny stam utan mer en utbrytarstam kan man säga eller vad säger du tobbahla? vi aktiva i G kommer också försöka bjuda upp till dans men just nu ser det mörkt ut men G kommer inte lägga sig ner och dö bara inte den aktiva delen i alla fall.
 

DeletedUser

Guest
måste säga att det är aldrig kört förräns man förlorat sista byn puffve och vi som fortfarande är i G står på tobbahlas sida för alltid. [AAF] är ingen ny stam utan mer en utbrytarstam kan man säga eller vad säger du tobbahla? vi aktiva i G kommer också försöka bjuda upp till dans men just nu ser det mörkt ut men G kommer inte lägga sig ner och dö bara inte den aktiva delen i alla fall.

Så fler systerstammar till [G] för att förvirra med andra ord, samma färg på kartan iaf. Inte mitt krig iaf... Lycka till till alla sidor =).
 

Tobbahla

Member
Reaktionspoäng
0
måste säga att det är aldrig kört förräns man förlorat sista byn puffve och vi som fortfarande är i G står på tobbahlas sida för alltid. [AAF] är ingen ny stam utan mer en utbrytarstam kan man säga eller vad säger du tobbahla? vi aktiva i G kommer också försöka bjuda upp till dans men just nu ser det mörkt ut men G kommer inte lägga sig ner och dö bara inte den aktiva delen i alla fall.

Amen Schwene88.. :)

Tänkte slänga ett inlägg i 18D vs G tråden att vi klassar er som flyktingar..men kan lika bra göra det i din tråd.

Hoppas vi får många fina danser nu på vårkanten.

Lugn nu söta herr biskop, oroa dig inte, du kommer få din dans runt altaret efter för mycket oblater och jesu-blod

Lycka till får man väl säga.

Inte för att det lär hjälpa;)

nu kan vi ju ha kul :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Positivt att du meddelar att ni "är"(verkligen?) stridsvilliga, till skillnad från andra stammar som ploppar upp från de förlorande stammarnas medlemmar(Hej TTG! ;))

Nu är du, låt oss säga; mindre smart i ditt uttalande. Visst HOLY består till största del av spelare från SL. Hade du haft koll på omständigheterna som rådde när HOLY bildades så hade du dock haft en bättre förståelse för situationen. På den tiden var 18D ca 1 kontinent iväg från mig och HOLY(även då med ett stort kluster). Dom visade på den tiden inget som helst intresse för oss och att ha krigat mot dom då hade varit idiotiskt, 60-80h med adel hade varit jättespännande och idiotiskt mellan två stammar som har fina kluster (iaf på den tiden anser jag)....

På senare tid har 18D dock haft lite mer "koll på oss", några spelare har till och med försökt sig på att adla oss. Att dom kommer vet jag (ser onekligen ut som det och allt pekar mot det) och dom vet var jag är. När/om dagen då 18D vill få bort oss kommer så kommer vi strida.

I övrigt så finns det något som heter strategi och taktik Puff.
För tidigt på morgonen för att prata om detta dessutom så jag lär väl få ångra detta lite samt fylla i lite luckor senare kanske.

Nu On-toppic:

GL med er nya stam, ni har en jättefin stambild (I like). Tror ni kommer gå långt med den!
 

DeletedUser

Guest
Tänkte slänga ett inlägg i 18D vs G tråden att vi klassar er som flyktingar..men kan lika bra göra det i din tråd.

Hoppas vi får många fina danser nu på vårkanten.

Kan tillägga att även vi förklarar er som flyktingar såklart.
 

nargun

Member
Reaktionspoäng
0
Kan alla som tycker sig ha rätten på sin sida sluta kalla folk för flyktingar när de flyttar från en icke allierad eller IAP stam till en annan. Termen skapades för någon som flyr från en bekrigad stam till en neutral/allierad stam? Vad är ni så upprörda över? Att det blir en annan ton på den röda färgen på kartan? Att det inte är lika lätt att lägga in propaganda statistik?

Detta är bara delvis relaterat till utbrytarrepubliken [AAF]. Att förklara krig betyder inte att man "paxar" någons byar. Att dra upp "flyktingar" från flera månader tillbaka får mig att undra: Varför tog ni inte byarna då och vad har hindrat er fram tills nu? Det finns inget rätt i krig, inte ens när det är en lek. Skulle ni acceptera att någon stammedlem bokade byar och väntade ett halvår med att ta dem? Jag efterlyser mer spel i TW och mindre för gallerierna.

Till [AAF] hoppas att ni lyckas bättre än [G] med att behålla medlemmar. Stammar är lite som en frukt. Det finns inget så farligt för en stam som att förlora sin kärna. Det hämmar återväxten. ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan alla som tycker sig ha rätten på sin sida sluta kalla folk för flyktingar när de flyttar från en icke allierad eller IAP stam till en annan. Termen skapades för någon som flyr från en bekrigad stam till en neutral/allierad stam? Vad är ni så upprörda över? Att det blir en annan ton på den röda färgen på kartan? Att det inte är lika lätt att lägga in propaganda statistik?

Detta är bara delvis relaterat till utbrytarrepubliken [AAF]. Att förklara krig betyder inte att man "paxar" någons byar. Att dra upp "flyktingar" från flera månader tillbaka får mig att undra: Varför tog ni inte byarna då och vad har hindrat er fram tills nu? Det finns inget rätt i krig, inte ens när det är en lek. Skulle ni acceptera att någon stammedlem bokade byar och väntade ett halvår med att ta dem? Jag efterlyser mer spel i TW och mindre för gallerierna.

Till [AAF] hoppas att ni lyckas bättre än [G] med att behålla medlemmar. Stammar är lite som en frukt. Det finns inget så farligt för en stam som att förlora sin kärna. Det hämmar återväxten. ;)
När en fiendemarkerad spelare lämnar den stammen så blir han naturligtvis förklarad som flykting. I detta fall är det enkelt då det bara att att fiendemarkera stammen också. Men dessa gör inget sken av annat än att de ska kriga vidare vilket hedrar dem.
 
Topp