A.I.E rankade 1:a!

DeletedUser

Guest
Bra jobbat teamet!


Dåligt av er att klaga på oss, börja tjöta om vad vi har gjort för fel. Tkr vi är jätte duktiga, bra sammanhållning och erfarna spelare.
 

DeletedUser

Guest
Stammen var inte bäst och målet var att bli det, därför vi rensade och heller inte kunde låta dig vara kvar bara pga Klomem ville det. Jag förstår inte varför jag ska behöva ta smällen för att ni handlat godis för veckopengen och nu inte har bensinpengar till mopeden.

Nej jag har verkligen inte haft några vettiga motståndare att bråka med. Varenda käft i mitt område har jag 30% i moral på och då slösar jag inte trupp + resurs på att ta massa byar på 2000 poäng med 30% i moral på när det finns helt tomma byar på 6000, ganska logiskt. Av samma anledning så slipper jag även att bli attackerad men jag väntar mig inkommande any day now och de är så välkomna!

Errr? Man adlar väl enbart av sina fiender! Att adla som du är bara själviskt tycker jag :p
 

DeletedUser

Guest
Errr? Man adlar väl enbart av sina fiender! Att adla som du är bara själviskt tycker jag :p

Beror på vart du ligger på kartan.Tex jag har inte många TL byar nära mig.
Men de i Banana borde tacka mig för att ja sänkte lojan på några byar.
 

DeletedUser

Guest
Stammen var inte bäst och målet var att bli det, därför vi rensade och heller inte kunde låta dig vara kvar bara pga Klomem ville det. Jag förstår inte varför jag ska behöva ta smällen för att ni handlat godis för veckopengen och nu inte har bensinpengar till mopeden.

Nej jag har verkligen inte haft några vettiga motståndare att bråka med. Varenda käft i mitt område har jag 30% i moral på och då slösar jag inte trupp + resurs på att ta massa byar på 2000 poäng med 30% i moral på när det finns helt tomma byar på 6000, ganska logiskt. Av samma anledning så slipper jag även att bli attackerad men jag väntar mig inkommande any day now och de är så välkomna!

Behandla oss som barn du :)

Sedan så känner jag igen det sistnämnda från insidenter i v1, NSED! Detta är en grym form! Mycket grym! Du blev väl aldeles utom dig av glädje när du hörde att alla ville rensa? Lite nya targets med bra moral för dig va? Sedan så tyckte jag att det var helt fel spelare som åkte ut! Ni skulle ha slängt ut OT-ungarna! Där kan vi tala om jobbigt! Ständigt lysande blått bredvid 'stam'! OFMG!
 

DeletedUser

Guest
Errr? Man adlar väl enbart av sina fiender! Att adla som du är bara själviskt tycker jag :p

Jag har väll aldrig hävdat att jag inte är självisk? :D

Klomem: Vi rensade inte en enda person som låg i mitt område. Jag ansåg att rensningen var nödvändig och flera personer fick flera varningar och mail om att de gärna fick fråga så skulle vi hjälpa dem upp. När man då inte får svar på en vecka och att de inte ens läser breven från ens ledare, då ryker man ut och så enkelt är det. Jag håller med om att det kanske var flera som åkte ut som är duktiga spelare, dock så räcker det inte att vara duktig i V1 när man inte har tid att lägga ner här i V3, jag kräver att man lägger lika mycket tid på V3 som i V1 eller V2. Ang OT så håller jag med, därför vi skrotat det till 99% och i nuläget har vi 1 tråd i OT, det tycker jag inte är för mycket.


Purple: Indeed, the kötters kommer kötta allt i sin väg!
 
Topp