A.I.E rankade 1:a!

DeletedUser

Guest
Grattis A.I.E till första platsen!
Nu är ni störst, bäst och vackrast i v3.
Bra jobbat!
 

DeletedUser

Guest
Grats!

Vi får expandera mera!

Edit: ....---...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi vill inte ha något rampljus på oss. Nu kickar vi top15! så vi ligger brevid [TL] på rankingen igen.
 

DeletedUser

Guest
ee fan nu får vi ju uppmärksamhet...man vill ju verka i det fördolda;)
 

DeletedUser

Guest
Mest poäng. Långt ifrån bäst kan jag säga^^

Kunde inte sagt det bättre själv. Du försöker hänga på Klomem och tala illa om stammen för att du ej fick stanna. Det måste vara lätt att bilda sig en uppfattning om stammen på 5min. Kan inte hjälpas att ni är duktiga spelare och stora i V1, det hjälper mig inte som stamledare i V3 när du kommer och har 25k under stammens medelpoäng.
 

DeletedUser

Guest
Det är inte svårt att bilda sig en klar uppfattaning om en stam genom att läsa igenom deras forum och se vad för spelare det är med i den.

Jag tyckte själv att jag inte klankade ner på stammen? Långt ifrån bäst behöver inte alltid betyda dålig.

Sedan hurvida min poäng är hög eller låg på v3 skiter jag fullständigt i.


Edit: ob score deff:
2 Nausak 227.456
4038 Agersand 734


Du verkar ha fått lega i en hel del! :(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är inte svårt att bilda sig en klar uppfattaning om en stam genom att läsa igenom deras forum och se vad för spelare det är med i den.

Jag tyckte själv att jag inte klankade ner på stammen? Långt ifrån bäst behöver inte alltid betyda dålig.

Sedan hurvida min poäng är hög eller låg på v3 skiter jag fullständigt i.


Edit: ob score deff:
2 Nausak 227.456
4038 Agersand 734


Du verkar ha fått lega i en hel del! :(

Håller med Nausak! Jag tror inte att 1/4 av A.I.E skulle kunna ta honom! Alla de bra var i min grupp och den tog någon idiot bort! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Det är inte svårt att bilda sig en klar uppfattaning om en stam genom att läsa igenom deras forum och se vad för spelare det är med i den.

Jag tyckte själv att jag inte klankade ner på stammen? Långt ifrån bäst behöver inte alltid betyda dålig.

Sedan hurvida min poäng är hög eller låg på v3 skiter jag fullständigt i.


Edit: ob score deff:
2 Nausak 227.456
4038 Agersand 734


Du verkar ha fått lega i en hel del! :(

Stammen var inte bäst och målet var att bli det, därför vi rensade och heller inte kunde låta dig vara kvar bara pga Klomem ville det. Jag förstår inte varför jag ska behöva ta smällen för att ni handlat godis för veckopengen och nu inte har bensinpengar till mopeden.

Nej jag har verkligen inte haft några vettiga motståndare att bråka med. Varenda käft i mitt område har jag 30% i moral på och då slösar jag inte trupp + resurs på att ta massa byar på 2000 poäng med 30% i moral på när det finns helt tomma byar på 6000, ganska logiskt. Av samma anledning så slipper jag även att bli attackerad men jag väntar mig inkommande any day now och de är så välkomna!
 
Topp