9000p?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Varför har alla bra spelare (iallafall på V.9) just typ 9700p på alla sina byar istället för fullt i allt?

Vad gör skillnaden förutom farm?
 

DeletedUser

Guest
Duh, både jag och capt. svarade i en sån här tråd för bara nån vecka sedan.
 

don7661

Member
Reaktionspoäng
0
Högkvarter (Nivå 20)
Barack (Nivå 25) <-- kan va på 20 oxo
Stall (Nivå 20)
Verkstad (Nivå 15) <---5 duger bra oxo
Akademi (Nivå 1)
Smedja (Nivå 20)
Samlingsplats (Nivå 1)
Staty (Nivå 1)
Marknad (Nivå 20)
Sågverk (Nivå 30)
Lergrop (Nivå 30)
Järngruva (Nivå 30)
Farm (Nivå 30)
Förråd (Nivå 30)
Gömställe (Nivå 6) <--- behövs inte om man inte vill ha
Mur (Nivå 20)

med deta får ja ca 1600 mer trupper
 

DeletedUser

Guest
okej kan någon visa hur än perfekt off o deff by ska se ut med uppgraderingar?
 

DeletedUser

Guest
Skippa statyn i byar där du inte kommer använda paladin, verkstaden behöver inte vara på mer än 3, baracken på 25 (20 är inte bra, tro mig) och skippa gömstället.
 

DeletedUser

Guest
Markanden behöver endast vara på nivå 10! Nån som skrev nivå 20 som betyder en jäkla massa bortkastad farmplats :(
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
beroende på hur aktiv men är ja..skälv kör jag marknad 11 och grottor 5 på kyrk värdar så de blir svåarare att hitta men kyka :)
2 grottor använder vissa ifall en by blir rensad vill man snabbt bygga mur men personligen tycker jag de är onödigt
 

DeletedUser

Guest
Själv orkar jag knappt bry mig längre om hur mina byar ser ut :( Bara jag kan producera adel och sen bygger jag upp trupper i byn. Ja farmen måste man ju se till att den är på 30. Om jag har tråkigt nån dag kanske jag kollar till lite byar och bygger i dom :) Önskar det fanns en möjlighet att kunna klicka upp byggnation till den maxnivå på en gång som ens resurser tilllåter. Sitta och klicka upp muren till nivå 18 på varje by är för jäkla långtråkigt :(
 

DeletedUser

Guest
Minns det där med muren från v8. Där var det jävligt jobbigt eftersom att man adlade ca 20-30 byar varje dag.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp