#846 Final Sommarturnering BearS vs Scream

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
hahhha dampen verkar poppis<3

de var ju linus som var bearS resten fyllde bara ut medlemsantalet :awsm:

Linus var klart bättre än de andra i båda lagen, han satt med farmen 3 nivåer högre än de andra, dock gör inte en spelare hela laget.
Matchen var väldigt jämn, hade linus spelat själv hade han nog inte haft en chans mot Screams samarbete.
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
Linus var klart bättre än de andra i båda lagen, han satt med farmen 3 nivåer högre än de andra, dock gör inte en spelare hela laget.
Matchen var väldigt jämn, hade linus spelat själv hade han nog inte haft en chans mot Screams samarbete.

Hahahahahahaha "hade linus spelat själv hade han nog inte haft en chans".
 
Senast redigerad av en moderator:

MrForsberg

Member
Reaktionspoäng
3
Ahrå macken efterssom jag tog er igår små ''attacker'' så lär det ju inte vara speciellt svårt?
 

DeletedUser

Guest
Kopierar här och skriver..


[17:03:47] BillyThaPokerMan/dampen: Linus klart bättre sure nån högre farm en oss?
[17:03:55] BillyThaPokerMan/dampen: Men va fan det handlar ju om va man gör med trupperna?
[17:04:14] BillyThaPokerMan/dampen: Sen hade han 3 deffhorer klart han lever längst dåe?
[17:04:21] BillyThaPokerMan/dampen: så förstår inte vf du ska creda sönder linus -.-'

Och linus klart du inte blir tagen när du har 90 procent deff eller hur?
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Ahrå macken efterssom jag tog er igår små ''attacker'' så lär det ju inte vara speciellt svårt?



vem av oss blev adlade linus?
har för mig om att det var vi som tog dig;)

sedan satt du med nästan bara deff och ni var 7 pers i er stam medans vi var 4
 

MrForsberg

Member
Reaktionspoäng
3
vem av oss blev adlade linus?
har för mig om att det var vi som tog dig;)

sedan satt du med nästan bara deff och ni var 7 pers i er stam medans vi var 4



Satt min Stam o deffade mig? Nej, Deffade ni/samarbetade ni? JA, så vart får du att du vill dra in stammen?

det var jag vs er 4 o jag körde mest deff,ja ni körde ju nästan pure off så? + att dennis du visste att jag var afk när ni gjorde eran andra nuke runda och om jag hade velat så vet du att jag hade nollat dig så jag förstår inte varför du kaxar?
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Satt min Stam o deffade mig? Nej, Deffade ni/samarbetade ni? JA, så vart får du att du vill dra in stammen?

det var jag vs er 4 o jag körde mest deff,ja ni körde ju nästan pure off så? + att dennis du visste att jag var afk när ni gjorde eran andra nuke runda och om jag hade velat så vet du att jag hade nollat dig så jag förstår inte varför du kaxar?



Ja du hade nollat mig eftersom DU VISSTE att jag var afk när du tog 2-3 off byar från mig linus^^

sedan så samarbetade vi knappt alls
vi nukade samma spelare det var det ända

en än gång är det här spelet ett lag spel linus

det är därför man har stammar
för att hjälpa varandra

vilket vi gör mycket bättre än alla andra:)

och det borde ni lära er att göra;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ahrå macken efterssom jag tog er igår små ''attacker'' så lär det ju inte vara speciellt svårt?

Då jag har tagit dig så borde du inte kunna ta mackan, (Då räknar jag inte med den senaste speeden)

Va te emo försöker trola vi får ta en match sen när det är lite vetiga instälingar, antingen på en kväls speed eller på en som är över helgen,
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Då jag har tagit dig så borde du inte kunna ta mackan, (Då räknar jag inte med den senaste speeden)

Va te emo försöker trola vi får ta en match sen när det är lite vetiga instälingar, antingen på en kväls speed eller på en som är över helgen,

Dempa du är fan käss, sluta lek bakom mackan och dampen :confused: Sen vad fan har detta med finalen att göra? Sluta lipa allihopa ni suger stäng trådhel*etet nu.
 

DeletedUser

Guest
Dempa du är fan käss, sluta lek bakom mackan och dampen :confused: Sen vad fan har detta med finalen att göra? Sluta lipa allihopa ni suger stäng trådhel*etet nu.

För det första så ser jag bara dig bli bort adlad så du har ingen tallan, för det andra så är jag ingen bra speed spelare och det har jag inte sakt häller, för det tredje så räker det för att ta Boefströdabollar fler gånger en han tagit mig ,
 
Reaktionspoäng
0
För det första så ser jag bara dig bli bort adlad så du har ingen tallan, för det andra så är jag ingen bra speed spelare och det har jag inte sakt häller, för det tredje så räker det för att ta Boefströdabollar fler gånger en han tagit mig ,

Du har inte Tagit mig en enda gång 1v1 INTE EN ENDA GÅNG så jag får inte vart du får din luft ifrån? spelat lite för mkt med dampen så att du tror dig så mkt?
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
För det första så ser jag bara dig bli bort adlad så du har ingen tallan, för det andra så är jag ingen bra speed spelare och det har jag inte sakt häller, för det tredje så räker det för att ta Boefströdabollar fler gånger en han tagit mig ,

Sluta lek. Stäng tråden nu innan dempap hinner tro sig ännu mer med sin tallan, det räker liksom nu.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Sluta lek. Stäng tråden nu innan dempap hinner tro sig ännu mer med sin tallan, det räker liksom nu.

Nej jag leker inte, vad är det som inte stämer ? du blir ju bara bort adlad från vanliga världar, jag är inte bra på speed och jag har tagit Boefströdabollar fler gånger en han tagit mig, visst är det han som är te emo ?

viigoo det är du som försöker leka, gå och lägg dig istälet
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Nej jag leker inte, vad är det som inte stämer ? du blir ju bara bort adlad från vanliga världar, jag är inte bra på speed och jag har tagit Boefströdabollar fler gånger en han tagit mig, visst är det han som är te emo ?

viigoo det är du som försöker leka, gå och lägg dig istälet

Det stämer jag ska gå och lägga mig istälet. Goddnat.
 
Topp