7.1 Snart, skript kommer att sluta funka

DeletedUser

Guest
Vilka skript skulle det vara som "korrupta admins" använder själv för egen vinning?

Alla användbara skript finns redan tillgängliga på .net *facepalm*

Alla skript finns inte där. Bra där. Facepalm på dig själv...

Man kan utforma personliga skript, som ingen annan gjort tidigare. Sen så när man vill få den accepterad kanske admin sparar skriptet, och använder det själv. Utom någon annans vetskap.
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Alla skript finns inte där. Bra där. Facepalm på dig själv...

Man kan utforma personliga skript, som ingen annan gjort tidigare. Sen så när man vill få den accepterad kanske admin sparar skriptet, och använder det själv. Utom någon annans vetskap.

Letar man tillräckligt noga så finns där. Där finns även länkar till sidor med skript dedikerade åt TW.

Säg mig något unikt skript som det inte finns tillgång till genom deras skriptforum..
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Letar man tillräckligt noga så finns där. Där finns även länkar till sidor med skript dedikerade åt TW.

Säg mig något unikt skript som det inte finns tillgång till genom deras skriptforum..

Jag har faktiskt ett skript som gör så att jag börjar spela tetris med mina byar på kartan... Den är ganska unik faktiskt!
 

DeletedUser

Guest
Letar man tillräckligt noga så finns där. Där finns även länkar till sidor med skript dedikerade åt TW.

Säg mig något unikt skript som det inte finns tillgång till genom deras skriptforum..



om jag skulle ha ett unikt script, skulle jag givetvis inte säga vad det gör etc. då är det inte lika unikt längre....
 

ica jerry

Member
Reaktionspoäng
0
Oavsett hur många som vet om hur ditt script fungerar är det unikt ända tills någon har ett likadant, alltså kan hela .se veta vad det gör. Men så länge inte någon har samma script är ditt unikt.
 

DeletedUser

Guest
Oavsett hur många som vet om hur ditt script fungerar är det unikt ända tills någon har ett likadant, alltså kan hela .se veta vad det gör. Men så länge inte någon har samma script är ditt unikt.

Sant, dock så kanske även själva "idén" är hemlig, dvs om någon förklarar hur den funkar kan någon som kan javascript koda ett sådant script och vips så är det inte något unikt script:D
 
Topp