~5~ ute på vilda vägar igen!

Diskussion i 'Värld 4' startad av fillkorven, 12. feb 2010.

Dela sidan

1. Clone046

Clone046 Guest

Det jag hade för mig ;)

säga att någon annan har låg OB och skryta om sin egen utan att ha varit med och fått upp den, skum typ.

2. haha, varför ducka när man kan döda.:awsm:
    Sedan har morsan varit lite sur för att jag bara tränar och när jag inte gör det så sitter jag vid datorn ;)

Sedan ang att jag inte har fixat all Ob så har jag ändå tagit ca 30 - 40 miljoner(om inte mer).

3. Clone046

Clone046 Guest

Nu var det ju tal om oba.

obd kan vem som helst få mycket av, krävs bara en hjälpsam stam och att man retar upp ett par.

4. Fattoking

Fattoking Guest

arsie gubben nu ska vi väl inte snacka om vad du har råkat ut för ( eller kanske kommer råka ut för ) ;)

för att vi har hög OBD är ju för att vi är bra på att deffa , till skillnad från er ;)

5. Renato85

Renato85 Member

Antal gilla mottaget:
    0
    jag är fillkorven.. =) orkar inte byta för att gå igenom v4as forum.. :)

6. Andreapirlo

Andreapirlo Guest

Fatso bubbeligubben! Har inte direkt råkat ut för något, och tvivlar starkt på att jag kommer göra det. Ni är helt slut, har inget kvar att ge.

Haha, det är ju bara korkat att deffa. Och att vara bra på att deffa, finns ju inget svårt med det. Bara att skicka deffet till byn/byarna och vänta ut attacken/attackerna. Det är när det kommer många som det blir svårt för spelare som er. Se bara vad som hände Anton. Killen hade ju inte deff efter några dagar.

Aha! Du dödar, det är anledningen till att du inte duckar! Borde förstått det när du klagade på att du inte hade nog med deff kvar för att försvara alla dina byar. Något i stil med "Jag måste prioritera, har bara 40 deffbyar kvar" när Fillkorven m.fl. tog massor av byar av dig.

Jag borde förstå att vissa spelare, ni, inte vet hur man spelar. Ni är trots allt Chaos lirare.

7. Fattoking

Fattoking Guest

Arsie lillen , vi är inte bara Chaos lirare , utan även de som ska få Ecalos att gå ner på knä :D

8. Renato85

Renato85 Member

Antal gilla mottaget:
    0
    gubben min ni kommer aldrig att klara det;)

9. TemplaR

TemplaR Guest

Håll er on topic.

10. Renato85

Renato85 Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Det går rätt bra för oss höhö^^ vi är redan förbi dem.. ;)

11. söderåsen

söderåsen Guest

hahah

sorry men tillåt mej skratta !

har inte sett nårra bevis för detta ännu o lär inte se det heller !

12. pmlt

pmlt Guest

Hahahahaahahahahahahahahaha, tror jag svimmar.....får andnöd....hjärtfel.....mm, det enda som ni lyckas med är att tråka ihjäl oss, hahahahahahaha, tur att vi har kul i stammen i alla fall...