48h Winner Decides

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
NU är det dags att köra den första Winner Decides speeden!

Vi öppnar upp med väldigt normala inställningar för en 48h speed, enkla inställningar men där en aktiv stam kan få stort övertag.

Som vanligt är det 5 spelare per stam och du kan inte lämna stammen!

Det är enkel smedja, 30 min nybörjarskydd.

För er som inte vet hur en Winner Decides speed går till ber jag läsa följande tråd:

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=18294

Har ni vidare frågor om rundan så fråga här i tråden, INGET off topic eller rundförslag för jag är ganska less på det nu så det kommer att komma varningar samt straffpoäng direkt ifall jag ser dessa i tråden..

För övrigt önskar jag er alla en RIKTIGT trevlig runda, hoppas ni som tar hem speeden får era speed drömmar att gå i uppfyllelse!

Mvh Abel!
 

yeyyäe

Member
Reaktionspoäng
0
Synd att man inte kan lira, släng upp en katas runda ikv ? :) Från midnatt till 4 eller nåt :)
 

DeletedUser

Guest
kommer inte hända dessvärre, kommer sova nu och kan inte titta till, Jag har inte lov som de flesta andra, dessutom haft 3 prov denna veckan, tunga prov, fysik, matte kemi.

Nu lämnar vi det ämnet och jag svarade på varför det inte varit speed i veckan, förhoppningsvis kommer inga fler frågor ang det i tråden nu ^^


Nyfiken ofc, vilka som kommer spela och inte, hur lagen ser ut osv. Det som är roligt att läsa i dessa trådar =)
 

DeletedUser

Guest
Kör om jag orkar ;) Men Har ingen stam så får se hur stor motivation till att spela blir :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nej han menar v13, låter som en spännande runda.
Vad är speeden och unit?
 

DeletedUser

Guest
1 QubbenTheUgly 17.050
2 Bibliofobi 9.453
3 Shadowpister 4.812
4 Retikat 3.961
5 -JoKeR- 3.783

OBa just nu :) Var bara tvungen att skryta :D
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, boe vad ska man säga? Du är rädd för en 2.5k spelare när du har 500k, pinsamt.
 

DeletedUser

Guest
Klart han får, men när han senast inatt frågade om hjälp samt att jag då hjälpte honom så bs:ar han än?! Ska iaf ha detta i åtanke nästa gång boefst - Payback he's a bitch.

Buuhuu, har du aldrig backstabbat någon eller? Jag vet att det känns som om att det är extra speciellt när man själv blir backstabbad men det är det inte, tyvärr.
 
Reaktionspoäng
0
Fick iallafall lite träning att klara mig själv, har alltid haft backup men denna gången var jag själv förutom när bluesmile kom in då och då.
Like abel said: Allt kan hända på speed.
Eftersom unstop inte kommer lämna skärmen idag så säger jag grattis till dig (va ju faktiskt din vinst från början :p)
 
Senast ändrad:

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Kan inte vinnaren typ bestämma en speed med massa barbarer? Hade varit nice... slösade precis 1 prem poäng här xD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp