48h Julrunda

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Känns hedrande att det finns folk där ute som stör sig så mycket på att Elit D är .se's bästa stam just nu att dem startar bara för att jävlas!

Riktigt nära att vi fick er, men ni gjorde det bra. Det är dock knappast ett sätt att visa er bättre på speed än oss..

Dagens skratt om det inte är så att du glömde skriva .se's bästa speed stam! :eek:
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Jadu, för att vara en noob som mig så gick det rätt bra mot danskarna :p

Tog typ 4 byar av dom :)
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
lite fail typ 30 min innan start får man reda på att bara unstopp, afraid och viigoo kan spela, hittar lite löst folk. Gick skit, otur hela tiden dessutom var det ett par som inte gillade oss så vi hade väll en 15 pers på oss ^^ Dagensordspråk: We learn from failure :)
Kalle körde lite seriöst ser jag :)
 

DeletedUser

Guest
sånt händer boefst, lite roligare at komma från sovläge 3 min efter så blir man nukat osv :D

Gz dom som vinnar.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Lyckades sätta i imorgon 01.52 istället för idag 01.52 så när jag drog ut för en cigg och kom tillbaka var man nukad och mainby borta.
Fick ett par goda skratt under speeden åtminstonde.
 

DeletedUser

Guest
Tänkte bara nämna att xlea kan skicka adelståg ;), han skicka ett tåg med rens och fyra adlar och skillnaden från rens till sista adel var 0,028 sekunder. :eek:

Hur fan du lyckas vet jag inte men det var sick iaf!! :D kan säga att jag inte hade en chans!! (xlea satt då på barbastarks konto) :D

Creds åt det!! :)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Tänkte bara nämna att xlea kan skicka adelståg ;), han skicka ett tåg med rens och fyra adlar och skillnaden från rens till sista adel var 0,028 sekunder. :eek:

Hur fan du lyckas vet jag inte men det var sick iaf!! :D kan säga att jag inte hade en chans!! (xlea satt då på barbastarks konto) :D

Creds åt det!! :)

Du är inte seriös va?
 

DeletedUser

Guest
jag är fullt seriös... den första byn barbastark (xlea skicka tåget) tog gick på 0,028 sekunder,

sen kom han och tog nästa by med likadant tåg fast det tog ju bara 0,030 sekunder...

Fråga xlea själv...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp