48h Julrunda

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Beror på dator och internet, med min dator + internet ska jag vara glad om jag får under sekunden :D
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Riktigt kul, satt i typ två timmar och byggde def och kollade film. Satte sovläge sen stack jag och 5 min efter smsar wallarn: Du blir gangbangad :p
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Detta är ju förj*vligt, alltid när någon blir bannad på speeds kan man attackera dem men nä nu nära barba och verba blir bannade då kan man inte attackera de. Se till att fixa detta!
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Detta är ju förj*vligt, alltid när någon blir bannad på speeds kan man attackera dem men nä nu nära barba och verba blir bannade då kan man inte attackera de. Se till att fixa detta!

Det har hänt förr att folk som blir bannade inte går att attackera.

Att de dock skall vinna på detta, det tycker jag är rentav sjukligt. Med andra ord skall jag när jag är överlägset störst och har mycket poäng, när folk börjar få tag på mig och faktiskt adla mig, bryta mot reglerna och bli bannad för att säkra vinsten?
Som sagt, sjukligt är det.
 
Reaktionspoäng
0
Det har hänt förr att folk som blir bannade inte går att attackera.

Att de dock skall vinna på detta, det tycker jag är rentav sjukligt. Med andra ord skall jag när jag är överlägset störst och har mycket poäng, när folk börjar få tag på mig och faktiskt adla mig, bryta mot reglerna och bli bannad för att säkra vinsten?
Som sagt, sjukligt är det.

Vad jag vet så var mycket av dessa spelare rensade också? Så man kan ju säga att dem vinner tid som fan, skandal åter igen.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
sjukt om barbastark vinner på grund av detta :S och dem vinner ju tid på det också !
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
mm! komigen nu moderater visa nu att ni intre är så j*vla dåliga som alla säger!
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Barba vann och han förtjänade det....fanns fan ingen på speeden som kämpade som han...


Och unstop kan fan inte lira utan att bs'a, det är väl så du vunnit alla andra speed, genom att bs'a :)


En fin tredje plats för mig:)
 

DeletedUser

Guest
Detta är ju förj*vligt, alltid när någon blir bannad på speeds kan man attackera dem men nä nu nära barba och verba blir bannade då kan man inte attackera de. Se till att fixa detta!

jag gick från 230k till 115k under tiden jag var bannad XD.....
 

DeletedUser

Guest
Verba hann du adla danskj*velråttan som gick på mig när jag var som svagast ;P
 

DeletedUser

Guest
När jag hade två byar och väldigt lite trupper kvar efter att Verba börjat adla mig anfaller min danskgranne till fegis mig efter att ha låtit bli mig väldigt väldigt länge, hoppas att han blev nollad
 
Reaktionspoäng
0
Barba vann och han förtjänade det....fanns fan ingen på speeden som kämpade som han...


Och unstop kan fan inte lira utan att bs'a, det är väl så du vunnit alla andra speed, genom att bs'a :)


En fin tredje plats för mig:)

En som är sur för att jag adlade ett par byar och du är inte så dålig du heller. ;)
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Barba vann och han förtjänade det....fanns fan ingen på speeden som kämpade som han...


Och unstop kan fan inte lira utan att bs'a, det är väl så du vunnit alla andra speed, genom att bs'a :)


En fin tredje plats för mig:)

För Barba brukar ju aldrig "bs'a"?

Känner att jag är less på de flesta just nu, alltför många vinner utan att gjort sig förtjänta av det.
Om folk kunde spela ett rakt och ärligt spel, bara välkända "bs:ers" som vunnit på slutet.

Är nog dags att ta hem en runda genom ärligt spel snart, så folk lär sig hur man är en god vinnare.

Var för övrigt alltför längesedan man gick vinnande nu..
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
För Barba brukar ju aldrig "bs'a"?

Känner att jag är less på de flesta just nu, alltför många vinner utan att gjort sig förtjänta av det.
Om folk kunde spela ett rakt och ärligt spel, bara välkända "bs:ers" som vunnit på slutet.

Är nog dags att ta hem en runda genom ärligt spel snart, så folk lär sig hur man är en god vinnare.

Var för övrigt alltför längesedan man gick vinnande nu..

Denn speed så bs'ade barba inte någon alls...
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Bs råkar man ut för om man lirar med folk man inte känner så bra, som man inte kan lita på helt.

För övrigt tycker jag tråden borde låsas
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Yes, rundan är över så jag låser därför tråden. Vill ni fortsätta diskutera denna rundan så såg jag att den finns en tråd om den i diskussionsdelen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp