48H Adling

Noob Saibot

Member
Reaktionspoäng
0
Detta var en rolig runda :)

Dampen, gillar dig trots att du adlade mig :)

Det är förbannat svårt att vinna mot er när ni spelar tillsammans.

Du skrev fel fatto, ska stå "fatto misslyckades med den adling så fatto gav upp" och inte "fatto fyller år så fatto la sig" <3

Fatto blir 17 idag tydligen, sen har inte Fatto lirat under Noob denna runda :p
 

DeletedUser

Guest
........

Jag säger bara en sak

Vaaaaaaaaaaar är uQ??!!!
Vaaaaaaar är G-K???!!!

:confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Jag säger bara en sak

Vaaaaaaaaaaar är uQ??!!!
Vaaaaaaar är G-K???!!!

:confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Eftersom du frågar så kan jag väl svara. Kan inte prata för de andra i G-K men jag tappade lusten och blev för trött redan första kvällen. Nu sitter jag hemma, nöjd med det svaret?
 

DeletedUser

Guest
Alla är helt borta idag samt johannes dock ingen nyhet..

G-K hade speeden tills sovläge sen komme nuub chrlju plus aliansen och bb odlar...
Måste la säga att ni var helt världelös lär er spela.
 

DeletedUser

Guest
Alla är helt borta idag samt johannes dock ingen nyhet..

G-K hade speeden tills sovläge sen komme nuub chrlju plus aliansen och bb odlar...
Måste la säga att ni var helt världelös lär er spela.

Jasså, så om den värdelösa "nuuben" adlar G-K då betyder det att ni är ännu sämre? Oj vad synd det är om er, denna gång var det så att G-K blev lite gangbangade när det 9/10 gånger är G-K som gangbangar. Varenda speed man spelar så ser man G-K, G-K1 osv. Så kom inte och såg att det är synd om er för att ni blev gangbangade när ni själva brukar gangbanga. Denna gången förlorade ni för att ni var sämre G-K!
 

DeletedUser

Guest
Jasså, så om den värdelösa "nuuben" adlar G-K då betyder det att ni är ännu sämre? Oj vad synd det är om er, denna gång var det så att G-K blev lite gangbangade när det 9/10 gånger är G-K som gangbangar. Varenda speed man spelar så ser man G-K, G-K1 osv. Så kom inte och såg att det är synd om er för att ni blev gangbangade när ni själva brukar gangbanga. Denna gången förlorade ni för att ni var sämre G-K!

A säg när vi gangar vi är 5 spelare i en speed stam..
Nu talar jag om en hel karta mot 2 spelar jälva fuckade lökjävel..
Sluta skriv du luktar lök fattaru!??!
 

DeletedUser

Guest
Jasså, så om den värdelösa "nuuben" adlar G-K då betyder det att ni är ännu sämre? Oj vad synd det är om er, denna gång var det så att G-K blev lite gangbangade när det 9/10 gånger är G-K som gangbangar. Varenda speed man spelar så ser man G-K, G-K1 osv. Så kom inte och såg att det är synd om er för att ni blev gangbangade när ni själva brukar gangbanga. Denna gången förlorade ni för att ni var sämre G-K!

vi är värkligen inte sämre? men vi va 20byar mot 150+ de säger nästan sig självt har dom 50off byar e de mer byar än vi har tillsamans? man kan inte hålla ut för evigt mot så många de tog dom 4timmar att ens ta 1 by från mig okej grattis!!!! stark jobbat men efter de tog lixom deffen slut så vad ska man göra?
 
Topp