48H Adels.

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
Löken du är rätt jävla efterb*iven :)

Om du nu tjatar om hur fullt upp du har irl, vf vill du ens ha en runda på helger isåfall?
 

DeletedUser

Guest
yäääääääh denna spiiiideN tar G-K <3 :awsm::awsm::awsm::awsm::awsm::awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
fråga wallarn oxå :awsm::awsm::awsm::awsm::awsm::awsm::awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
Löken du är rätt jävla efterb*iven :)

Om du nu tjatar om hur fullt upp du har irl, vf vill du ens ha en runda på helger isåfall?

Vem fan tror du att du är?
Jag har aldrig tjatat och jag sa aldrig att jag har fullt upp irl. Jag vill ha korta rundor på helgen för att jag inte vill sitta så länge i sträck. Läs innan du skriver något jävla pajas.
 

DeletedUser

Guest
Vem fan tror du att du är?
Jag har aldrig tjatat och jag sa aldrig att jag har fullt upp irl. Jag vill ha korta rundor på helgen för att jag inte vill sitta så länge i sträck. Läs innan du skriver något jävla pajas.

Han är Johan Ninjasson, en levande legend... D:
 

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
VET DU VEM JAG E?

JAG E JONAS MITANDER!

Speedservern är mitt kungadömme
Anders Fiskeskola är mina sverigedemokrater
G-K är sjuklövern
Slappefettes stam är skattebetalarna
exxo och hans stam är lössen på skattebetalarna
och du Genan, du är en parasit på lössen på skattebetalarna.
 

DeletedUser

Guest
VET DU VEM JAG E?

JAG E JONAS MITANDER!

Speedservern är mitt kungadömme
Anders Fiskeskola är mina sverigedemokrater
G-K är sjuklövern
Slappefettes stam är skattebetalarna
exxo och hans stam är lössen på skattebetalarna
och du Genan, du är en parasit på lössen på skattebetalarna.

1. Du är inte rolig.
2. Jag hoppas du blir bannad ifrån detta forum.
3. Eftersom du inte hade någon kommentar om mitt förra inlägg där jag dementerar det du skrev så tar jag det som om att du erkänt. Du vill inte erkänna därför ger du dig på mig på ett mera personligt plan. Kom med fakta, läs vad andra skriver innan du skriver och väx upp.
 

DeletedUser

Guest
1. Du är inte rolig.
2. Jag hoppas du blir bannad ifrån detta forum.
3. Eftersom du inte hade någon kommentar om mitt förra inlägg där jag dementerar det du skrev så tar jag det som om att du erkänt. Du vill inte erkänna därför ger du dig på mig på ett mera personligt plan. Kom med fakta, läs vad andra skriver innan du skriver och väx upp.

Ja att växa är något han verkligen behöver göra.

:)
 

DeletedUser

Guest
Ja att växa är något han verkligen behöver göra.

:)

Med växa upp så menar jag att mogna sitt beteende. Inte växa upp fysiskt, vet inte riktigt om du var ironisk när du skrev det så för att göra det klart för dig så förklarade jag så att du förstår vad jag menar.
 

DeletedUser

Guest
Med växa upp så menar jag att mogna sitt beteende. Inte växa upp fysiskt, vet inte riktigt om du var ironisk när du skrev det så för att göra det klart för dig så förklarade jag så att du förstår vad jag menar.

Jag menade att växa på längen. Så att man blir längre. T.ex. så är han omkring 165 cm nu, han kanske ska växa så att han blir 180 cm så du förstår hur jag menar. Kändes oklart om du förstod vad jag menade eller inte.
 
Topp