48H Adels.

DeletedUser

Guest
Genan gör oss alla en tjänst och sluta spela speeds^_^
 

DeletedUser

Guest
Gör en ryktestråd istället om speeds?, så slipper ni sitta o spamma ner varenda tråd som finns....
 

DeletedUser

Guest
Genan gör oss alla en tjänst och sluta spela speeds^_^

Jag kan se det ifrån två olika synvinklar. Den ena är positiv och den andra negativ. Den positiva är att jag vinner de rundor jag spelar och den andra är att du inte gillar mig. Jag kan öppet säga att jag inte gillar spelare som skryter. Vilket G-K gör, det är därför jag kommer in och kommenterar ibland. Sedan är det denna gång ni som börjar, synd bara att jag äger er i argumenten att ni börjar ge er på mig personligt. Jag vill bara säga att jag har fått feedback utav ett flertal spelare för att jag öppet protesterar emot bland annat dig och ditt sätt på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan se det ifrån två olika synvinklar. Den ena är positiv och den andra negativ. Den positiva är att jag vinner de rundor jag spelar och den andra är att du inte gillar mig. Jag kan öppet säga att jag inte gillar spelare som skryter. Vilket G-K gör, det är därför jag kommer in och kommenterar ibland. Sedan är det denna gång ni som börjar, synd bara att jag äger er i argumenten att ni börjar ge er på mig personligt. Jag vill bara säga att jag har fått feedback utav ett flertal spelare för att jag öppet protesterar emot bland annat dig och ditt sätt på forumet.
Bara så du vet så skryter inte alla i G-K. Jag har faktiskt inte skrytit en gång och det känns hårt i hjärtat att bli kallad för skrytare :crybaby::crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Jag skrev inte att alla i G-K gjorde det. Jag skrev att G-K som stam gjorde det. Varför ber ni den spelaren inte att hålla käften så att ni inte blir dragna över samma kant? Eftersom ni varken säger bu eller bä över att en spelare i eran speedstam går in på forumet och skriker så antar jag att ni är med på det minst lika mycket som honom.
 

DeletedUser

Guest
Jag skrev inte att alla i G-K gjorde det. Jag skrev att G-K som stam gjorde det. Varför ber ni den spelaren inte att hålla käften så att ni inte blir dragna över samma kant? Eftersom ni varken säger bu eller bä över att en spelare i eran speedstam går in på forumet och skriker så antar jag att ni är med på det minst lika mycket som honom.

Den spelaren som skryter finns inte ens kvar i G-K om nu G-K finns kvar så du kan ta det lugnt.
 

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
G-k gjorde de igen!!! :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Som vanligt! :s

När är nästa speed ? Hoppas på en kort runda denna gång :)
 

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
Wooooww g-k gör de igen medans ni andra failar!! Woow g-k 4ever <3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Vi har fattat att G-K har gjort det igen!

När är nästa speed ? Idag ?

Kanske klockan 15:00-20:00 adlingsspeed ?

Skulle sitta fint faktiskt :D
 

DeletedUser

Guest
Vill mer ha en kansk 13:30-16_-30
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp