#488 King Of The Hill

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Viigoo och Boefst bland dom bästa på speed på .se? Kanske nu men inte genomtiderna, knappast top 20 ens ;)

Väntar fortfarande på den dagen nån faktiskt klarar av att ta mig själv, men hittills har alla behövt ta hjälp ;p

Kommer ihåg att du blev rensad av EN dansk/norsk och han hade då ingen hjälp. Dessutom om vi inte är top 20 så är du nog inte inne på top 200 kanske?

Väntar fortfarande på den dagen nån faktiskt klarar av att ta mig själv, men hittills har alla behövt ta hjälp ;p

Vill enbart möta Abel i en 1v1 ;)

Dagens den du!
 

DeletedUser

Guest
hahaha du är så patetisk!!! Sitter och säger att ingen klarar av dig själv, VET DU VARFÖR? Jo för du är så jävla feg och vågar inte anta utmaningar 1vs1. Kanske därför ingen tar dig "själv". Du borde tänka mer på vad som kommer ut ut matluckan för just nu så idiotförklarar du dig själv bara ännu mer.


Så därför dampen och mammasnigeln/angelfromabove och Al Capone? attackera samtidigt? Inte för att dom inte våga gå på mig 1v1? Makes totally sense.




Kommer ihåg att du blev rensad av EN dansk/norsk och han hade då ingen hjälp.

Vad vimsar du om?
 

DeletedUser

Guest
Thoot, inte för att ta någons sida men är bara tvungen att komma in med en liten detalj. Alla blir gangbangade, man kan inte bli sur över att folk sammarbetar för att ta ner en för det gör dom alltid. Sammarbete är en utav de viktigaste punkterna i spelet.
 

DeletedUser

Guest
Thoot, inte för att ta någons sida men är bara tvungen att komma in med en liten detalj. Alla blir gangbangade, man kan inte bli sur över att folk sammarbetar för att ta ner en för det gör dom alltid. Sammarbete är en utav de viktigaste punkterna i spelet.

Sant, men dampen säger ju att han så bra. Men ändå behöver han hjälp att ta ut mig. Det är poängen i de hela ;)
 

DeletedUser

Guest
HAHHAHAHAHHAh Thoot eller va fan du heter vilket jälva skämt du är ...

Vadå faila med tågen?

Och vadå hela stammen..

Jag o wille planerade att ta ut dej för att vi skulle rensa kartan snabbt konstigt med det?

Och en fråga till dej thoot är det fail att ta 7 byar på 15 minuter när du enbart spelar deff och moral 70?

Samt att du failar med att ducka all din off?

Nä väx upp och sluta whina och säg att folk är noob .

Och säg inte att Viigoo och boefst är dåliga då dom 2 kan jag säga är top 10 bästa speed spelare genom tiderna på .se.


En fråga till varför ska du hela tiden försöka hitta på förklaringar när du blir adlad.

Du blev så jälva ägd , grattis willle btw
 

DeletedUser

Guest
Försökte inte ens ducka? Försökte få död på dom men ni lyckades inte ens döda dom :p

Mina offbyar var :7.5 k yx, 2k lk, 600 beridna, ca 300 mb
 

DeletedUser

Guest
Försökte inte ens ducka? Försökte få död på dom men ni lyckades inte ens döda dom :p

Mina offbyar var :7.5 k yx, 2k lk, 600 beridna, ca 300 mb

Jadu tycker du ska sluta myta när du blev sönder ägd.. enda anledningen till att du var kvar var för att du enbart hade nästan deff och vill palla inte sånt skit så vi tog ut hoten..
eftersom du inte var nåt hot så adla vi ner alt annat.

Btw du börjar bli mer kaxig en blackarmy i forumet,, mkt snack lite verkstad måste jag säga från ditt håll
 

DeletedUser

Guest
Jadu tycker du ska sluta myta när du blev sönder ägd.. enda anledningen till att du var kvar var för att du enbart hade nästan deff och vill palla inte sånt skit så vi tog ut hoten..
eftersom du inte var nåt hot så adla vi ner alt annat.

Btw du börjar bli mer kaxig en blackarmy i forumet,, mkt snack lite verkstad måste jag säga från ditt håll

Ni är alltid välkomna att komma till .net och få smisk :)
 

GräsMonstret

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jadu tycker du ska sluta myta när du blev sönder ägd.. enda anledningen till att du var kvar var för att du enbart hade nästan deff och vill palla inte sånt skit så vi tog ut hoten..
eftersom du inte var nåt hot så adla vi ner alt annat.

Btw du börjar bli mer kaxig en blackarmy i forumet,, mkt snack lite verkstad måste jag säga från ditt håll

bara för att du har no life...
skaffa dej ett liv så blir du som oss:)
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Här va man nyfiken för att läsa vad som händer på speeden, jo klart man ser dampen rage:a runt som vanligt ^^ Verkar som att alla har attitydproblem förutom du själv :( Snyggt att du drar upp ingame trupperna i forumet. Kanske ska ta upp erat kassa adelståg i blindo på mig i hp4a? :) Efter det vart ni väldigt tysta. :(

Din koppling till speed = nolifers. En normal värld behöver du spela under en lååång låång tid, medans speed varar allt ifrån några timmar till en vecka. (classic excluderat). Tänk nu igen och säg vilket av alternativen som kräver mest tid :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Här va man nyfiken för att läsa vad som händer på speeden, jo klart man ser dampen rage:a runt som vanligt ^^ Verkar som att alla har attitydproblem förutom du själv :( Snyggt att du drar upp ingame trupperna i forumet. Kanske ska ta upp erat kassa adelståg i blindo på mig i hp4a? :) Efter det vart ni väldigt tysta. :(

Din koppling till speed = nolifers. En normal värld behöver du spela under en lååång låång tid, medans speed varar allt ifrån några timmar till en vecka. (classic excluderat). Tänk nu igen och säg vilket av alternativen som kräver mest tid :)

Hahha här kommer efterblivna mongot som whinar lika mkt som thoot ... så fårt ni blir adlad grinas det=)

Ja hoppas du njuuter av orden men kan säga så här att vi har säkert mer liv en dej på classic då vi var 3 på kontot 8 timmar var:)

Och för det andra fel att lria speed ibland?
Nej juste du har mindre liv och är mer nåb en många.

Och jag käftar mot just er 2 för ni är så jälva kaxiga här uppe i forumet. Och som jag sa till thooht det är mkt snack lite verkstad för er och anar nog att det var du eller han som monga er på fejknicket där...
Och curage vet dom flesta att jag är dampen där så chilla tack=)
 

DeletedUser

Guest
Jo du en sak till om vi är så noob nu då hur kommer det säg att vi hållt första platsen ett par veckor säkert en månad på classic?
Och hur kommer det säg att man är nolifers för att man leder en speed?

Kan ju säga att ni sitter lika länge skillnaden är att ni suger getost:D
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Hahha jag la upp slutsaten för dig att normal världar och classic är mer no-life än vad speed är. Ändå lyckades du dra slutsatsen att de var tvärtom, intelligens nivån är hög hos dig. Märks iof på din grammatik också :(

Jaha jag grinar när jag blir adlad? Har du bevis på det? Vore kul att se något sånt då jag inte ens har blivit adlad än. Som jag skrev så MISSLYCKADES du med ditt kassa försök. :/

Gillar att du frågar varför ni leder på classic och samtidigt skriver att ni sitter 3 stycken på det kontot mot mig som sitter själv på mitt. Det är ju ingen hemlighet att den som kan vara aktivast är den som kommer leda. Fast man behöver lite slutledningsförmåga för att komma fram till det med så förstår att du missat det.

Vilket fakenick sa du att jag satt på? :S Jag lirar inte speeden och har bara ett acc på .se så ännu ett argument helt meningslöst. Fan försöker läsa igenom de du skriver medans jag kommenterar, helt omöjligt, "så fårt ni blir adlade". Du kan lika gärna använda norska när du försöker flame:a.

De va kul att än en gång få veta varför du har sånna problem med ditt kontaktnät. Lycka till dampen, det kommer ni behöva både på speeden och classic :) Väntar spännt på dragondoms härliga kommentarer :)
 

DeletedUser

Guest
Hahha jag la upp slutsaten för dig att normal världar och classic är mer no-life än vad speed är. Ändå lyckades du dra slutsatsen att de var tvärtom, intelligens nivån är hög hos dig. Märks iof på din grammatik också :(

Jaha jag grinar när jag blir adlad? Har du bevis på det? Vore kul att se något sånt då jag inte ens har blivit adlad än. Som jag skrev så MISSLYCKADES du med ditt kassa försök. :/

Gillar att du frågar varför ni leder på classic och samtidigt skriver att ni sitter 3 stycken på det kontot mot mig som sitter själv på mitt. Det är ju ingen hemlighet att den som kan vara aktivast är den som kommer leda. Fast man behöver lite slutledningsförmåga för att komma fram till det med så förstår att du missat det.

Vilket fakenick sa du att jag satt på? :S Jag lirar inte speeden och har bara ett acc på .se så ännu ett argument helt meningslöst. Fan försöker läsa igenom de du skriver medans jag kommenterar, helt omöjligt, "så fårt ni blir adlade". Du kan lika gärna använda norska när du försöker flame:a.

De va kul att än en gång få veta varför du har sånna problem med ditt kontaktnät. Lycka till dampen, det kommer ni behöva både på speeden och classic :) Väntar spännt på dragondoms härliga kommentarer :)

aa kke har problem med grammatik och svenska oj fek med det?


a du jidddra om att jag inte hade liv? Du sa precis att jag var nolife det är lika nolife att sitta classic som speed.
Och jag mena att vi satt 3 altså slapp vi slösa lika mkt liv som du.



Nä behöver ingen lycka från dej då jag klarar mig bra endå hitils. =)
 

DeletedUser

Guest
Hahha jag la upp slutsaten för dig att normal världar och classic är mer no-life än vad speed är. Ändå lyckades du dra slutsatsen att de var tvärtom, intelligens nivån är hög hos dig. Märks iof på din grammatik också :(

Jaha jag grinar när jag blir adlad? Har du bevis på det? Vore kul att se något sånt då jag inte ens har blivit adlad än. Som jag skrev så MISSLYCKADES du med ditt kassa försök. :/

Gillar att du frågar varför ni leder på classic och samtidigt skriver att ni sitter 3 stycken på det kontot mot mig som sitter själv på mitt. Det är ju ingen hemlighet att den som kan vara aktivast är den som kommer leda. Fast man behöver lite slutledningsförmåga för att komma fram till det med så förstår att du missat det.

Vilket fakenick sa du att jag satt på? :S Jag lirar inte speeden och har bara ett acc på .se så ännu ett argument helt meningslöst. Fan försöker läsa igenom de du skriver medans jag kommenterar, helt omöjligt, "så fårt ni blir adlade". Du kan lika gärna använda norska när du försöker flame:a.

De va kul att än en gång få veta varför du har sånna problem med ditt kontaktnät. Lycka till dampen, det kommer ni behöva både på speeden och classic :) Väntar spännt på dragondoms härliga kommentarer :)

Wohohoho, du får inte vänta allt för länge.

Att du fortfarande lever tomte och hoppar i forumet fyller ju mig med skratt.

Vad vi vet, tillskillnad från dig så finns det en Jord, en planet, en natur, människor, arbete. Ska man slösa allt det på ett jävla skit spel?
Nej, därför sitter man 3 så man kan få uppleva detta fina och få ett bra jobb och tjäna cash.

Och vadå kasståg?
Du lyckades få in deff och gjorde så vi väggade en nuke 5 adels, vad är det för pinsamt med det? Där skämmer du bara ut dig, alla tappar trupper, vi vågar vägga, du sitter ju där och gråter i forumet att du behöver deff, kom igen. vi klarar oss på vårt egna deff.

Du fajkenickar för du vill inte visa att du inte kan spela speed, du borde fejknickat på classic med.
Lycka till.
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Haha dragondom, måste ge dig att de där va snyggt! :)

Fan finns det så mycket grejer? Du måste skoja. Trodde tw var allt :(
Ja det var ett rätt kasst tåg, ni slänger iväg ett i blindo på en iap bara för att jag lyckats reta upp er och fått er precis dit jag ville. Tro inte att jag missat breven ni skickade till anonym. För er andra kan jag tala om hur de lät: Nu har vi lyckats merga sönder dileva och plockat hälften av dem till vår sida. Så nu ligger vi i krig med inzom1a och hans stam (som då var typ 4 spelare till?).

Ptja, kul att ni vågar vägga vid sånna situationer iaf :)

Svårt att bevisa motsatsen att jag inte lirar på speed, en admin får gärna bekräfta att mitt ip inte finns på något acc, men det går väll inte. Annars körde vi en speed för någon dag sen på den portugisiska, absolut ingen highskilled server men tror gråtsmurfen kan konfirmera att jag lirade där och vart jag kom. Om han nu skulle ha lust med det :)

Borde fejknickat på classic med? Fejknickat från vad? Jag sätter inget värde till namnet, vill jag byta acc så gör jag det.
Lycka till :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp