#488 King Of The Hill

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Haha dragondom, måste ge dig att de där va snyggt! :)

Fan finns det så mycket grejer? Du måste skoja. Trodde tw var allt :(
Ja det var ett rätt kasst tåg, ni slänger iväg ett i blindo på en iap bara för att jag lyckats reta upp er och fått er precis dit jag ville. Tro inte att jag missat breven ni skickade till anonym. För er andra kan jag tala om hur de lät: Nu har vi lyckats merga sönder dileva och plockat hälften av dem till vår sida. Så nu ligger vi i krig med inzom1a och hans stam (som då var typ 4 spelare till?).

Ptja, kul att ni vågar vägga vid sånna situationer iaf :)

Svårt att bevisa motsatsen att jag inte lirar på speed, en admin får gärna bekräfta att mitt ip inte finns på något acc, men det går väll inte. Annars körde vi en speed för någon dag sen på den portugisiska, absolut ingen highskilled server men tror gråtsmurfen kan konfirmera att jag lirade där och vart jag kom. Om han nu skulle ha lust med det :)

Borde fejknickat på classic med? Fejknickat från vad? Jag sätter inget värde till namnet, vill jag byta acc så gör jag det.
Lycka till :)

Oh, man tackar, det första positiva du någonsin sakt.

Vad gör det att skicka ett tåg i blindo? För varje gång du skriver så inser jag hur lite du klarar dig själv, sitter och pillar trupper och låter andra göra jobbet.

Inzom1a det är 4-5 gången du babblar om det där brevet, och jag frågar om du kan visa upp det för jag har absolut ingen aning att jag skrivit det, så om du skulle kunna videobefodra det ingame eller lägga upp det här skulle göra mig väldigt glad.

Jo, gråtsmurfen, hur gick det för honom, vill gärna höra :cool:
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Du förtjänade det!

Om det är så du ser det.

Brevet har du här:
Thomas W. Wilson den 03.06. kl 20:02
Kan man bara få ställa en sådan enkel fråga som, varför invite på inzom1a? :)

- Han är fiende till oss.

Ha en trevlig fredagskväll.
/Thomas.

xxx den 03.06. kl 20:20
Det var min vapendragare [player]xxx[/player] som sade: Ta in [player]Inzom1a[/player], deras stam verkar upplöst???

Tror inte han hade en aning om att ni var fiende, för han sade också att vissa hade gått till er så det blev nog likadant tänk....men fel kanske nu då??

Ska prata med [player]xxx[/player]!! ;)

MvH
[player]xxx[/player]

Thomas W. Wilson den 03.06. kl 20:30
Inzom1a är en riktigt kaxig person, vi har även hört att han försöker få er att gå i krig mot oss?

Vi har krig mot han och den stammen, och känns surt att ni tar in honom då jag gillar iapen med er.

/Thomas

Kan ju tillägga att ni inte hade satt upp något officiellt krig, fast de va väll för att inte göra de mer pinsamt än va de var. :) Ändå rätt stort av er att säga att ni är i krig med en stam ni mergat sönder.

Gråtsmurfen var såklart inte med i speeden, vill inte ha något med honom att göra. Däremot sa jag åt honom att använda ett nick på nästa värld, de nicket använde jag på den speeden så han lär kunna konfimera det.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
För er andra kan jag tala om hur de lät: Nu har vi lyckats merga sönder dileva och plockat hälften av dem till vår sida. Så nu ligger vi i krig med inzom1a och hans stam (som då var typ 4 spelare till?).


<--------

Det där uppe skrev du, och brevet du langade upp såg jag inget om att jag hade skrivit det där, pinsamt, eller?
 

DeletedUser

Guest
Här kommer största forums trollet, sjutton va ni tjötar i onödan för vi vet redan att jag är bäst :awsm: AWESOME!!!! COME AND GET ME AWESOME!!!!
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
För er andra kan jag tala om hur de lät: Nu har vi lyckats merga sönder dileva och plockat hälften av dem till vår sida. Så nu ligger vi i krig med inzom1a och hans stam (som då var typ 4 spelare till?).


<--------

Det där uppe skrev du, och brevet du langade upp såg jag inget om att jag hade skrivit det där, pinsamt, eller?

Kul att du besvarar dig själv, För er andra kan jag tala om hur de lät. Sa inget om att du skrev det i ord. Däremot är det så man läser det när man vet att ni dagen innan brevet mergat sönder dileva och innan dess inte ens vågat yppa er om krig mot oss. Simpel slutsats: Nu har vi lyckats merga sönder dileva och plockat hälften av dem till vår sida. Så nu ligger vi i krig med inzom1a och hans stam (som då var typ 4 spelare till?).

Menkaura: I challenge you on that position :)
 

DeletedUser

Guest
Kul att du besvarar dig själv, För er andra kan jag tala om hur de lät. Sa inget om att du skrev det i ord. Däremot är det så man läser det när man vet att ni dagen innan brevet mergat sönder dileva och innan dess inte ens vågat yppa er om krig mot oss. Simpel slutsats: Nu har vi lyckats merga sönder dileva och plockat hälften av dem till vår sida. Så nu ligger vi i krig med inzom1a och hans stam (som då var typ 4 spelare till?).

Menkaura: I challenge you on that position :)

Du utmanar alltså mig? Va trevligt lägg till "glasdeklas" på skype så fixar vi det.
 

DeletedUser

Guest
Lugna vi ner oss lite, och tänker på vad ni skriver.

Så slipper jag rensa upp här och dela ut poäng :)

Sen lämna gärna åsikt om vad ni tkt om inställningarna och vad som kan göras bättre.
 
Senast redigerad av en moderator:

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Lugna vi ner oss lite, och tänker på vad ni skriver.

Så slipper jag rensa upp här och dela ut poäng :)

Sen lämna gärna åsikt om vad ni tkt om inställningarna och vad som kan göras bättre.

Bra inställningar, lite för slö trupphastghet och kanske lite mer jämna KOTH byar. Kanske lite mindre poäng också en stor på 100k sen 4-5 små på 30-50k poäng.

Sovläget var egentligen inte så roligt på en sånhär runda eftersom man har ingen chans in hell att kunna adla ner den som leder^^ Utan sovläge hade tvingat fram mer KÖ, mer aktivitet och mer misstag osv osv osv.

Men i helheten en go runda =)
 

DeletedUser

Guest
Bra inställningar, lite för slö trupphastghet och kanske lite mer jämna KOTH byar. Kanske lite mindre poäng också en stor på 100k sen 4-5 små på 30-50k poäng.

Sovläget var egentligen inte så roligt på en sånhär runda eftersom man har ingen chans in hell att kunna adla ner den som leder^^ Utan sovläge hade tvingat fram mer KÖ, mer aktivitet och mer misstag osv osv osv.

Men i helheten en go runda =)

väldigt bra runda förutom enhets hastigheten=)

Sen gruvorna i king byarna var för höga variera mer med byggnaderna=)

annars var den perfekt=)
 

DeletedUser

Guest
Det kom in förfrågor om att stänga den nuvarande speeden tidigare och påbörja en ny speed istället, jag tog beslutet att en omröstning fick avgöra det hela och svaret lutar åt att det blir en ny speedrunda som slängs upp ikväll.

Tid och inställningarna för den kommande speedrundan kommer upp inom kort.
 

DeletedUser

Guest
Det kom in förfrågor om att stänga den nuvarande speeden tidigare och påbörja en ny speed istället, jag tog beslutet att en omröstning fick avgöra det hela och svaret lutar åt att det blir en ny speedrunda som slängs upp ikväll.

Tid och inställningarna för den kommande speedrundan kommer upp inom kort.

Du följer folket!

Börjar gilla dig alltmer tiden går, fortsätt så här!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp