#486 Grannfejd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
0
Hade också önskat det var möjligt att adla diagonalt men tyvärr är det ej möjligt, om jag skulle göra det möjligt så blir det 2 rutors adelsdistans istället för 1 ruta och då är det ej längre någon grannfejd. Så tyvärr inget att göra åt mer än att köra på och adla barbs tills nybörjarskyddet är borta som alla andra om det ej finns andra valmöjligheter.

Titta på kartan på speed just nu. Vi i öst kommer aldrig att kunna adla de två västra kontinenterna. Dom är ju avskilda!
 

DeletedUser

Guest
Asså Fox92 är sämst admingen EVER.

Första gången jag hör att en spelare blir bannad för att han lirar på en mobil... Och sen har han inte tid på att svara på ticketsen... Fortsätt såhär fox....
 

DeletedUser

Guest
Asså detta börjar bli helt stört :S
Först så startar speeden en timme för sent, sen startar vissa så dem inte kan adla något och sist men inte minst blir man bannad för att man har opera...
Vad händer med speeden egentligen?

"Du använder dig av en webbläsartyp som är till för mobiltelefoner vilket resulterar i att inte är lokaliserad i Sverige. Byter du webbläsare till Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera eller Safari så släpps du fri."

Hur kan man bli bannad för det om man har opera och aldrig kört via en mobil, eller kommer man numera bli bannad om nån som sitter KÖ loggat in via en mobil?

Vad är detta för regler :S
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Klarar jag med, Kan Ju förfasen sitta i Min Mossas Fåtölj, och Skita/Pissa ner den iställeh.^_^
 

DeletedUser

Guest
Att gå ut med information som inte stämmer på forumet är bara så fel utan förstör stämningen helt och hållet, sen att diskutera bans på forumet är heller inget som ska göras utan supporten it is.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Att gå ut med information som inte stämmer på forumet är bara så fel utan förstör stämningen helt och hållet, sen att diskutera bans på forumet är heller inget som ska göras utan supporten it is.

Jag blir faktiskt inte förvånad om det stämmer.

Eftersom du kan banna en annan för att han har använt någon slags mobil webbläsare och är helt plötsligt klassad som en utländsk spelare.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag blir faktiskt inte förvånad om det stämmer.

Eftersom du kan banna en annan för att han har använt någon slags mobil webbläsare och är helt plötsligt klassad som en utländsk spelare.

§7) Språk

TribalWars.se förbehåller sig rätten att stänga av spelare bosatta i länder utanför spellandet och/eller de som inte kan prata det språk som spelet (TW.se) avser. Detta inkluderar: Spel och forum.
 

DeletedUser

Guest
§7) Språk

TribalWars.se förbehåller sig rätten att stänga av spelare bosatta i länder utanför spellandet och/eller de som inte kan prata det språk som spelet (TW.se) avser. Detta inkluderar: Spel och forum.

Det roliga är att han bara snackat svenska, och bor i sverige.

Ge dig.
 

DeletedUser

Guest
§7) Språk

TribalWars.se förbehåller sig rätten att stänga av spelare bosatta i länder utanför spellandet och/eller de som inte kan prata det språk som spelet (TW.se) avser. Detta inkluderar: Spel och forum.


Ja ja tror säkert att du har rätten.

Men visste du att spelaren inte var bosatt i Sverige? (Nej)

Kunde spelaren prata svenska? (Ja).

Men det är skoj att du bannar för minsta lilla. Lite maktgalen eller?
Sen hur kom det sig att du redigera mitt förra inlägg?
 

DeletedUser

Guest
Ja ja tror säkert att du har rätten.

Men visste du att spelaren inte var bosatt i Sverige? (Nej)

Kunde spelaren prata svenska? (Ja).

Men det är skoj att du bannar för minsta lilla. Lite maktgalen eller?
Sen hur kom det sig att du redigera mitt förra inlägg?

Att gå ut med information som inte stämmer på forumet är bara så fel utan förstör stämningen helt och hållet, sen att diskutera bans på forumet är heller inget som ska göras utan supporten it is.

Citerar mig själv, jag har mina loggar och regler jag går efter.

Sen redigerade jag det jag skrev i ditt inlägg eftersom jag redigerade mitt egna.
 

DeletedUser

Guest
Citerar mig själv, jag har mina loggar och regler jag går efter.

Sen redigerade jag det jag skrev i ditt inlägg eftersom jag redigerade mitt egna.

Ja de är också sant, men det är inte du som ska spela det är vi medlemmar som ska ha roligt och kunna spela, Vi lägger även ut pengar på detta. Då vill vi inte ha en besserwisser som admin... Som lägger felaktiga banns m.m. Vi vill kunna trivas.
 

DeletedUser

Guest
Ja de är också sant, men det är inte du som ska spela det är vi medlemmar som ska ha roligt och kunna spela, Vi lägger även ut pengar på detta. Då vill vi inte ha en besserwisser som admin... Som lägger felaktiga banns m.m. Vi vill kunna trivas.

Fullt förståeligt, även jag är spelare som ni andra. Och personligen tycker jag det är mycket dåligt av någon annan som inte har en självaste aning eller någon som helst anledning att bry sig om andra tickets kommenterar på saker och ting som dom inte vet är rätt eller fel. Ser själv inte anledningen varför jag skulle banna någon utan någon som helst anledning som inte stämmer.
 

DeletedUser

Guest
Fullt förståeligt, även jag är spelare som ni andra. Och personligen tycker jag det är mycket dåligt av någon annan som inte har en självaste aning eller någon som helst anledning att bry sig om andra tickets kommenterar på saker och ting som dom inte vet är rätt eller fel. Ser själv inte anledningen varför jag skulle banna någon utan någon som helst anledning som inte stämmer.

Ja vet lika mycket som spelaren du bannade eftersom han visade mig allting och även då vi sammarbetar så klart om han blir bannad så rör det mig.

För du har makten kanske?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp