4:september

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Nu är dagen här som det tjattrats så mycket om.

Någon som vill gissa hur många dagar det tar innan Bringt ropar på TCO för hjälp?
 

DeletedUser

Guest
Fy vad negativ du var då. :confused:

Hurra festen har börjat. :D
 

DeletedUser

Guest
HJÄÄÄÄÄÄLP TCO HJÄÄÄÄÄÄLP

Så nu var det ur världen. Kan du försöka koncentrera dig nu så jag får något att göra?
 

DeletedUser

Guest
TCO kommer anfalla inom en vecka. Ställ alla era deffgubbar i fronten mot dem.
 

DeletedUser

Guest
lönt å starta en ny tråd om vårat krig när du bara ska klämma ur dig två rader hoaa? där finns redan 2 trådar.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
lönt å starta en ny tråd om vårat krig när du bara ska klämma ur dig två rader hoaa? där finns redan 2 trådar.

Det finns en diskussionstråd och en statestiktråd.

Detta är en omröstningstråd, men jag skall nog sluta var kaxig efter sett er strategi de första två timmarna och hålla en mer ödmjuk ton.

Men åter till ämnet, närmaste datum vinner.

Jag gissar på 4 oktober.
 

DeletedUser

Guest
Det finns en diskussionstråd och en statestiktråd.

Detta är en omröstningstråd, men jag skall nog sluta var kaxig efter sett er strategi de första två timmarna och hålla en mer ödmjuk ton.

Men åter till ämnet, närmaste datum vinner.

Jag gissar på 4 oktober.

taktik, va har vi en taktik?

jag tror tco rycker in imorgon, för ni inte har deff emot deras front (oh hemlis)
 

DeletedUser

Guest
taktik, va har vi en taktik?

jag tror tco rycker in imorgon, för ni inte har deff emot deras front (oh hemlis)

Snacka med några i tco igår och dom sa att dom definitivt kommer anfalla i morgon men att jag inte fick säga något om det. Så det får bli våran lilla hemlis?
 

DeletedUser

Guest
Snacka med några i tco igår och dom sa att dom definitivt kommer anfalla i morgon men att jag inte fick säga något om det. Så det får bli våran lilla hemlis?


ååå nej måste bring ta in storebror *asg* tror knappast tco kommer anfalla inte än dock
å ja jag vet att du var ironisk ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi gör vad vi kan för att få med dem i leken. Men dem verkar inte så sugna.
Jag som hade hoppats på ett avslutande gangbang, det är ju så skoj
 

DeletedUser

Guest
Dags för dagens överraskning: Do kommer gå in i kriget =)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
För att kommentera det som sagts..
Verkar inte som om Bringt behöver någon hjälp..bara att kolla statistiken.
Vad Solace tänker ang. att skaffa hjälp...vet jag inget om. Men tycker dom borde sätta fart nu..

Jag gissar dock på att vi inte kommer gå in i kriget..och med det vet jag att jag kommer vinna så ge mig pristet med en gång så kan vi stänga denna tråden ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha. Gott om bullshit i denna tråden nu. Alla verkar dock fatta det, förutom odium=)
 
Topp