4:20 förklarar krig mot Tistel

DeletedUser

Guest
God afton.

Efter en lång tids tvekande över stammen MWTA och deras tankar på den här världen så kom den slutliga mergen med Tistel.

Härmed förklarar 4:20 krig mot Tistel.
Vi gillar inte stammar utan ryggrad. ät incs.

mvh
Therealhead och övriga 4:20
 

Gejken

Member
Reaktionspoäng
0
ge dem lite head nu headmaster, vet ju att du har utrustningen som krävs :awsm: XD
 

DeletedUser

Guest
Välkomna till festen, vi står för alkoholen så står ni för gräset :awsm:
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Det var väl ganska väntat ändå.. dock tråkigt för nu lär Tistel inte ha någon chans..
detta kommer nog bli den värld som stängs ner först på .se :eek: (vet inte om det hänt tidigare)
 

DeletedUser

Guest
Det var väl ganska väntat ändå.. dock tråkigt för nu lär Tistel inte ha någon chans..
detta kommer nog bli den värld som stängs ner först på .se :eek: (vet inte om det hänt tidigare)

Troja gick väl in på tistels sida igår.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till 4:20 :) Hejar på er helt klart! Låt det gå lika snabbt som med TRE :p
 

DeletedUser

Guest
Inte oväntat Sprit redan talat om det för oss fler dagar tidigare, samt erat Adlande har ju inte varit direkt diskret :)
4:20 tar chansen nu när Tistel har 2 stammar redan imot sig, förvånas inte.. dock har vi inte haft dom som mål innan, då jag o Head har haft ett tidigare "skriftligt avtal" men antar det bröts när mergen blev av. :)

overAnOut.

coolin..
 

DeletedUser

Guest
Lycka till 4:20, och kötta lite åt mig också -Vendetta- :awsm:
 

DeletedUser

Guest
PuffPuff-gräs vattnat med Sprit, en go blandning som kommer ge sitt bästa!

Let there be kööööööötttttttt :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Inte oväntat Sprit redan talat om det för oss fler dagar tidigare, samt erat Adlande har ju inte varit direkt diskret :)
4:20 tar chansen nu när Tistel har 2 stammar redan imot sig, förvånas inte.. dock har vi inte haft dom som mål innan, då jag o Head har haft ett tidigare "skriftligt avtal" men antar det bröts när mergen blev av. :)

overAnOut.

coolin..

det här plannerades innan ni hade nån stam på er, sen tog vi bara tillfället i akt:awsm:
vilka andra ska vi ge oss på liksom? kolla på en karta bara så hade du kunnat lista ut det själv :awsm:

ahja lycka till nu :)
 
Topp