4:20 förklarar krig emot TRE

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Återigen är det dags för 4:20 att ta upp kampen emot barbaradlare, senast var det WOLF som gav upp efter att dom blev upplösta efter att deras ledare sålde ut dom; för en plats i 4:20 vilket han inte fick. Majoriteten utav WOLF sökte sig då vidare till TRE, därför är det med ett ack så sorgset hjärta som vi måste släppa jointen ett tag och börja kriga igen för det måste göras! Vi kan ju inte ha några backstabbers som WOLF kvar på K44? (Om ni undrar vad jag menar med backstabbers så läs WOLF vs Karma tråden)

TRE med sina nya rekryteringar fortsätter att adla barbarer och besudla K44 med sin närvaro. Vi vill sitta i fred och koppla av men det går inte när ens farmer blir adlade av en så pass girig stam! Spelarna på K44 räcker inte utan dom vill ha farmerna med!

4:20 förklarar härmed krig emot TRE. Må bäste stam vinna!
 

DeletedUser

Guest
Okej. Må bästa stam vinna! (Även om jag vet att vi i TRE kommer ta hem det ;))
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lycka till Wallin och Gängt;) inte för att ni behöver det^^
 

DeletedUser

Guest
Trevligt med lite action på världen och i forumet! Ska bli spännande att följa detta :)
 

DeletedUser

Guest
Det blir nog 4:20, tyvärr...

Nåja, om man ser det från den positiva sidan kanske jag får återförenas med några gamla vänner!
 

DeletedUser

Guest
Kan man verkligen kalla detta ett krig? ;)
4:20 kommer väll knappast få några större problem, bara fortsätta kriget mot WOLF, som nu blivit ännu svagare.
 

DeletedUser

Guest
Hoppas det kommer upp lite stats imorgon eftermiddag/kväll^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp