3 mest historiska ögonblicken på v3

DeletedUser

Guest
1. Erka adlades

2. Skapandet av KryddUnionen

3. Skapandet av De Valderska Härarna
 

DeletedUser

Guest
Tror det fanns en annan stam med taggen KRI.

Om jag inte minns fel så mergade KRI och blev WAR som sedan gick in i Stribe

Annars har ni min lista:

NoDs skapelse och all uppståndelse i allmänna som följde

NoDs krig mot WCW-stammarna (6-7 stammar som mest tror jag), -ST-, -ST2-, [B-F], LCN (4-5 stammar), Libre/[IL], FFFF/Desire, Kryddunionen (3 stammar), Stribe-familjen (9 stammar en gång i tiden), UF-unionen (3 stammar), DC-familjen (3 stammar), VVV-familjen med NIF (5-6 stammar) KONT med familj (3-4 stammar) och Vita Alliansen (4-5 stammar).

Brevet till Arda som resulterade i att jag kom in i CCCP där jag kunde börja min utbildning till att bli en duktig tribalwars-spelare
 

DeletedUser

Guest
Lite fel ute där Lemon, KONT var 2 stammar. Dock är väl det bara en liten obetydlig bagatell om man ser till det stora hela ;)
 

DeletedUser

Guest
Min lista, mina regler, de var 3-4!

Nejmen det är svårt att hålla reda på alla när de är så många, men om de nu bara var två så kanske jag missat 5 wcw-stammar istället så det jämnar nog ut sej till slut

Btw, föredrar LL då min grönare halva känner sej utanför när jag blir kallad för Lemon hela tiden
 

DeletedUser

Guest
När WCW var i krig med NoD fanns det 4 WCW stammar tror jag..
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
När WCW var i krig med NoD fanns det 4 WCW stammar tror jag..

Nwcw-K, Swcw, NwcwMa och sedan nwcw va? eller fanns Ka och Ke redan då?

Kommer fasiken inte ihåg hur det var på den gamla goda tiden...

Någon som vet får gärna uppdatera mig om detta via IGM antingen i V3 eller via forumets mail-system:)
 

DeletedUser

Guest
Finns inte ett skit att ta via pm? Lägg av och dra ner folk från min union pajas!
Du har verkligen inte förändrats sen du var ledare i f.d Salvia.. Det finns en kille i min f.d klass som är precis som dig, tror han kan allt och är bäst på allting. Vet allting och ingen annan får komma med någon kommentar som stör honom. Den killen åkte på däng så det stänkte om det.. Lägg nu av och trakassera folk från min union, De Valderska Härarna!


Okej???? vaknat på fel sida?

On topic:

1: Goth Vs Corian och hela den soppan, tror det har påverkat V3 en hel del på ett eller annat sätt

2: NoD skapelse och dess konsekvenser.

3:Tjeckans harakiri gav oss ett hav av barbar byar som i sin tur har givit oss nya förutsättningar för hela världen.
 

DeletedUser

Guest
NoDs krig mot WCW-stammarna (6-7 stammar som mest tror jag), -ST-, -ST2-, [B-F], LCN (4-5 stammar), Libre/[IL], FFFF/Desire, Kryddunionen (3 stammar), Stribe-familjen (9 stammar en gång i tiden), UF-unionen (3 stammar), DC-familjen (3 stammar), VVV-familjen med NIF (5-6 stammar) KONT med familj (3-4 stammar) och Vita Alliansen (4-5 stammar).

Du glömde Ni! :-(

Sedan är det väl inte hela sanningen att säga att NoD krigade mot alla de stammarna samtidigt då det rätt snart blev vapenvila mot WCW-stammarna, plus att Tjekan och MASH var på NoD:s sida. Jag säger nu inte det för att kasta paj, utan för att det var lite bitar som saknades för att se helheten.
 

DeletedUser

Guest
minns inte 100 nu hur det var , men ST kriga ju mot wcw och sen kom död/nod och hoppa på oss , tog 100 tals byar , jag och bomna fixa vapenvila och nod skulle göra samma sak igen men det dom inet visste var att vi ca 16 tim före skapade vapenvilan och hade fokusen på nod/död så gick inte lika bra den gången som första , men vart verkligen impad av deras första offensiv då dom bara mata och körde över oss , det dumma för oss var att vi hade deffen i norr och död kom i söder

ber om ursäkt för död/nod , kommer inte ihåg vad dom heta då =) men dom har iaf hetat båda =)

är lungt att danskare tycker som han tycker , om han anser att det var dom 3 största händelsena i V3 så =) tar jag som en komplimang för då var man iaf med i top 3s stora sak på TW =)
roligt att han hedrar mig på det visar och jag bockar och bugar

det är respekt gentemot mig =)
 

DeletedUser

Guest
Du glömde Ni! :-(

Sedan är det väl inte hela sanningen att säga att NoD krigade mot alla de stammarna samtidigt då det rätt snart blev vapenvila mot WCW-stammarna, plus att Tjekan och MASH var på NoD:s sida. Jag säger nu inte det för att kasta paj, utan för att det var lite bitar som saknades för att se helheten.

Förlåt Benzo!
Hur kunde jag missa er? :/

Aja, det blir väl 12 stammar till på listan? ;)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
NoDs krig mot WCW-stammarna (6-7 stammar som mest tror jag), -ST-, -ST2-, [B-F], LCN (4-5 stammar), Libre/[IL], FFFF/Desire, Kryddunionen (3 stammar), Stribe-familjen (9 stammar en gång i tiden), UF-unionen (3 stammar), DC-familjen (3 stammar), VVV-familjen med NIF (5-6 stammar) KONT med familj (3-4 stammar) och Vita Alliansen (4-5 stammar).

Lite komiskt att du säger Stribe (9 stammar) samtidigt VVV+NIF (5-6 stammar). För när NIF grundades så hade Stribe bara 3 stammar kvar. NIF va förredetta Stribe Stammar.

Eller är jag helt ute och cyklar (det jag säger är iofs rätt, men kan vara så att NIF funnits mer än 1 gång?)
 

DeletedUser

Guest
Japp. Ber om ursäkt för mina utbrott här och ska inte ske igen.

Jag har bara spelat här sen förra hösten/tidig vinter så jag har inte så mycket att komma med i denna tråden men jag kan ge 3 exempel på vad som har betytt mest för mig här.

1 - De Valderska Härarna skapades.:cool:
2 - Fått en bra och trivsam plats i Dragon som jag är stolt över.:cool:
3 - Dc's/Kno's helt misslyckade attacker mot mig under krigets gång.;)
 
Topp