2009 PrisUtdelning V1

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kopierade denna från v5s forum, kan ju vara lite roligt vad folket på v1 tycker :)

ja jag tycker vi ska utse vem årets spelare på värld 5 är, kom med förslag på vem du tycker har utvecklats mest elr är den bästa ledaren t.ex.
Regel 1: Spamma inte ner tråden med en massa bullshit
Regel 2: Låt de andra tycka nån spelare är bra även om du inte tycker det, säg varför den spelare du nominerar är bättre istället
Regel 3: Inte ta någon från sin egen stam.

Bara att säga nån och motivera varför :cool:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
du kan ju gärna ändra till V.1 istället för V.5:)



Jag nominerar min ledare Silke79 för:
- sitt stora intellekt
- sin stora passion för spelet
- sin förkärlek till alla stammens medlemmar
- sitt taktiskt sinne
- sin fantastiska etik och moral

Killen förtjänar respekt och creed för allt han har gjort och gör:D
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ge....

Erru krediter för det han står för. Grym kämpe, men även, en grym lagkamrat.

Angiiee , tiden i SoWe var nyttig för mig. Blev inte som jag ville :/ ... Men har ändå kvar goda minnen som vi var med varandra och förtroendet jag fick

MrRisling , som trots allt sitt jobb hänger kvar!

Jag vill ge krigarna i Honour/hellz krediter för att de opponerar sig mot det södra kungadömet, inget illa mot " -sk- " inte alls. För, visst krävs det stake att gå mot er?
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ge....

Erru krediter för det han står för. Grym kämpe, men även, en grym lagkamrat.

Angiiee , tiden i SoWe var nyttig för mig. Blev inte som jag ville :/ ... Men har ändå kvar goda minnen som vi var med varandra och förtroendet jag fick

MrRisling , som trots allt sitt jobb hänger kvar!

Jag vill ge krigarna i Honour/hellz krediter för att de opponerar sig mot det södra kungadömet, inget illa mot " -sk- " inte alls. För, visst krävs det stake att gå mot er?

Problemet är väl bara var är oppositionen?
 

DeletedUser

Guest
Utan att gå offtopic så vore det bra om man verkligen försöker nominera någon utanför sin egen stam. Det är att göra det väldigt lätt för sig att nominera spelare från ens egen stam, man känner dessa spelare väldigt bra och man vet vad de har gjort.

Min nominering för årets bästa spelare går till: Ebolas i -SK-

Motivering:
Han har under detta år fördubblat sin poäng, gått spikrakt uppåt i OBA rank där han är på en fantastisk andra plats med 22 miljoner poäng, han har hänsynslöst plockat ett gäng byar av Helmic och är envis men trevlig som få!
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Utan att gå offtopic så vore det bra om man verkligen försöker nominera någon utanför sin egen stam. Det är att göra det väldigt lätt för sig att nominera spelare från ens egen stam, man känner dessa spelare väldigt bra och man vet vad de har gjort.

Min nominering för årets bästa spelare går till: Ebolas i -SK-

Motivering:
Han har under detta år fördubblat sin poäng, gått spikrakt uppåt i OBA rank där han är på en fantastisk andra plats med 22 miljoner poäng, han har hänsynslöst plockat ett gäng byar av Helmic och är envis men trevlig som få!

ska ja lägga till att man inte får ta nån från sin egen stam?
 

DeletedUser

Guest
Det är din tråd så du bestämmer. Jag yttrade bara min högst personliga åsikt.
 

DeletedUser

Guest
Har bara en att berömma för de arbeta han gör o det e .. Grogglarsson i Knight
 

Ryttmästaren

New Member
Reaktionspoäng
0
Årets spelare

Jag vill ge priset till Årets spelare till två spelare.

Den ena lämnar snart in för gott och den andra kommer snart att sluta spela här på V1.

Spelare 1 har lett sin stam till undergång med flaggan i topp. Motarbetad och illa omtyckt men likväl länge en topp 10 stam med kul gäng spelare. Denna spelare är värd ett pris för sin insats under 2009 här. som stamledare i en klass för sig.

Spelare nr två är en friskytt en fri spelare som klarat livhanken länge utan beskydd. tillhör topp 100. värd sin pris i klassen överlevare.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ge priset till Årets spelare till två spelare.

Den ena lämnar snart in för gott och den andra kommer snart att sluta spela här på V1.

Spelare 1 har lett sin stam till undergång med flaggan i topp. Motarbetad och illa omtyckt men likväl länge en topp 10 stam med kul gäng spelare. Denna spelare är värd ett pris för sin insats under 2009 här. som stamledare i en klass för sig.

Spelare nr två är en friskytt en fri spelare som klarat livhanken länge utan beskydd. tillhör topp 100. värd sin pris i klassen överlevare.

Finns där några namn kanske? :eek::confused:
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill ge priset till Årets spelare till två spelare.

Den ena lämnar snart in för gott och den andra kommer snart att sluta spela här på V1.

Spelare 1 har lett sin stam till undergång med flaggan i topp. Motarbetad och illa omtyckt men likväl länge en topp 10 stam med kul gäng spelare. Denna spelare är värd ett pris för sin insats under 2009 här. som stamledare i en klass för sig.
Läs: Nothinghill (spelar inte längre)

Spelare nr två är en friskytt en fri spelare som klarat livhanken länge utan beskydd. tillhör topp 100. värd sin pris i klassen överlevare.
Inte lika säker men skulle gissa på brazze...

Finns där några namn kanske? :eek::confused:

läs ovan...
 

DeletedUser

Guest
Bästa stam 2009:
Det priset måste jag nog ge -SK-, som har gått från underdogs till att bli en av de mest respekterade stammarna på v1. De besegrade R.E (dock med lite hjälp) och har karvat sig in i det sydvästra hörnet av världen. De är här för att stanna samt så kommer de förhoppningsvis till slut även vinna världen :p

Bästa spelare 2009:
Det måste jag ge till Rainbow som trots att 3 storstammar har varit på honom och nästan nollat honom, så har han inte slutat göra motstånd samt stannat kvar i sin stam. Det kan man kalla kämpe ! Han har inte heller gett dåligt motstånd.... han står kvar som överlägsen 1a på OB listan.
Sedan har jag självklart hört pratet om dubbelkonton mm men då det inte har kunnat bevisas så förbiser jag detta.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill nominera Fudde som lyckats sända uppskattningsvis 50% av sina offbyar i ett svep på en och samma by som är i mina ägor. skulle uppskatta det till över 100 offbyar!

Han visste förmodligen innan att den ända som skulle återkomma av detta är spej trupper så därför vill jag nominera Fudde för sitt engagemang i kriget mellan SK och Hellz!
 

DeletedUser

Guest
You really made a big deal of this?

Min nominering får gå till lite olika
Bästa diplomat:så finns det en som spelar i sin egna liga, Somalia.

Utanför stammen: Lolao och kompani som skötte det vid kriget mot ODENS. Ni pratiskt taget trollade bort var allians de hade och så till så ni visste att ingen hjälpte dem :)

Bästa spelare: Jag lever i en liten insnöad grotta kallad SK och där blir storp och Mace ganska självklara val i mina ögon, tycks aldrig sova någon av dem :awsm:

Utanför stammen så undertiden Peterkre kämpade så kämpade han bra, dessvärre dog han helt och undrar om han finns kvar :mad:
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle vilja ge priset årets spelare till Fidde71. Han har utstått mycket slakt men ger aldrig upp och jag anser att jag kan nominera honom av den anledningen att han inte har spelat i vår stam mer några veckor :)
 

DeletedUser

Guest
Mitt i brinnande krig så vil jag faktiskt ändå ge priset till Ilomants. Jag har varit motpart till detta envisa fruntimmer i 2 krig nu. Först då hon var i R.E och numera i BFH. Har visserligen tagit x-antal byar av damen i fråga men inte helt utan vedermödor.:p Hon är trots detta alltid rak och schysst när vi konvenserar......Aldrig något gnäll. Tror faktiskt inte vi sett slutet av hennes tid här på V1 trots att några tunga namn från DH ligger på henne.^^
Önskar jag kunde säga lycka till men som hon säkert förstår så är ju detta omöjligt.;-)

V1:DH
 

DeletedUser

Guest
Enstaka spelare är inte min starka sida så jag tar och skriver upp hela -SK-.

Motivering: Har stått i en helt egen klass större delar av året enligt mig. Även om det finns andra bra stammar finns det ingen som ens i närheten kan mäta sig med er på alla staplar.
Vill hylla hela -SK- och ge er en lyckospark inför nästa år :)
 
Topp