20 resurrection

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Nää ja bara säger vad ja tycker. En varning kostade det mig, det kan jag köpa.
Om det skulle kosta mitt tw konto, so be it.
Det skulle göra min flickvän till sveriges kanske gladaste kvinna
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag att ni ska hoppa tillbaka till topic som handlar om 20's återkomst, så slipper jag sätta ett hänglås här =)
 

DeletedUser

Guest
Välkomna tillbaka! :)

Att så många (?) hatar 20 gör det bara så mycket roligare.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det är nåt konstigt fenomen med mina fingrar. Jag tänker skriva ett lite halvblygt inlägg men sen rinner det iväg. Men ja kan försöka släta över det lite .
Jag tycker det är kasst av sun och Duru eftersom jag själv har skyddat dem mot er i kriget. Att dem flydde till GGKB o er var okej. Dem var fega helt enkelt o ville leva.
Men när dem kom till TCO ansåg jag att dem "kommit hem", och att dem skulle stanna och vara tacksama.
Därav min surhet, mitt dåliga ordspråk är medfött.
Resterande 20 är till stor del reko folk o duktiga lirare. Jag ser inte 20 som den förra 20 stammen o känner inte alls samma hat längre.
Det är bara Elohim som ja gillar att kittla på pungen lite då o då. Jag vet att han gillar det också
 
Senast ändrad:

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Samtidigt bryr jag mig inte så mycket. För 90% av de som skriver i den här tråden är spelare som har NOLL makt på v2. Spelare som inte har ett piss att säga till om. Även om ni vill påverka något så kan ni inte det eftersom ni är helt värdelösa. Vi i 20 är de bästa. VI räds ingen. Bring it on!

Tur att dom resterande 10% är jag ;)
Dom spelarna som spelar i 20 som jag gillar, vet vilka de är och dom vet att dom har min respekt :D
 

DeletedUser

Guest
SirBrobeck till exempel. Vilken kontinent ligger du i? Skiter i om du skulle ligga etta. Du bor i periferin och adlar 9-åringar. Du har ingen aning om vad du pratar om. Jag adlar dig 100 gånger av 100 ifall du och jag skulle duellera. Du har inte en chans för du är helt värdelös på detta spel. Precis som 95% av alla andra.

HELVETE LARS-OLOF!!! Titta på vad du just skrev och försök inse själv att du just skämt ut dig något fruktansvärt!

För det första så undrar jag om du kan vara så säker på det du just skrev om du aldrig krigat mot SirBrobeck!?!?!

För det andra, så sitter du och ljuger. SirBrobeck visade verkligen att han kunde spela då han stod imot vissa anfallsvågor av oss i k48, trots att han inte alls har många byar där. Inte bara för att han klarade försvara sig, så hade han stake nog och tog över flertal byar också.

Så sitt för h¤#¤#"%te inte där hemma framför din jävla skärm och spela tuff!

Jag måste även passa på att säga som en avslutning av det hela att jag aldrig trodde att jag skulle behöva sitta här och försvara samt hålla med Sirbrobeck här på det allmäna forumet. Eftersom jag själv tyckt att han spottat ut sig vissa dumma åsikter emellanåt.
 

DeletedUser

Guest
HELVETE LARS-OLOF!!! Titta på vad du just skrev och försök inse själv att du just skämt ut dig något fruktansvärt!

För det första så undrar jag om du kan vara så säker på det du just skrev om du aldrig krigat mot SirBrobeck!?!?!

För det andra, så sitter du och ljuger. SirBrobeck visade verkligen att han kunde spela då han stod imot vissa anfallsvågor av oss i k48, trots att han inte alls har många byar där. Inte bara för att han klarade försvara sig, så hade han stake nog och tog över flertal byar också.

Så sitt för h¤#¤#"%te inte där hemma framför din jävla skärm och spela tuff!

Jag måste även passa på att säga som en avslutning av det hela att jag aldrig trodde att jag skulle behöva sitta här och försvara samt hålla med Sirbrobeck här på det allmäna forumet. Eftersom jag själv tyckt att han spottat ut sig vissa dumma åsikter emellanåt.

Visste att det skulle vara ett drygt försök till grillning när jag såg att det var du som skrivit senaste inlägget. Du missar dock en avgörande sak när du skriver ner ditt skrot. Att ta byar eller försvara sig mot er känns inte som något man skriver i sitt CV. asg.

Misstolka dock inte Brobeck, håller inget personligt mot dig. Bråka bara inte med gud ;)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag måste även passa på att säga som en avslutning av det hela att jag aldrig trodde att jag skulle behöva sitta här och försvara samt hålla med Sirbrobeck här på det allmäna forumet. Eftersom jag själv tyckt att han spottat ut sig vissa dumma åsikter emellanåt.

Men det var kul att du gjorde det.! DO har bjudit på det bästa motståndet hittills Så jag/vi lyfter på hatten tillbaka. Kul match!



Misstolka dock inte Brobeck, håller inget personligt mot dig. Bråka bara inte med gud ;)

Hehe
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
ALDRIG har en stam förklarat krig mot 20.

Stämmer verkligen det?
Eller avser du bara perioder då ni hetat 20 för då håller jag med.

Ni inser inte vilka ni bråkar med.

Jo det gör jag.
Fast bråka är väl att ta i. (Int rivaa, baaraa rispa!)

Fast min åsikt väger ju lätt då jag är ju en Noob som inte kan slåss eller adla byar utan helt och hållet lever på tur. :rolleyes:

Måste väl snart börja på V4 så jag får slut på tjatet om att hjälpa till! (med tur alltså)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
HELVETE LARS-OLOF!!! Titta på vad du just skrev och försök inse själv att du just skämt ut dig något fruktansvärt!

För det första så undrar jag om du kan vara så säker på det du just skrev om du aldrig krigat mot SirBrobeck!?!?!

För det andra, så sitter du och ljuger. SirBrobeck visade verkligen att han kunde spela då han stod imot vissa anfallsvågor av oss i k48, trots att han inte alls har många byar där. Inte bara för att han klarade försvara sig, så hade han stake nog och tog över flertal byar också.

Så sitt för h¤#¤#"%te inte där hemma framför din jävla skärm och spela tuff!

Jag måste även passa på att säga som en avslutning av det hela att jag aldrig trodde att jag skulle behöva sitta här och försvara samt hålla med Sirbrobeck här på det allmäna forumet. Eftersom jag själv tyckt att han spottat ut sig vissa dumma åsikter emellanåt.

Mitt namn är Elohim. Senast jag kollade hette inte gud LARS-OLOF iaf... Dock hette guds lilla slav harryboey ^^
 

DeletedUser

Guest
Mitt namn är Elohim. Senast jag kollade hette inte gud LARS-OLOF iaf... Dock hette guds lilla slav harryboey ^^

Elohim du hoppade ganska mycket där, svara på hans brev istället.
Du är wana be makt galen, lite grann som hades i tecknade herkules serien.
 

DeletedUser

Guest
Elohim du hoppade ganska mycket där, svara på hans brev istället.
Du är wana be makt galen, lite grann som hades i tecknade herkules serien.

???

wana be? Tror du menar wannabe och maktgalen, lilla bubben. Maktgalen kan nog absolut stämma, men med tanke på att styr den mest skräckinjagande legionen på V2 så kan vi med säkerhet konstatera att han har makt och är därmed inte någon wannabe (wana be, så du är med på noterna).
 

DeletedUser

Guest
Då denna tråd inte handlar så mycket om 20's återkomst längre så låser jag den.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp