18D vs 4th? O_o

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tyckte att detta var lite roligt. Men Men, vet inte hur 18D ser på saken.


En spelare från våran stam (som började för några dagar sedan och ligger på 205 poäng) attackerade en by med 258 poäng. Jag ser det som en "fair play" attack. Och sedan märker jag detta i min lilla inbox:

en av dina spelare attackerade mig, ett tips då jag är skyddad av en i stammen 18D är att du uppmanar honom att lägga av eller att ni inte anfaller mig för då ber jag honom att ta ut er alla i er stam. kolla upp 18D som stam så fattar du. mvh C

Notera att våran lilla tappra krigare gick på denna person 1 (en) gång.

Själv så tycker jag att det verkar lite halvdesperat och patetiskt att "hota" med något sådant här. När det var en "regelrätt" attack.
Det är ett spel, och tål man inte spelet så ska man inte spela. det är vad jag tycker.

Jag nämner inga namn pga att jag inte ser det nödvändigt och vill inget illa till nåndera sida.

Jag har inget otalt med 18D, och hoppas det ska fortsätta så tills våra stammar möts poäng mässigt (ses år 2030 :p). Och hoppas att 18D ser detta från den komiska sidan som jag. I annat fall, så blir det väll att börja om ;>
(alla i 4th började för några dagar sedan.)



Stam fakta:

4th:
Rank: 305
Medlemmar: 7
Byar: 7
Genomsnitt poäng per spelare: 214


18D:
Rank: 2
Medlemmar: 64
Byar: 1207
Genomsnitt poäng per spelare: 162.577
 

DeletedUser

Guest
Spelaren du anföll verkar blanda ihop begreppen spelare och stam, även du.
 

DeletedUser

Guest
--.-- .....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eller så blev han bara irriterad (SPELAREN) på att en n00b skickade fel och kände för att hota lite.... kan ge en mycket hunor det med :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hahahah vilken kille asså:p, Känner igen denna händelse men minns inte vart ifrån^^
 

DeletedUser

Guest
sorry att jag missat detta

det är ju jag som är boven i dramat, min gode vän som blev attackerad sa att han var allierad, sen att han är grymmt oerfaren så kan han nog hakat upp sig mer på nämna 18D änn mitt namn.

Jag messade alla i triben och sa till dom att dra undan sina trupper, och sen hade jag och deras ledare (tror det va deras ledare) ett snack


Det som gjorde mig tvingad var att om inte jag hade hjälpt han hade jag fått höra hans tjat på jobbet varje dag :) (och han kan tjata)

inga led större förluster, ingen dog, jag fick ett otrevligt mess

kan vi lämna det där?
 

DeletedUser

Guest
Fan visste väll att det var ditt fel:p

Vi kan annars nobla dem allihopa:p, eller jag och säga att jag utrota en hel stam ensam:)
 

DeletedUser

Guest
Äh, ge er nu, låt pojkarna bråka bäst de vill...vi har ju fredagsfika nu.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp