1337?

DeletedUser

Guest
igår

bussen kom 13:37, 2 minuter försent
hade 1337 inks v5
hade 1337 sms i mobilen

idag
13/37 rätt i franska gloser
mateprov basen(13) x Höjden (37) : 481 cm3

kuuusligt
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Har han väl inte?

Basen är väl en area? Så basen är egentligen t.ex. 2.6 x 5 (bredd, längd) sen gånger höjden.

Så basen är 13cm2 och höjden va 37cm.

Eller har jag oxå fel?
 

DeletedUser

Guest
Har han väl inte?

Basen är väl en area? Så basen är egentligen t.ex. 2.6 x 5 (bredd, längd) sen gånger höjden.

Så basen är 13cm2 och höjden va 37cm.

Eller har jag oxå fel?

Du tänker på basarean, "basen" är bara ett sträck som (oftast) går från vänster till höger i en 2D geometrisk figur. Däremot tar man basarean multiplicerat med höjden för att få volymen av en kub

Rätta mig gärna om jag har fel, men det var så jag minns att det var :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vilken är den 37månaden som har 37dagar?

Nu e jag nästan besviken på dig MrR, vet du inte vilken månad som e den 37? De är ju den stora supar månaden som håller på i 38 dagar, men nästan alla deckar efter 37 dagar för att man festat konstant från dag 1 den månaden :cool:

Och du skall vara den som är vårat sprit lexikon för fylla och fester? Nej bara hem och läsa lite mera :p

Men vi älskar dig ändå :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Nu e jag nästan besviken på dig MrR, vet du inte vilken månad som e den 37? De är ju den stora supar månaden som håller på i 38 dagar, men nästan alla deckar efter 37 dagar för att man festat konstant från dag 1 den månaden :cool:

Och du skall vara den som är vårat sprit lexikon för fylla och fester? Nej bara hem och läsa lite mera :p

Men vi älskar dig ändå :awsm:

Jasså du tänker på månaden Sprity, nä där tar du fel det är månad 13 som inleds strax efter nyårsafton och offtast missas för att man är full hela tiden och deckar dag 37(där hade du rätt) och vaknar upp den 1a januari med en stor minneslucka och tror att det var sista december igår ^^
 

Abel Elev 012

Member
Reaktionspoäng
0
flutiflem = 45 skriver det när jag får panik

just det jag har ju panik

flutiflem, flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem , flutiflem
 
Topp