10%

DeletedUser

Guest
Nu måste jag få skryta för en gångs skull :D Är nu ägare till 10% av värld 8. I skrivandets stund har jag 6228 byar :p Tjolahopp tjolahej tjola hoppsan sa :eek:
 

DeletedUser

Guest
Med 6228 byar som 20% har jag hela 0.20% av byarna! Haha. Grattis :awsm:
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
grattis traschan. måste säga att jag aldrig sett någon bättre tw spelare

Han är inte den bästa jag har sett, han har en otrolig förutsättning med settings osv.

Dock kan ingen ta ifrån dig hur otroligt mycket j*vlar anamma och den tid du lägger ner på TW kommer en dag göra dig historisk. (Mer än du redan är)

Stort grattis Trashcan73 du förtjänar det.
 

DeletedUser

Guest
vilken är den bästa spelaren då?
ursäkta för off topic men måste veta

Bara för man är störst betyder det ju inte att man är bäst. (i så fall skulle jag vara världens bästa älskare :D )

Nä vem som är bäst är nog svårt att avgöra. Men det är definitivt inte jag i alla fall. Varje spelare som har lite sunt förnuft samt speciellt enormt med tid till övers som dom vill lägga på detta spel kan bli väldigt bra.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Bara för man är störst betyder det ju inte att man är bäst. (i så fall skulle jag vara världens bästa älskare :D )

Nä vem som är bäst är nog svårt att avgöra. Men det är definitivt inte jag i alla fall. Varje spelare som har lite sunt förnuft samt speciellt enormt med tid till övers som dom vill lägga på detta spel kan bli väldigt bra.



i så fall har jag absolut inget förnuft :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, trash..
Jag som trodde du var i den positionen när du inte behövde tänka efter längre, det är bara använda musklerna ;)
 
Topp