☆NumeN☆

DeletedUser

Guest
Då vi insett att vi är alltför maktgalna och kontroversiella för att kunna spela med normala människor har legenderna återvänt hem. Vi kommer att sakna grabbarna i LaD, men de har för mycket empati och goda egenskaper medan vi har hjärtan av sten och är totalt känslokalla.

☆NumeN☆
Elohim - Sanctum Sanctorum
 

DeletedUser

Guest
Lycka till i fortsättningen, ska bli intresant att se vad framtiden har att erbjuda:)
 

DeletedUser

Guest
De låter som ni skulle passa bra i TCO=)

Grattis till er nya stam. och tack för att ni gav oss andra en chans att vinna v2..
De såg mörkt ut ett tag

...TCO är typ kända för att vara snällast på v2.
Ifall jag skulle be någon om deff när allt ser mörkt ut är det ju till TCO man drar iväg ett pm till.

skulle inte kalla TCO något annat än trevliga jävlar. YAKS däremot vet jag inte mycket om, mer än att jag aldrig trodde ni skulle mergeat.
 

Davo

Member
Reaktionspoäng
0
Då vi insett att vi är alltför maktgalna och kontroversiella för att kunna spela med normala människor har legenderna återvänt hem. Vi kommer att sakna grabbarna i LaD, men de har för mycket empati och goda egenskaper medan vi har hjärtan av sten och är totalt känslokalla.

☆NumeN☆
Elohim - Sanctum Sanctorum

Är ni fortfarande med i kriget eller är den nya stammen utan krig då?

P.S:Grattis till den nya stammen;)
 

DeletedUser

Guest
Trevligt pojkar! Spelet handlar om att trivas - hoppas denna faktor har höjts ;)
 

DeletedUser

Guest
Det blir säkert mycket spännande nu när legenderna skapar en stam tillsammans igen. Men keyser och urris ska väl till eran stam också?:)
 
Topp