Öppet brev!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tror vi nöjer oss här. Alla har rätt. Den som inte suttit med röda ögon och väntat på att få ducka eller tajma adel klockan 3-4 på natten trots att man ska upp på morgonen, räck upp en hand. Du är nog ganska unik. Hade det funnits ett AA för TW-spelare så hade det nog varit väntetid på att få vård. Pratar absolut inte av erfarenhet... :rolleyes:

TW påverkar människor olika, en del blir veritabla monster, andra lär sig interagera med människor och kan ta med sig det ut i verkligheten. Det enda man kan säga säkert är att ingen är helt oberörd för då hade man nog gjort något annat.

Glöm inte att det är ett spel. Om personen du just bett dra åt h-vete sitter mitt emot dig, skulle du säga så då? Knappast. Inte ens om det var en fotbolls-/hockey-/rugbymatch. Nu spelar vi ett spel och det gör det knappast mer ok, eller? Efter 2 år på V1 kan jag bara konstatera att min investerade tid i detta spelet aldrig kommer att betala sig om jag iinte klarar att se nyktert på spelet (även när jag är långt ifrån nykter). Lets have fun and kill eachother with a smile. ;)

//Humble

**Klick!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp