ÖL? Chaos? varför på ecalos sida?

DeletedUser

Guest
:DMeddelande till Chaos Och ÖL!

Varför ställer ni er på Ecalos sida! dom kommer mossa er när dom vunnit mot NA.F

Ställer ni er på Navs sida så kommer vi nog också kriga mot er när vi har vunnit, men det kommer bli ett roligare och bättre krig! för ecalos kommer mossa er på 1 vecka!

Så MOSSA Ecalos och ha ett roligt krig! låt inte detta bli som V3!
 

DeletedUser

Guest
euh...mossa?
......................................................

MOSSA ECALOS!
 

DeletedUser

Guest
Ecalos vinst skulle aldrig kunna göra detta till v3.

nästan halva V3 ägs av en familjestam med 6 (om jag inte minns fel) stammar. Ecalos är en stam. Ecalos skulle aldrig kunna vinna på simcity med de fiender som de har. Ecalos har inte mergat upp sin motståndare.
Slutsats: Ecalos är inte WCW
 

DeletedUser

Guest
:DMeddelande till Chaos Och ÖL!

Varför ställer ni er på Ecalos sida! dom kommer mossa er när dom vunnit mot NA.F

Enligt mig har vi inte direkt ställt oss på någon sida då vi gått mot en stam på varje sida. och vi kommer fortsätta gå våran egen väg.
(troligen lär någon i rådet kommentera detta så du lär få ett bättre svar.

Ställer ni er på Navs sida så kommer vi nog också kriga mot er när vi har vunnit, men det kommer bli ett roligare och bättre krig! för ecalos kommer mossa er på 1 vecka!
gillar inte NAV alls (min personliga åsikt), och jag tvivlar på att ecalos skulle krossa oss på en vecka, vi är för underbara för det:rolleyes:.


Så MOSSA Ecalos och ha ett roligt krig! låt inte detta bli som V3!

Dark skrev ett bra svar där.
Ecalos vinst skulle aldrig kunna göra detta till v3.

nästan halva V3 ägs av en familjestam med 6 (om jag inte minns fel) stammar. Ecalos är en stam. Ecalos skulle aldrig kunna vinna på simcity med de fiender som de har. Ecalos har inte mergat upp sin motståndare.
Slutsats: Ecalos är inte WCW
 

DeletedUser

Guest
Ecalos vinst skulle aldrig kunna göra detta till v3.

nästan halva V3 ägs av en familjestam med 6 (om jag inte minns fel) stammar. Ecalos är en stam. Ecalos skulle aldrig kunna vinna på simcity med de fiender som de har. Ecalos har inte mergat upp sin motståndare.
Slutsats: Ecalos är inte WCW

Förstår inte hur det kan vara så mycket bättre att merge'a upp alla som inte är motståndare (än)? ;)
 

DeletedUser

Guest
Meddelande till nordmännen, iaf de vi går/gått på:

Bättre fly än illa fäkta! :)

PhyZic - jag skulle aldrig få för mig att anfalla dig ;) <3
 

DeletedUser

Guest
Ecalos har inte mergat upp sin motståndare.
Slutsats: Ecalos är inte WCW

ehehe, ecalos består ju av nya rekryter ju...De kommer från, ja hjälp mig. NaV, men ni kanske vill säga of-pol or W/E ...

Merga, de har fått nya spelare på kontona. Nästan samma sak (om de sker på alla, säg mig 5 spelare som internadlats...och inte fortsatt)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vi får väl se vilka som blir våra nästa fiender. Mig spelar det ingen direkt roll.. Bara roligt när det inte står stilla =)
 

DeletedUser

Guest
Svar till Henrik:
Nu är du OT. Varför alltid glida tillbaks till din bitterhet för att du blev bortslagen? Du/Ni var ju segerviss när kriget startade, när det hettade till så försvann du. Hade du varit kvar om kriget gått annorlunda? Jag tror det i alla fall.
 

DeletedUser

Guest
Meddelande till nordmännen, iaf de vi går/gått på:

Bättre fly än illa fäkta! :)

PhyZic - jag skulle aldrig få för mig att anfalla dig ;) <3

nu får du nästan akta dig pirlo :O,, annars kanske jag bjuder dig på några öl o sätter på din en kjol.
 

DeletedUser

Guest
Vi plockar de stammar vi vill, Ecalos är för snygga just nu så pga våran upphetsning så vill vi inte plocka bort dom.

T ex så har pirlo sin inbox full med dejt förfrågningar från oss i ÖL, kan ju inte anfalla han då, förstör ju chansen till sex på första dejten.
 

DeletedUser

Guest
:DMeddelande till Chaos Och ÖL!

Varför ställer ni er på Ecalos sida! dom kommer mossa er när dom vunnit mot NA.F

Ställer ni er på Navs sida så kommer vi nog också kriga mot er när vi har vunnit, men det kommer bli ett roligare och bättre krig! för ecalos kommer mossa er på 1 vecka!

Så MOSSA Ecalos och ha ett roligt krig! låt inte detta bli som V3!

Desperat kanske? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Svar till Henrik:
Nu är du OT. Varför alltid glida tillbaks till din bitterhet för att du blev bortslagen? Du/Ni var ju segerviss när kriget startade, när det hettade till så försvann du. Hade du varit kvar om kriget gått annorlunda? Jag tror det i alla fall.


Håller med..:D:D
 
Reaktionspoäng
2
Ecalos vinst skulle aldrig kunna göra detta till v3.

nästan halva V3 ägs av en familjestam med 6 (om jag inte minns fel) stammar. Ecalos är en stam. Ecalos skulle aldrig kunna vinna på simcity med de fiender som de har. Ecalos har inte mergat upp sin motståndare.
Slutsats: Ecalos är inte WCW

klart som fan, v3 e inte så som v4, men enade stamar plockar in det de vill adla, o falska stammar märjar in flyktningar för att klar sig en vecka till ja WCW e ingen bra förrebild
 
Topp