Återbetalning av prem

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Vart skall man vända sig med det för detta är bedräger i som begås här å har fan laggt bra med pengar på prem på nått man trodde var ett spel där alla stod lika inför reglerna. Men tydligen inte! Så min fråga är vart vänder jag mig så ni kan betala tillbaks mig alla pengar jag lagt på prem på v21 för ni har just sabbat hela världen!
 

Snas

New Member
Reaktionspoäng
0
håller med köpte 5k prem härom veckan :)

hur ska vi få tillbaka pengarna?
 

jebu

New Member
Reaktionspoäng
0
Dom kan få behålla mina premiumpoäng.. vem vet.. kanske har dom råd att hyra en kille till att styra upp detta?
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
Eller så lär ni er bara att läsa :) Står klart och tydligt i användarvillkoren hur man ska göra. Kommer inte skriva det här utan ni kan förhoppningsvis klara av att hitta dit själva.
 

DeletedUser

Guest
Eller så lär ni er bara att läsa :) Står klart och tydligt i användarvillkoren hur man ska göra. Kommer inte skriva det här utan ni kan förhoppningsvis klara av att hitta dit själva.

Man kan säkert få igen oanvänd prem i pengar men här talas det om redan använda prem pengar som inte gjort någon nytta då det fuskas. Det är dom pengarna som ska tillbaka oxo till var och en spelare.
 

DeletedUser

Guest
det blir mycket slösade pengar


Har hört mycket sista dygnet om detta fusk som inte är fusk i sig utan ett försök att gena lite. En spelare har använt script på ett otillåtet sätt och admin har gjort en bedömning på samma sätt som en dansjury bedömer ett dansande par dvs subjektivt. Så har TW fungerat i alla tider. Från tid titll tid kommer sånt här upp till ytan och det blir ramaskri. Att begära pengar tillbaka för fördelas om använts är banalt. Du har då själv använt dessa prempoäng för att sänka andra spelare genom egna fördelar. Visst är det bedrövligt att någon använt ottilåtna script (tror 70 procent av alla scriptanvändare gjort det vid något tillfälle, de flesta utan att ens känna till legaliteten). Nu har en spelare fått sig fördelar, så vitt jag ser har han 20 procent mer byar än näst bästa spelaren på servern. Det är knappasts en magnityd som får hela V21 att gå i kras. Det är bara att gilla läget och tugga vidare, förhoppnigsvis så sjunker hans försprång nu när han inte längre kan använda det script som givit honom fördelar.

Istället för att Gapa på admin vill jag lägga ett förslag till T.C. Jag vet att TW i mångt och mycket är toppstyrt ifrån Tyskland där ägarna sitter, men kanske ni kunde lägga ett förslag till dom om att få ha en straffskala för olika "brott" och sen göra den officiell. På så sätt kan inte en spelare få permban för ett brott och en annan en timmes ban för samma brott.

Till slut vill jag säga att all kritik till tros så gör admin ett relativt ok jobb. Dom sitter oavlönade och sliter för att TW ska fungera och det är inte så konstigt om det blir lite fel ibland. Huvusaken är att man försöker ta till sig lite av kritiken som gömmer sig bakom all galla som spys ut och försöker förbättra sig till nästa gång.


Tack för order

allas er hatade Grundbult!!!


ps, och innan ni börjar med påhopp här. Nej, jag spelar inte på V21 och jag är på inget sätt "vän" med fuskaren. inte om det är den jag tror det är i alla fall. D.s.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Visst är det bedrövligt att någon använt ottilåtna script (tror 70 procent av alla scriptanvändare gjort det vid något tillfälle, de flesta utan att ens känna till legaliteten)

Detta resonemang håller inte då TW´s reger klart och tydligt säger att det är din skyldighet som spelare att ha koll på vilka regler som gäller. Detta gäller även om de skulle gå in och ändra dem var och varannan dag.. är din skyldighet att hålla dig uppdaterad.

Sen finns det en massa bla bla som kan tolkas på olika sätt men det är en annan sak.
 
Topp